הרשם התחבר

גילוי האזנת סתר בטלפון

חברת וורלדשופ מספקת שירות מקצועי להבטחת פרטיות מלאה וביטחון מידע בעת השימוש במכשיר הנייד

תוכנות רוגלה המותקנות על גבי מכשירים ניידים עלולות לייצר חדירה לפרטיות בכל שיחה העוסקת בעניינים אישיים ואף להוביל לדליפת מידע מקצועי שעשוי להיות רגיש ביותר, בפרט כאשר תכני השיחה נוגעים לעניינים מדיניים או ביטחוניים. על מנת לאפשר תקשורת מאובטחת ולמנוע ניסיון של גורמים עוינים להאזין לנאמר, ישנו צורך בביצוע סריקה כוללת של הטלפון שתקבע האם הוא מצוי תחת ניטור. איכות הסריקה ורמת הכיסוי שהיא מספקת יושפעו מרמת המקצועיות של הטכנאים המבצעים אותה, מניסיון הפעילות של המעבדה בשטח ומהקדמה הטכנולוגית של מכשירי הבדיקה.

כדי להדק את האבטחה ולהעניק רגיעה מחששות, אנו מציעים ללקוח שירותי בדיקה מעמיקה של סימנים לפעילותן של תוכנות ריגול. בין אם התוכנה הזדונית עדיין פעילה ובין אם כבר הוסרה מהמכשיר, נפעל לאיתור העקבות שהשאירה ולזיהוי רכיבי מידע שהודלפו לגורמים זרים. בנוסף, נבחן את מערך האבטחה של הטלפון על מנת לאתר פרצות שעשויות לאפשר חדירה של תוכנות ריגול בעתיד, ובשיתוף פעולה עם בעל המכשיר ננקוט בצעדים הנדרשים להגברת הבטיחות, תוך מתן הדרכה והצעת דרכי שיפור. מעבר לכך, נפעל לאיסוף רמזים דיגיטליים הנוגעים להתקנת התוכנה הזדונית ולפעילותה, במטרה לחשוף את זהותו של הצד השלישי שהפעיל את האזנת הסתר.

בדיקת האזנה לטלפון

סריקה להאזנת סתר בטלפון

כרקע לסריקת הטלפון יתבצע איסוף נתונים הנוגע להיבטים שונים של המכשיר ופעילותו הסלולרית, בהם תצורות הרשת ודפוסי התדרים. הסריקה עצמה תתבצע בעזרת מכשור טכנולוגי מותאם שישמש לניטור סטיות וחריגות, לגילוי אותות ולניתוח תדרים כדי לזהות סימנים שעשויים להעיד על פעילותה של תוכנת רוגלה. הטכנאים שלנו ישלחו אותות בקרה ויבצעו שיחות ניסיון כדי לזהות ניסיונות זרים לגשת למידע העובר דרך הקו. הם ישגיחו מקרוב על רעשי הרקע, עוצמת האות ואיכותו, טווח התדרים ושאר המאפיינים של הפעילות הסלולרית על מנת לאתר התנהגויות חשודות ובלתי צפויות ויחקרו כל תופעה שכזו לעומקה.

כדי להבטיח סריקה יסודית ומקיפה, אורכו של תהליך הבדיקה איננו אחיד ויושפע מאופיו של התהליך הנצרך. אין צורך לציין כי הצוות הטכני שלנו מועסק ישירות על ידינו, מחזיק בניסיון רב-שנים בביצוע בדיקות מסוג זה ומצויד במכשירים משוכללים ומדויקים ביותר כדי לספק תוצאות איכותיות ברמת אמינות גבוהה. על מנת למנוע חדירה בלתי נצרכת לפרטיותו של המשתמש, נימנע מהסתכלות על תכנים שנשמרו בטלפון הנייד ונמקד את מבטנו בהגדרות ובמערכת עצמה. כמובן שנקפיד לשמור על שלמות המידע, מערך האפליקציות ומכלול ההגדרות בטלפון מבלי לחולל שינויים כאלו ואחרים שלא בהסכמתו המפורשת של בעל המכשיר.

תיעוד ודיווח

הצוות הטכני שלנו יתעד בפרוטרוט את הסימנים המחשידים שאיתר בדו”ח רשמי ובו יציג את הסיכונים הבטיחותיים שיש לקחת בחשבון ואת המלצותיו בנידון. כתב התיעוד של הממצאים יישא את חתימתו של עורך דין מומחה מטעמנו ויוכל לשמש את הלקוח בפנייתו למשטרה או לערכאה משפטית על מנת לפתוח בהליך פלילי או בתביעה אזרחית. כדי להבטיח שהמסמך יהיה קביל למטרות לגאליות ולהליכים משפטיים, הטכנאים שלנו יקפידו על התנהלות מול דיני הראיות הקבועים בחוק בזמן הרצת הבדיקה ויוודאו כי הממצאים יתועדו הן בכתב והן בצילום חזותי. במחיר הבדיקה כבר כלולה קבלת הדו”ח וחתימת עורך הדין, אם כי לא תינתן במסגרתו עדות מומחה עבור מוסדות או גופים כאלו ואחרים.

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button