הרשם התחבר

מכשיר ציתות לרכב

מי עשוי להתעניין בהשתלת מכשיר ציתות בתוך רכבו של אחר? קיים מספר גדול של אפשרויות, לאור העובדה שמרבית המבוגרים מבלים שעות ארוכות בכלי רכב וששיחות רבות מנוהלות מתוכם: מעסיק המבקש לדעת אם עובד מפר את הסכם הסודיות של הארגון ויוצר מגעים עם גורמים שאינם מורשים ואף עם חברות מתחרות. גוף ביטחון המעוניין לחשוף כוונות של פעילים לביצוע פעולות המאיימות על שלום הציבור. חוקר משטרתי הרוצה לזהות שותפים לפשע שנכנסים לרכב, כדי להעמיד אותם לדין פלילי. בת זוג המעוניינת לתפוס על חם בן זוג בוגדני שמכניס מאהבת לתוך הרכב או מתאם איתה פגישה דרך הטלפון.

גם הנהג עצמו עשוי להיות מעוניין בתיעוד שיחה המתקיימת ברכב שלו, ממגוון סיבות – כדי לזכור פרטים שנאמרו, כדי להגיש תלונה לגורמי אכיפה, כדי להשתמש בכך כראיה להליכים מסוימים ואפילו כדי לשים לב אם ילד נשכח ברכב וקורא לעזרה או בוכה. מכשירי הציתות יכולים לכלול גם רכיב GPS, על מנת לאכן את הרכב בזמן אמת. חשוב ביותר לפנות לייעוץ משפטי לפני השתלת המכשיר, הן כדי לוודא עמידה במסגרת החוק האוסר האזנת סתר והן כדי להכשיר את השימוש העתידי בחומרים שיושגו.

מכשיר האזנה והקלטה לזמן ארוך

איך מתבצע ציתות מוצלח ברכב?

על מנת למנוע גילוי של המכשיר המושתל ברכב, קיימות שתי דרכים מרכזיות:

  • אסטרטגיה אחת היא רכישת מכשיר קטן, אותו מכניסים לחללים נסתרים או מדביקים למשטחים דיסקרטיים, כמו דפנות פנימיות או פני השטח של ריפודים. בשיטה זו קיים הסיכון כי במידה ויתעורר חשד אצל בעל הרכב, הוא עלול לבצע חיפוש ידני ובמקרים מסוימים אף למצוא את המכשיר ולסבך את המצותת.
  • אסטרטגיה אחרת היא הכנסה לגיטימית – אפילו בידיעתו של הנוהג במכונית – של פריט שימושי, המתפקד באופן חשאי גם בתור מכשיר ציתות לרכב. דוגמאות לכך הן אמצעי האזנה המעוצבים כעטי כתיבה, מחזיקי מפתחות, מטענים או כבלי הטענה המתחברים לשקע ההצתה ואחרים. בשיטה זו ישנו החשש שבעל הרכב יוציא את המכשיר מהמכונית בשלב זה או אחר בתום לב.

הפעלת מכשירי הקלטה לרכב

היבט נוסף שחשוב לקחת בחשבון לקראת השתלת המכשיר הוא האופן שבו יועברו החומרים מהמכשיר עצמו לידי המצותת. מעבר לכך, בדגמים מסוימים ישנו פיצ’ר של הפעלת המכשיר בעקבות זיהוי קול בעוצמה העולה על מספר דציבלים ספציפי. לפניכם מספר דוגמאות לאמצעי האזנה המופעלים בדרכים שונות:

  • מכשיר הכולל כרטיס SIM שפועל על רשת סלולר ומופעל כשמתקשרים אליו. ייתכנו בעיות בהאזנה עם כניסת הרכב לאזור ללא קליטה סלולרית כמו מנהרה.
  • מכשירים הפועלים על ערוצים אלחוטיים כמו WIFI ובלוטות’, שמשדרים למכשיר אחר הנמצא ברשות המצותת. גם כאן ייתכנו כשלים בגלל הפרעות קליטה או יציאה מרדיוס מסוים.
  • מכשיר המבוסס על כרטיס זיכרון פנימי מסוג SD או microSD, השומר את החומר במקום ואינו מושפע מהקליטה. בפורמט זה נדרשת בשלב כלשהו הוצאה של המכשיר מהרכב כדי להשתמש בחומרים.
אין תגיות

מאמרים דומים

בדיקת האזנה לטלפון
תיעוד לגירושים
גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת

1 תגובות

  1. לענות

    מפחיד שיכולים להאזין לנו ולעקוב אחרינו בכזו קלות… מניח שיש לזה גם יתרונות

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button