הרשם התחבר

גילוי האזנת סתר ברכב

וורלדשופ מציעה שירות סריקה מערכתית של הרכב הפרטי על ידי אנשי מקצוע

בדיקת האזנה לרכבבהתחשב בשעות האינסופיות שהנהג הממוצע מבלה בכבישים, שיחות רבות מתנהלות בחלל הרכב כתוצאה מטיימינג מקרי ואפילו מתזמון מכוון. רבות מהן עוסקות בפרטים שונים הקשורים לעניינים אישיים או לתחומים מקצועיים, שאיש מהדוברים לא היה מעוניין שיצאו מחוץ למכונית ויעשו את דרכם לידי זרים. מאזיני סתר מודעים לשימושיות המרובה של כלי הרכב כאזור שיחה נוח ומעשי ובמקרים רבים יבחרו להשתיל את מכשירי ההאזנה הזדוניים דווקא במכונית של הקרבן. כדי להתמגן מפני המאזינים הזרים ולשמור על פרטיות השיחות, ניתן לבצע בדיקה מערכתית המיועדת לאיתור אמצעי האזנה ברכב.

מכשירי האזנה לרכב

את אמצעי הריגול המותאמים לרכב עשוי הצד השלישי להשתיל במגוון של מיקומי מפתח שמזמין מבנה המכונית. הם יכולים להתמקם בנוחות תחת המושבים, בתוך חללים שונים או מתחת לפני הדאשבורד וגם בתוככי הגג ומאחורי פאנל הדלת. לעתים הם יוסוו כמוצרים סטנדרטיים המצויים בכל מכונית – החל במטענים המתאימים לשקעי הצתה, עבור בצרור מפתחות הכולל את שלט הרכב וכלה בעטי כתיבה – שיתפקדו באיכות גבוהה ובו זמנית ישדרו את הנאמר אל הטלפון, המחשב או המאגר של המאזין או שיאגרו את תוכן השיחה על גבי כרטיס זיכרון הכלול בהם.

המכשירים הללו על פי רוב אינם זקוקים להטענה חוזרת ונשנית מאחר והם פועלים באמצעות סוללות משל עצמם ולפעמים אפילו מחוברים פיזית למאגרי החשמל של הרכב, כך שהם מסוגלים לשדר תכנים לאורך זמן מבלי שאיש יצטרך לגשת אליהם מבחוץ. סימנים מחשידים שאמורים להניע אתכם לפנייה לבדיקת מומחה כוללים התרוקנות של סוללת הרכב, רחשים בלתי מוסברים, בעיות בתפקוד המערכות השונות במכונית ומעל הכל עדויות להתערבות מכנית ברכיבי החומרה של הרכב.

איתור ציוד האזנה ברכב

באמצעות מכשור מתקדם ועבודתם המקצועית של טכנאים מומחים, נוכל להריץ בדיקה כוללנית לאיתור ציוד האזנה או איכון שהושתל ברחבי המכונית שלכם, שתסייע לכם להבין בנוגע לאלו רכיבי מידע ישנו חשש לדליפה ולהבטיח את פרטיות השיחות שאתם מנהלים בחלל הרכב.

הטכנאי שלנו יעבור באופן שיטתי על כלל סוגי התדרים שהמכשירים הזדוניים עשויים לשדר על גביהם בעזרת אמצעים מדויקים ואמינים, לרבות רשתות סלולריות, חיבורי Wi-Fi ו-Bluetooth, גלי רדיו, תדרי BLE מתקדמים ועוד. כדי להימנע מהתבייתות של מכשירי הבדיקה על מנגנוני איכון שהותקנו ברכב מרצונו של בעליו, מערכת איתורן ודומיה יוגדרו כמשדרים לגיטימיים כך שלא יפריעו לאיתור תשדורות אחרות שמקורן עוין. ייבדקו ביסודיות גם המערכות האלקטרוניות ברכב ומערכת המולטימדיה כדי לוודא שלא חוברו אליהם מכשירי האזנה ותיבחן גם האפשרות של הדבקת אמצעי איכון על פני השטח החיצוניים של המכונית.

כדי להבטיח את שלוות הנפש שלכם, אנו יכולים להעיד על כך שהצוות הטכני המועסק על ידינו הוא למוד ניסיון ובעל רקורד של הישגים בזיהוי מכשירים זדוניים. המכשור המשמש אותנו מגיע מיצרנים הממוקמים במדינות מתקדמות טכנולוגית ומסייע גם לגופים ביטחוניים שונים בביצוע מלאכתם. עם חשיפת אמצעי ההאזנה, הבחירה בידכם אם להסיר אותם, להתקין משבש קליטה שיפריע לפעולת המכשירים, לפנות למשטרה כדי שתפתח בחקירה ובהליך פלילי או לבצע את כל הפעולות גם יחד. כדי שתוצאות הבדיקה יוכלו לשרת אתכם למטרות משפטיות, נקפיד בצורה מלאה על דיני הראיות הקבועים בחוק ונצרף למסמך המסכם חתימת עורך דין המועסק על ידינו, מבלי לדרוש תוספת מחיר.

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button