הרשם התחבר

מצלמות נסתרות לראיית לילה

מצלמה נסתרת עם מנגנון צילום בחושך הינה מצלמת אבטחה שמוסתרת בתוך חפץ אחר ועל כך אינה גלויה. בניגוד למצלמות אבטחה רגילות, מצלמה נסתרת אינה בולטת בשטח ואינה ניתנת לגילוי על ידי אנשים זרים. כיום, ניתן לבחור בין שלל דגמי המצלמות הנסתרות, בין אם קבועות (נייחות), כמו למשל אלה המוסלקות בתוך מערכת מיזוג אוויר, ובין אם מצלמות נסתרות ניידות, המותקנות בתוך חפצים תמימים למראה, כגון עט, שעון או מטען לטלפון.

רבות מהמצלמות הנסתרות מתחברות לרשת אינטרנט ומעבירות את התיעוד של המתרחש במקום בו הן מותקנות ישירות למחשב או טלפון נייד של בעלי המצלמה או חברות האבטחה. דגמים מסוימים מאובזרים בחיישני תנועה, המאפשרים צילום רק כאשר חיישן המצלמה מזהה תנועה בחלל. תכונות אלה, כאשר מגיעות יחד עם מנגנון צילום בחושך, הופכות את מצלמת האבטחה הנסתרת לאמצעי יעיל במאמץ שמירה על הרכוש, הסביבה ובני האדם.

שעון מצלמה נסתרת ראיית לילה

שימושים של מצלמות נסתרות לראיית לילה

בעבר, מצלמות נסתרות לראיית לילה שימשו לרוב גופים מקצועיים, העוסקים בתחומי האבטחה, המעקב, הלחימה והביטחון, לצרכים צבאיים, מודיעיניים ומחקריים. ואומנם, עם התפתחות הטכנולוגיה בעשור האחרון, הפכו מצלמות עם מנגנון צילום בחושך למוצר זמין גם עבור צרכנים פרטיים, שמיועד למגוון רחב של מטרות אישיות. מצלמות אלו מאפשרות תיעוד ומעקב אחר המתרחש בבתי עסק, במשרדים, בגני ילדים, במוסדות ציבוריים וכמובן גם בתים פרטיים, בכל שעות היום והלילה.

למרות שהתיעוד המתקבל מהצילום הלילי, בין אם במסגרת סרטוני וידאו ובין אם כתמונות סטילס, מוצג בשחור לבן או בצבע ירוק, ומתאפיין ברזולוציה נמוכה יותר מזאת של צילום באור, החשיבות שלו אינה מוטלת בספק. הרי רוב הפשיעה החמורה, כמו פריצות, גניבות וונדליזם, מתרחשות דווקא בשעות הלילה, כאשר האפשרות לתפוס את העבריינים בזמן ביצוע העבירה מוגבלת או אף בלתי אפשרית. על כך, מצלמה נסתרת עם ראיית לילה מהווה אמצעי אבטחה מרכזי בתנאים של ערנות מוגבלת, הן בבתים הפרטיים (כאשר הדיירים ישנים או נמצאים מחוץ לבית) והן בבתי העסק (כאשר המקום ריק מאדם או מכיל מספר קטן של אנשי אבטחה).

מצלמת ראיית לילה אור כוכבים

כיצד עובדות מצלמות נסתרות לראייה לילית?

כיום קיימות שתי טכנולוגיות מרכזיות של מצלמות נסתרות עם ראיה לילית:

  • הראשונה והפופולארית ביניהן מבוססת על גל אינפרה אדום או אולטרה סגול. המנגנון מתבסס על הקרנת אור אינפרה אדום או אולטרה סגול (UV ו-IR) שאינו מזוהה על ידי עין אנושית, אשר “מתורגם” לאחר מכן לצבעים “רגילים”: גוונים אפורים בין שחור ולבן.
  • הטכנולוגיה השנייה מבוססת על העצמת האור ומשמשת לרוב בציוד מקצועי, כמו למשל במשקפות הראייה שמיועדות לשוטרים, חיילים, ציידים וחוקרים פרטיים. מנגנון הצילום במצלמה מסוג זה מבוסס על עובדה פיזיקאלית כי בכל מרחב בכל זמן קיימת כמות מסוימת של אור, גם אם כל כך קטנה שעין אנושית אינה מסוגלת לזהות אותה. במצלמה שבנויה בטכנולוגיה של ראייתה לילה באמצעות העצמת האור מותקנים חיישנים המזהים את כמות האור המינימאלית. האור הנקלט עובר תהליך של חיזוק, ולאחר מכן מומר לגוונים ירוקים.
אין תגיות

מאמרים דומים

גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button