הרשם התחבר

מכשירי מעקב GPS – טיפים מובילים

כיצד תבחרו מכשיר מעקב שמתאים לצרכיכם?

הפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים הופכים את מערכות המעקב על בסיס GPS לאמצעי אבטחה רב עוצמה, עם ממשק יעיל, מדויק, קל להתקנה ונוח לשימוש. הביקוש למכשירי מעקב GPS עולה מיום ליום והשוק מציע מגוון רב של סוגים ודגמים, כאשר לכל אחד מהם יש מפרט טכני ייחודי עם יישומים ואפשרויות תפעול שונים. כאשר המגוון כה רב, ייתכן כי צרכן מן השורה, שלא מתמחה ברזי טכנולוגיית GPS, יתקשה להבין איזו סוג של מכשיר יענה על צרכיו באופן מיטבי.

ובכן, אם אתם מחפשים לרכוש מכשיר מבוסס GPS לצורכי מעקב או אבטחה, תוכלו להיעזר בהמלצות שקיבלנו מבעלי מקצוע בתחום טכנולוגיות ריגול. בשורות הבאות, נספר לכם כל מה שחשוב לדעת על גדג’טים אלה וכיצד למצוא את זה שיספק לכם חווית משתמש מעולה.

לקטלוג מכשירי מעקב GPS בחנות >

מכשיר מעקב GPS – מהו וכיצד הוא עובד?

מכשיר מעקב GPS פועל באמצעות מערכת המיקום הגלובלית (GPS) כדי לאתר ולנטר במדויק את תנועתם של עצמים או אנשים בזמן אמת. המכשיר קולט אותות מרשת לוויינים ומחשב את הקואורדינטות המדויקות של אדם או חפץ שנמצאים תחת מעקב. מידע זה מועבר לאחר מכן לשרת מרכזי או למכשיר של המשתמש כדי לאפשר מעקב מרוחק. המכשיר מספק מידע מדויק על מיקום, מהירות תנועה ונתונים רלוונטיים אחרים, והשימוש במכשיר נעשה למגוון רב של צרכים, ביניהם מעקב אחר רכב, אבטחת נכסים, ריגול או ניהול צי רכבים.

מכשירי מעקב GPS

הבדלים בין מכשירי מעקב GPS ניידים ונייחים

שני הסוגים של מכשירי מעקב GPS – ניידים ונייחים – מיועדים למעקב וניטור של אובייקטים, אך לכל סוג – אופן שימוש משלו.

את המכשיר הנייד ניתן להעביר בקלות ממיקום אחד לאחר. מכשירי מעקב ניידים אלו משמשים בדרך כלל למעקב אחר כלי רכב, חיות מחמד או אנשים שנמצאים בתנועה. הם קומפקטיים, קלים במשקל, ובדרך כלל מגיעים עם סוללות מובנות, המאפשרות להם לפעול באופן עצמאי מבלי להסתמך על מקור מתח קבוע. רוב הדגמים של מכשירים ניידים מאפשרים מעקב בזמן אמת, כאשר המשתמש מקבל מידע על מיקום האובייקט באמצעות התראות לטלפון נייד.

מכשירי מעקב GPS נייחים מותקנים בדרך כלל במיקום קבוע ומשמשים בדרך כלל למעקב אחר נכסים, או לניטור תנועה בתוך חלל סגור. מכשירים אלה בדרך-כלל מחוברים למקור חשמל קבוע ומציעים שלל תכונות מתקדמות, כמו למשל גיאופנסינג, שמאפשרת להפעיל התראות כאשר אובייקט שנמצא במעקב נכנס או יוצא מאזור מוגדר מראש.

מערכות מעקב GPS

כיצד להתקין את מכשיר מעקב GPS בתוך הרכב?

כאשר המכשיר מיועד למעקב אחר רכב, יש למקם אותו במיקום מוסתר היטב, ללא גישה ישרה. לביצועים מיטביים, מומלץ להתקין את המכשיר באחד מהמיקומים המומלצים מהרשימה הבאה:

  • מתחת ללוח המחוונים – זהו מיקום פופולרי עבור מכשירים עם חיבור לחשמל, מכיוון שהוא מספק גישה נוחה לחיווט מקור הכוח. התקינו את המכשיר על משטח ישר ותקבעו אותו עם דבק או קשירה.
  • בתוך תא הכפפות – מיקום זה יסתיר את המכשיר ויגן עליו מפני שבירה. הניחו אותו בחלק האחורי, וודאו שהוא לא מפריע לפתיחה ולסגירה של התא.
  • מאחורי יחידת רדיו נשלפת – אם רכבכם מאובזר בפאנל נשלף שמיועד לרדיו או נגן מוזיקה, ניתן למקם את המכשיר מאחוריו. ודא שניתן להסיר בקלות את הפאנל ולהתקין אותו מחדש מבלי לפגוע בפנים הרכב.
  • מתחת למושבים – אם הגישה ללוח המחוונים או לפנלים הפנימיים מוגבלת, החביאו את המכשיר מתחת למושבים. יש לוודא כי שהמכשיר מחובר היטב ואינו מפריע להזזת המושב. בתוך תא מטען – ניתן להסתיר את המכשיר בחלל של תא המטען של הרכב, במסוך לצמיג הרזרבי.
  • מתחת לרכב – אפשר להתקין את המכשיר מתחת למכסה מנוע, מאחורי הפגוש האחורי או מעל הגלגל. ההתקנה של המכשיר במיקומים הללו יכולה להתבצע באמצעות הצמדה של מכשיר ה-GPS עם מגנט עוצמתי מוגן שלא יתנתק בזמן הנסיעה.
אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button