הרשם התחבר

גילוי האזנת סתר במשרד

חברת וורלדשופ מציעה שירות לגילוי האזנות סתר הכולל סריקה מערכתית של מגוון המרחבים במשרד

גילוי האזנה במשרדהאזנת סתר היא שיטת ריגול ותיקה שהולכת ומשתכללת עם ההתפתחות הטכנולוגית. מדובר באיום משמעותי על ביטחון המידע במשרד, שעלול לפגוע אנושות בכל סוג של סביבה משרדית: בפירמות ייעוץ, במשרדי עורכי דין, בתאגידים מסחריים, במכוני מחקר, במרכזים לסחר בניירות ערך, בחברות ממשלתיות, במטה השלטון המקומי, בבתי השקעות ועוד. מכשירים להאזנת סתר מסוגלים לדלות מידע פיננסי המועבר בעל פה, תכניות ניסיוניות שמוכרחות להישמר בסוד ואף מידע אישי על עובדי החברה.

ציטוט לנאמר במחלקות מחקר ופיתוח או באולמות כנסים סגורים עשוי לשרת מטרות ריגול תעשייתי, הן ישירות על ידי חברות מתחרות והן בעקיפין על ידי צדדים שלישיים המעוניינים במכירת סודות למתחרים. האזנה לשיחות המתנהלות במשרדים אישיים או בחדרי ישיבות עלולה לשמש לסחיטת החברה בכללותה באמצעות איום בחשיפת עניינים רגישים באמצעי התקשורת ואף לסחיטה אישית של עובדי החברה. במקרים של האזנה המושתלת בתחנות משטרה, בקרב גופים ביטחוניים, במתחמי קהילת המודיעין או במשרדי חברות המספקות שירותים לצבא, קיימת סכנה ביטחונית ממשית עקב דליפה של מידע מסווג, שיש למנוע אותה בכל מחיר.

מכשירי ההאזנה הזדוניים יופיעו לעתים כפריטים עגולים קטנים המודבקים למשטחים דיסקרטיים ולעתים יהיו מוסלקים במגוון חפצים המותאמים לתפאורה של בניין משרדי. הם יסתתרו במיקומי מפתח שיספקו להם איכות שמע מצוינת וגישה הרסנית לשיחות הפנימיות ביותר ולסודות המסחריים השמורים ביותר. אמצעי ההאזנה יהיו מוסלקים בקיוביקים כעכברי מחשב, קופסאות ממחטות או מתקני דיסק און קי. הם ישתלבו בחדר הישיבות כמפצלי חשמל, בקבוקי שתייה והתקני דיסק און קי. הם ייטמעו באולם הכנסים כעציצים דקורטיביים או תמונות ממוסגרות. באפשרותם אפילו להתנייד בדמות עטים או תגי עובדים.

מכשיר האזנה כזה מסוגל לעבוד לאורך שעות בעזרת סוללות פנימיות וכך לצבור כמויות משמעותיות של מידע. הוא אף עשוי להתחבר לרשת החשמל של המבנה המשרדי ובדרך זו לפעול למעשה ללא הגבלה, במשך חודשים ועד שנים, כל עוד הוא לא אותר והושמד. ביכולתו לספק האזנה בזמן אמת לנאמר, על ידי רשת סלולרית קלאסית המופעלת בעזרת כרטיס SIM שהמאזין מתקשר אליו, או לשדר את התכנים באמצעות רשתות תקשורת למחשבים חיצוניים ואף למאגרים דיגיטליים המאוחסנים בשרתים שונים.

גילוי מכשירי האזנה נסתרים

חברתנו מציע למשרדים השונים שירותי סריקה יסודיים שיחשפו את מכשירי ההאזנה שהושתלו בסביבה המשרדית. הטכנאים שלנו יסרקו את המרחבים המשרדיים לאיתור תשדורות מסוגים שונים, מערוצי התקשורת הפשוטים ביותר ועד המתקדמים ביותר, על פני מנעד רחב של אורכי גל ותדירויות. הם יעשו זאת בעזרת גלאים משוכללים שמצויים בשירותם של גופים ביטחוניים מרחבי העולם.

הבדיקה הכוללנית תמנע סכנה לדליפה מתמשכת באמצעות האזנה נסתרת ותבטיח את שמירת ביטחון המידע בכל הנוגע לענייניה הפנימיים של החברה. מלבד השאיפה לאתר את מכשיר ההאזנה ולסלקו מהמתחם כדי לקטוע את רצף השידור, תוצאות הבדיקה יוכלו לשמש את החברה על מנת לגשת למשטרה במטרה להעמיד את העבריינים לדין ולפנות לבית המשפט כדי להגיש תביעה אזרחית ולדרוש פיצוי הולם.

עלות הסריקה תושפע ממיקומו הגיאוגרפי של המשרד וממספרם ושטחם של החדרים המיועדים לבדיקה. הפרטים האחרונים יקבעו גם את אורכו של תהליך הסריקה. כדי להבטיח את הקבילות המשפטית של תוצאות הבדיקה, הטכנאים שלנו ישמרו בקפידה על דיני הראיות הקבועים בחוק ויתעדו את ממצאיהם במילים ובתמונות. למסמך המתעד תצורף גם חתימתו של עורך דין מטעם חברתנו, ללא תוספת תשלום.

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button