הרשם התחבר

נטרול מעקב בטלפון

הפעלת מעקב על הטלפון הנייד שלכם היא פרקטיקה לא מאוד מסובכת, שעשויה להיות אפקטיבית ביותר עבור גורמים עוינים שאינם רוצים בטובתכם. שיטות מעקב טכנולוגיות מתמקדות ברכיבי ה-GPS של המכשיר, בכרטיס ה-SIM שלו או בחיבורי ה-WiFi וה-Bluetooth שהוא משתמש בהם ובמקרים אחרים מתבססות על התקנה פעילה של תוכנת רוגלה בדמות אפליקציה כזו או אחרת.

טכניקות מעקב מבוססות סלולר יכולות לספק לצדדים שלישיים נעלמים מידע רגיש ופרסונלי ולהקנות להם יכולת לקרוא הודעות, להאזין לשיחות, לאכן את מיקום המכשיר שלכם ואף לאפשר להם גישה ישירה למאגרי המידע המאוחסנים בנייד. ישנה חשיבות אקוטית להגנה אקטיבית על ביטחון המידע ועל שמירת הפרטיות מפני סכנות אלו.

בדיקת האזנה לטלפון

 

האם הטלפון שלכם נתון תחת מעקב?

בעזרת תשומת לב מוגברת לפעילות המכשיר, תהיו עשויים לגלות עצמאית איתותים מדאיגים לאפשרות שמישהו עוקב אחרי הסלולרי שלכם. להלן מספר דוגמאות לתבחינים בעייתיים:

  • צריכה מוגברת של נתונים סלולריים
  • רעשי רקע משונים במהלך שיחות
  • הודעות טקסט חסרות פשר
  • שימוש מוגבר בחבילת הגלישה
  • ירידה במהירות הביצועים
  • התרוקנות מהירה של הסוללה
  • אתחול או כיבוי עצמאיים

מלבד הסימנים הגלויים לעין בלתי מנוסה, לתוכנות רוגלה ישנה חתימה אלקטרונית הניתנת לאיתור באמצעות מכשירים טכנולוגיים מתאימים. במידה ואינכם רגועים לגבי ביטחון המידע הסלולרי שלכם, הבאת הטלפון הנייד למעבדה המקצועית שלנו תהיה הפתרון האיכותי ביותר לבעיה. צוות הטכנאים המנוסה שלנו יבצע ניתוח תדרים, יתחקה אחר האותות הנשלחים מהמכשיר, יריץ בדיקות בקרה ויקיים שיחות ניסיון במטרה לעלות על עקבות הריגול הסלולרי.

מיגון מכשירים סלולריים מפני מעקב

מעקב טלפוני אינו תוקף את כלל צרכני הסלולר באופן שווה. באפשרותכם לאמץ דפוסי התנהגות בריאים לשימוש בטוח בטכנולוגיה, שיפחיתו במידה מסוימת את הסיכון לפעילותו של מעקב ברקע המכשיר שלכם. לפניכם כמה צעדים בסיסיים:

  • מעבר תקופתי על ההרשאות של האפליקציות השונות וביטול הרשאות שאינן חיוניות.
  • מעקב אחר צריכת הנתונים הסלולריים של הנייד וחיפוש זינוקים בלתי מוסברים.
  • התקנת תוכנת הגנה באיכות גבוהה לסריקת והסרת וירוסים ורוגלות.
  • שימוש בסיסמאות חזקות ובדרכי הזדהות ביומטריות כזיהוי פנים וטביעות אצבע.
  • הקפדה על עדכון גרסאות של אפליקציות ומערכות הפעלה.
  • הימנעות מגלישה באמצעות רשתות ציבוריות.

טיפול מתקדם יותר בבטיחות המכשיר יינתן על ידי מעבדה המתמחה באבטחה סלולרית מפני רוגלה. אנשי מקצוע יכולים לסרוק אחר נקודות תורפה בטיחותיות ולהציע דרכים למיגון הפרצות. תינתן הדרכה איכותית לשמירה על ביטחון המידע ולא ייערכו שינויים בהגדרות או באפליקציות בלא הסכמתו של בעל המכשיר.

האזנת סתר לטלפון

נקיטת צעדים בעקבות חשיפת מעקב טלפוני

התעוררות חשש כבד בדבר האפשרות שהטלפון נתון תחת מעקב – במיוחד במקרים של עדויות להתערבות מכאנית במכשיר – מחייבים עצירה מיידית של השימוש בסלולרי, כדי למנוע המשך דליפה של מידע רגיש. חשוב לפנות בדחיפות למעבדה מתאימה כדי לאתר את הרוגלה ולהסיר אותה. במידה ויימצא כי אכן הופעל מעקב מרחוק, הצוות הטכני יפעל למיפוי המידע שישנו סיכוי כי הודלף ובכך יסייע לקבלת תמונת מצב של הערכת הנזקים.

במדינות שונות חלות הגבלות פליליות כאלו ואחרות על ביצוע האזנת סתר בידי אדם שאינו שותף לשיחה. במדינת ישראל בפרט, הפרה בוטה שכזו של הזכות לפרטיות עשויה לגרור ענישה שתקרתה היא חמש שנות מאסר בפועל. גם במסגרת זו ניתן להסתייע בשירותיה של מעבדה טכנית, אשר תפעל לחשיפת מיקומו או זהותו של מפעיל התוכנה הזדונית במגמה להעמידו לדין. הממצאים שייאספו יסוכמו בדו”ח רשמי שיוכל לשמש כמסמך חיוני בהליכים משפטיים פליליים או אזרחיים.

אין תגיות

מאמרים דומים

מכשירי ציתות לרכב
תיעוד לגירושים
גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button