הרשם התחבר

שימוש במצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות הפכו במהלך השנים האחרונות לאמצעים סטנדרטיים, פופולאריים ויעילים לשמירה על בתים ורכבים פרטיים, בתי העסק מסחריים ותעשייתיים, להגנה על בני המשפחה, העובדים והרכוש. ולא פחות חשוב מכך: מצלמות נסתרות אשר פועלות בשטחים פרטיים וציבוריים מעניקות לבעלי נכסים, לעובדים, ללקוחות או למבקרים תחושה של בטחון אישי ושקט נפשי.

חנויות ואתרי אינטרנט ייעודיים מציעים לצרכנים מודרניים מגוון בלתי נגמר של דגמי מצלמות נסתרות זעירות, כאשר דגמים אלה נבדלים אחד מהשני בשלל פרמטרים טכניים, כגון; אפשרויות ומטרות השימוש, אופן ההתקנה הפיזית, תכונות ניהול דיגיטאליות, גודל שטח האחסון, שיטות העיבוד והעברת המידע, וכמובן עיצוב, מידות ומשקל של המכשיר. יחד עם זאת, כל מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה, ללא קשר לסוגה, למחירה וליעודה, חייבת להיות אמינה, נוחה וקלה לשימוש ולתחזוקה, ובעיקר – בלתי ניתנת לגילוי על ידי זרים כאשר היא מצלמת ומקליטה אותם.

מצלמה אלחוטית גמישה

מהי מצלמה נסתרת זעירה?

מדובר במכשיר קטן וקל משקל, אשר מיועד להצבה במקום מוסתר או מוסווה לחפץ “תמים” כלשהו. בתוך המכשיר מותקנים מצלמה (של וידאו וסטילס), מיקרופון, וברוב המקרים גם כרטיס זיכרון. כיום, מצלמות נסתרות זעירות הינן אלחוטיות ודיגיטליות. כדי לצפות בחומר המוקלט, יש להעבירו בצורת קובץ דיגיטאלי למחשב הביתי.

יתרונותיה של מצלמה נסתרת

כאמור, כיום ניתן לרכוש מצלמה נסתרת לכל מטרה, בטווח מחירים רחב במיוחד. אך מהי מצלמה נסתרת טובה? האם תמיד מומלץ לרכוש את הדגם המתקדם והיקר ביותר?  ובכן, מצלמה נסתרת מומלצת היא בעיקר זאת שמותאמת באופן מדויק למטרות השימוש.

לכן, המצלמה הטובה עבורכם היא לא דווקא המשוכללת ביותר או בעלת מפרט הטכני העשיר ביותר, אלא זאת שכוללת בתוכה איכויות שמתאימות ביותר ליעודה. כך למשל, ישנה הבדל מהותי בין מצלמה נסתרת לשימוש ביתי ומצלמה נסתרת שמשמת חוקרים פרטיים.

מצלמות נסתרות

ואומנם, כדי לבצע בחירה מוצלחת, אנו ממליצים להתייחס למספר פרמטרים כלליים, אשר מעידים על איכות המצלמה ושיקבעו בסופו של דבר את רמת שביעות רצונכם ממנה.

  • אפשרויות שמירה ואחסון – אנו ממליצים על מצלמה נסתרת עם אפשרות שמירה של ההקלטה בתוך כרטיס הזיכרון המותקן במכשיר. כמו כן, כדאי לרכוש מצלמה נסתרת עם כרטיס זיכרון נשלף, לשימוש יעיל וקל יותר.
  • קלות השימוש – מצלמה נסתרת עם שלט רחוק תאפשר לכם לשנות הגדרות הצילום והקלטה בזמן אמת, בקלות ובמהירות מרבית.
  • איכות הצילום – כיום מומלץ לרכוש מצלמה נסתרת עם איכות הצילום HD בצבע, לצילום מדויק וברור במיוחד. כמו כן, חשוב שהתמונות וסרטי הווידאו המתקבלים במכשיר יציגו חותמת של זמן הצילום. בנוסף, כדאי לבחור במצלמות עם זמן צילום ארוך (המאפשר צילום והקלטה רצופים במשך מספר ימים).
  • חיישני התנועה – מצלמה עם חיישני תנועה מרובים ורגישים מאפשרת בחירת מצבי הפעלה ספציפיים, כמו למשל, רק כאשר קיימת תזוזה בחלל.
  • פונקציות מתקדמות למצבי צילום – דגמי מצלמות מתקדמים כוללים מגוון רב של אפשרויות הגדרות בהתאמה אישית, אשר נדרשות למקרים וצרכים שונים,  כגון תזמון ההקלטה על פי לוח זמנים או הקלטה מחזורית.
  • מצלמה דו-שימושית – מצלמות נסתרות רבות מותקנות לעיתים בתוך חפצים שימושיים, כגון מאווררים, שעונים, גלאי עשן ועוד. כמו כן, ניתן לרכוש מצלמה זעירה הניתנת להסתרה בתוך כובע, משקפיים, שעון יד או פריט אבזור או ליבוש אחר. כיום אפשר להתקין מצלמה נסתרת גם בתוך המכשיר הטלפון הנייד.
אין תגיות

מאמרים דומים

גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button