הרשם התחבר

גילוי האזנת סתר

האזנת סתרחברת וורלדשופ מספקת שירות מקצועי של בדיקות לגילוי מכשירי האזנה, איתור רוגלה ואמצעי מעקב מסוגים שונים.

הצורך בביצוע בדיקה מתעורר כאשר קיים חשד הימצאות של מכשור זדוני וחדירה לפרטיות של אנשים במסגרת מערכות פרטיות, מתחרים עסקיים המעוניינים בריגול תעשייתי או אף גורמים עוינים המבקשים לחדור למתקנים רגישים. סריקות של האזנת סתר מבוצעות במרחבים שונים דוגמת בתי מגורים וסביבות מחייה, במשרדים ואזורי עבודה, בתוך כלי רכב פרטיים ובטלפונים סלולריים ניידים.

סוגי הבדיקות שאנו מבצעים

תוכלו להזמין טכנאי לגילוי האזנת סתר בבית, בעסק, בדיקה לאיתור מכשירי האזנה ברכב או גילוי רוגלה במכשיר הטלפון.

גילוי האזנה בבית
בדיקת האזנה במשרד
גילוי האזנה ברכב
גילוי האזנה בטלפון

כמה זמן נמשכת בדיקת האזנת סתר?

משך זמן העבודה משתנה בהתאם לאופי הבדיקה הדרושה.

באילו אזורים בארץ אתם עובדים?

אנו מבצעים בדיקות לגילוי האזנות סתר בכל הארץ. מחיר הבדיקה יכול להשתנות בהתאם למיקום הגיאוגרפי של הלקוח.

כמה עולה הבדיקה?

עלות הבדיקה 1500 ש”ח עבור 2 חדרים ראשונים. שטח החדר – עד 25 מ”ר. בדיקת כל חדר נוסף – 700 ש”ח. מחיר הבדיקה הוא לאזור המרכז (נתניה – בת ים). שאר חלקי הארץ בתוספת תשלום בהתאם למקום.

מה עושים בבדיקת האזנה?

אנו מבצעים סריקה נרחבת של כל סוגי התדרים כולל תדרים חדישים וייחודים כמו BLE, כל הסוגים של התדרים הסלולריים, WIFI, תדרי הוט ספוט, (Hot Spot), בלוטות’ ברמת דיוק גבוהה. הבדיקה כוללת ניתוח מידע של סוג האלמנט, שיטת שידור מדויקת, סריקת מספרי MAC משדרים באזור וגם יירוט מדויק של האלמנט המשדר החשוד עד איתורו הפיזי.

מי מבצע את הבדיקה?

הבדיקה מבוצעת על ידי טכנאי מנוסה שהוא עובד חברת וורלדשופ, עבר הכשרה ייעודית וצבר ניסיון מעשי של שנים בתחום בדיקות האזנות, מצלמות נסתרות וציוד מעקב.

באיזה ציוד לגילוי האזנת סתר משתמשים במהלך הבדיקה?

במהלך הבדיקה נעשה שימוש בערכות מחשוב מתקדמות, מכשור מקצועי ומדויק אשר נעשה בו שימוש בין היתר על ידי גופי ביטחון שונים בארץ ובעולם. ציוד הבדיקות מיוצר בין היתר בארה”ב / אנגליה ורוסיה.

דוח תוצאות בדיקת האזנת סתר

עם סיום הבדיקה אנו מנפיקים דו”ח תוצאות מפורט הכולל את תיאור מדויק של כל ממצאים שהתגלו במהלך העבודה. הדו”ח קביל למשטרה ולבית המשפט. הדו”ח כלול במחיר. (המחיר לא כולל מתן עדות מומחה בפני גופי חקירה ו/או משפט שונים). הדו”ח חתום על ידי עו”ד מטעם החברה בעל מומחיות ושם בתחום – כלול במחיר. במהלך הבדיקה הטכנאי/ם מקפידים ושומרים על כללי דיני הראיות – לרבות סימון מוצג ותיעוד בתמונות ובמלל מפורט.

איתור מכשירי האזנה

שירות איתור מכשירי האזנת סתר דורש ידע נרחב וניסיון מעשי בזיהוי ונטרול ציוד מעקב אודיו לא מורשה. גילוי האזנה מתבצע תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לסרוק ולנתח סביבה מסוימת להימצאות מכשירי מעקב אודיו, שיכולים לכלול מיקרופונים סמויים, מקליטי קול, משדרים או מכשירי האזנה זעירים. ציוד מתקדם דוגמת גלאים מסוגים שונים, מנתחי ספקטרום או מצלמות הדמיה תרמיות משמש את הטכנאים לצורך איתור איומים פוטנציאליים.
בדיקות האזנה כרוכות במרבים המקרים באבחון פיזי של המתחם, סריקות של התדרים השונים ואפיוני שידור בסביבה לצורך ניתוח מקיף של כל פעילות חשודה. לאחר זיהוי התקן האזנה, הבודק מעניק ייעוץ מקצועי ללקוח במטרה ליישם אמצעי אבטחה ולשפר פרוטוקולים של אבטחת המקום.

גילוי האזנה ברשתות אלחוטיות ובתדרים מיוחדים

חברת וורלדשופ עורכת סריקה מקיפה של כל סוגי התדרים כולל התדרים החדישים והייחודים:

  • BLE
  • כל סוגי תדרים הסלולר
  • תדרי WIFI,
  • Hot Spot
  • Bluetooth ברמת דיוק גבוהה

סריקת ה WIFI מתבצעת על ידי סורק חד כיווני ייעודי בתדרי 2.4Ghz ו 5.8Ghz כולל תיחום קטעים ברצות פס תדרים.

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button