הרשם התחבר

מצלמות מוסלקות לצפייה מרחוק

הדגמים של מצלמות מוסלקות (הנקראות כך כי הן “מוחבאות” בתוך חפצים שגרתיים, תמימים למראה), מתחלקים לשני סוגים: אלה שיש להם חיבור לרשת ואלה שלא. ובכן, מצלמות נסתרות ללא חיבור לאינטרנט אומנם נחשבות למיושנות, אך הן עדיין קיימות. אם יש לכם דגם ישן, אתם בוודאי יודעים שכדי לצפות בהקלטות, יש לכבות את המצלמה, לשלוף את  כרטיס הזיכרון מגוף המכשיר, לחבר אותו למחשב נייד, להעביר את הקבצים לכונן ולהריץ את ההקלטה – מההתחלה ועד לסוף. בימים אלה הביקוש למצלמות ללא חיבור לרשת נמוך מאוד, מכיוון שהן לא מאפשרות צפייה מרחוק ועל כך מטרות השימוש שלהן מוגבלות.

לעומתן, מצלמות מוסלקות עם חיבור לאינטרנט (שמתבצע ברוב הדגמים באמצעות WIFI ובאחרים על ידי שימוש בחבילות גלישה סלולרית) מספקות פתרון יעיל ונוח למגוון רב צרכי המעקב. מצלמות אלה מאפשרות הפעלה מרחוק, וכאשר אתם צריכים לצלם אדם כלשהו ללא ידיעתו, תוך הימנעות מהעלאת חשד מצידו, מומלץ שתעשו זאת באמצעות לחיצה על שלט או בעזרת אפליקציה בטלפון נייד, כדי לא להסגיר את עצמכם. הפעלה מרחוק מאפשרת מעקב דיסקרטי אחר נכסים פרטיים ובתי עסק תוך תיעוד עובדים, שותפים עסקיים, בני הזוג, ילדים, בייביסיטרים, מטפלים ואפילו חיות מחמד.

מצלמות מוסלקות בשידור ישיר

מהי “צפייה מרחוק” ולמה אתם צריכים את זה?

מעבר להפעלה מרחוק, הדגמים עם חיבור לאינטרנט מציעים אפשרות של צפייה מרחוק בשידור חי. כל מצלמה נסתרת, עם או בלי חיבור רשת, מאובזרת בכרטיס זיכרון לצילום תמונות ווידאו, עם או בלי שמע. החומר המוקלט נשמר ישירות על כרטיס Micro SD קומפקטי, שיכול להכיל עד 128 GB של נתונים, תלוי בדגם המכשיר. אולם רק במצלמות מוסלקות אלחוטיות, ניתן לצפות בהקלטות בזמן אמת, בשידור חי, מבלי לחכות לסיום ההפעלה.

כדי לצפות בחומר המוקלט בשידור חי, כל שאתם צריכים לעשות זה לחבר את המצלמה ל-Wi-Fi באמצעות טלפון. ההקלטה תשודר ישירות לטלפון הסלולרי וניתן להשתמש באפליקציה ייעודית עם ממשק ידידותי לצפייה. ניתן לגשת לשידור בכל מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-IOS, כולל מכשירי אייפון וגלקסי. דגמים מסוימים אף מאפשרים צפייה בו זמנית במספר מכשירים.

אם אתם אנשים עסוקים ואין לכם זמן לצפות בהקלטות, לשירותכם פיצ’ר חכם שגם זמין רק בדגמים מקוונים: חיישני תזוזה. כאשר המצלמה מזהה תנועה “חשודה”, היא שולחת התרעה לטלפון שלכם ומומלץ מאוד לא להתעלם ממנה. הפעילו מיד את האפליקציה וצפו בשידורים און ליין כדי לגלות את הסכנה מוקדם ככל הניתן. בנוסף, ניתן להגדיר את המצלמה כך שהיא תפעל רק לאחר ההופעה של תזוזה. אופציה זאת חוסכת חיי הסוללה ומקום אחסון בכרטיס זיכרון ומונעת מצב בו הסוללה נגמרת באמצע הקלטה של אירוע חשוב.

בנוסף, דגמים מתקדמים של מצלמות WIFI או חיבור סלולרי מאפשרים לשמור קבצים לא רק על כרטיס זיכרון אלא גם על ענן, בתור גיבוי, כדי למנוע מחיקת ההקלטות בטעות, או לחלופין לשלוח את המידע לכתובות דוא”ל ספציפיות. כמו כן, כשמתחברים אל המצלמה מרחוק, ניתן לשמור את הקבצים ישירות על המחשב.

מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

אם נסכם את הנאמר, הרי שבעזרת מצלמה נסתרת עם חיבור רשת תוכלו לצפות בהקלטות בשידור חי ובו בזמן לשמור את התכנים לשימוש עתידי – על גבי כרטיס זיכרון, בענן או על המחשב שממנו התחברתם למצלמה. זיכרו: שמירת החומר המוקלט באמצעי אחסון מאובטח מבטיחה שניתן יהיה להיעזר בו מאוחר יותר ליצירת קשר עם המשטרה, זיהוי חשודים או איסוף ראיות.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
שוקר חשמלי
מכשיר האזנה מוסלק

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button