הרשם התחבר

אביזרי בילוש ניידים לריגול מקצועי

אביזרי בילוש ניידים הינם מכשירים זעירים עם עדשת מצלמה נסתרת ו/או מנגנון ריגול אחר (מקלט GPS או שמע, מיקרופון, אוזנייה ועוד) שנראים כמו חפצים שגרתיים או פריטי לבוש. כיום, מציע השוק מגוון רחב של אביזרי ריגול ניידים מסוגים שונים, רובם מאפשרים גם צילום תמונות ווידאו וגם הקלטת שמע, חלקם ניתנים להלבשה או הצמדה אל הגוף (שעונים, כפתורים, משקפיים וכו’) וחלקם מוסלקים בתוך חפצים יום יומיים, תמימים למראה, כמו עט נובע או שלט לרכב. למעשה, מדובר במכשירי מעקב נסתרים שמיועדים להעברה ממקום למקום. בדרך כלל, הצילום וההקלטה מתבצעים על ידי ובנוכחות בעל המכשיר, אולם במקרים רבים ניתן להשתמש בהם גם מרחוק.

אביזרי בילוש ניידים לריגול מקצועי – שימושים נפוצים

הביקוש לאביזרי בילוש ניידים עם מצלמה נסתרת עולה מיום ליום ויש לכך סיבות רבות: הם קלי משקל, נוחים לתפעול, אינם מעוררים חשש ונמצאים תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון. השימושים של אביזרי בילוש ניידים רבים ומגוונים, הן בתחומים האישיים, כמו למשל כדי “לתפוס על חם” בני זוג בוגדים, והן בתחומים מקצועיים, כדי לאתר עבירות כלכליות, גניבות ורשלנות במקום העבודה.

באמצעות ציוד ריגול מקצועי נייד עם עדשת מצלמה ניתן לצלם מסמכים, לתעד מפגשים ושיחות באופן דיסקרטי, ללא ידיעתם של הנוכחים. כאשר מדובר במקרה עם פוטנציאל פלילי, המידע שהוקלט על ידי אביזר בילוש נייד עשוי לסייע לחוקרים פרטיים ולשוטרים.

מצלמה נסתרת בראוטר עם ראיית לילה

כיצד בנויים אביזרי בילוש ניידים?

אביזרי בילוש ניידים מורכבים בדרך כלל עם מצלמות נסתרות אלחוטיות זעירות אך עוצמתיות, המסוגלות לצלם את המתרחש בסביבה, כרטיסי זיכרון שעליהם נשמר המידע המצולם וסוללה נטענת. כאמור, רבים מאביזרי ריגול ניידים מודרניים מכילים בתוכם גם מקלט שמע, המאפשר להקליט שיחות. חלק מאביזרי מעקב נסתרים ניידים מצוידים גם במנגנון חיבור אלחוטי לרשת האינטרנט, באמצעותו ניתן לשדר מידע מצולם בזמן אמת אל מכשיר היעד – בדרך כלל מחשב או טלפון חכם. ההפעלה של המצלמה באביזרי בילוש ניידים נעשית באופן פשוט ומהיר, על ידי לחיצה על כפתור אחד בלבד. רוב האביזרים ניתנים להפעלה ללא התקנה של תוכנה מיוחדת במכשיר היעד (מחשב או טלפון חכם), ואם אכן קיימת דרישה להתקנת התוכנה, ניתן לבצע אותה בקלות, באופן עצמאי, ללא צורך בשירותי בעל המקצוע.

דגמים נפוצים לאביזרי בילוש ניידים

כאמור, בימים אלו כל צרכן יכול לבחור בין שלל דגמים של אביזרי ריגול ניידים. ואולם, כדי להפיק מהמוצר את המקסימום יש להבין היטב את יתרונותיהם וחסרונותיהם של הדגמים השונים. הדגם הנכון ביותר עבורכם אינו בהכרח היקר או המשוכלל ביותר אלא זה שיענה לצרכיכם באופן מדויק.

מצלמה נסתרת בתוך עט כתיבה

עט כתיבה עם עדשת מצלמה המותקנת בתוכו נחשב לאחד מאביזרי הבילוש הפופולאריים ביותר לריגול מקצועי. למעשה, מדובר בחפץ שניתן להשתמש בו בתור עט כתיבה ולכן הוא אינו מעורר חשדות. בנוסף לעדשת המצלמה הנסתרת האלחוטית, בתוך העט מותקן מיקרופון פנימי וכרטיס זיכרון גדול, הניתן להרחבה, שעליו נשמר המידע המצולם והמוקלט. ניתן לצפות במידע שנשמר על כרטיס זיכרון על ידי חיבור העט אל מכשיר היעד באמצעות USB.

עט עם מצלמה נסתרת FULL HD

שעון יד עם מצלמה נסתרת

ישנם דגמים רבים לאביזר ריגול לתוך שעון יד – היקרים והפשוטים, הן לנשים והן לגברים. פריט ריגול זה מתאפיין במראה “תמים” שאינו מעלה חשש, מתחבר לכל טלפון נייד חכם ומאפשר צילום והקלטה גם בסיטואציות מורכבות ביותר. האביזר מציע תפעול נוח, מהיר ודיסקרטי, וזאת מכיוון שאת הצילום וההקלטה מפעילים ומפסיקים באמצעות אחד מהפתורים הבנויים בצד השעון. התמונות וסרטוני הווידאו מתקבלים באיכות HD, והמכשיר עצמו מוגן בפני נזקי הלחות והלכלוך. בתוך המכשיר מותקנת סוללה נטענת חזקה במיוחד. ניתן לצפות במידע השמור על כרטיס זיכרון על ידי חיבור USB למכשיר היעד.

משקפיים עם מצלמה נסתרת

אביזר ריגול פופולארי זה מוסלק בתוך משקפי ראיה או שמש בדגמים אופנתיים ומודרניים, המתאימים לנשים ולגברים. משקפיי ריגול מודרניים מציעים זווית צילום של עד 60 מעלות תוך כדי פעולה רציפה של שעה וחצי. העדשה עצמה מוחבאת בתוך המסגרת ואינה חשופה, כך שאין שום דרך לגלות את קיומה. ניתן להפעיל את הצילום על ידי לחיצה על הכפתור שנמצא על גבי המסגרת, או לחלופין באמצעות השלט, כדי לאפשר צילום מרחוק, למשל, כאשר המשקפיים מונחות על השולחן ובעל המשקפיים נמצא במקום אחר.

משקפי ריגול עם מצלמה נסתרת

שלט לרכב

אביזר זה אומנם רק נראה כשלט לרכב, אך יש לו שלל יתרונות שמפצים על כך. הוא נוח לשימוש, מצויד במצלמה חזקה במיוחד וניתן להפעלה הן ברכב והן מחוצה לו. למשל, אם האביזר נדרש לצורך התיעוד של פגישה מקצועית, ניתן להניח אותו על השולחן ולהתחיל את הצילום ללא חשש שמישהו יבחין בכך. בין התכונות הבולטות של מכשיר המעקב בצורת השלט לרכב: מנגנון צילום בחושך וחיישני תזוזה (בחלק מהדגמים) המאפשרים חסכון בזמן עבודת הסוללה, מכיוון שהצילום מתבצע רק כאשר מתרחשת תנועה כלשהי במרחב הצילום. דגמים מקצועיים של אביזר בילוש בתוך השלט מציע אפשרות בחירה בין צילום או הקלטה – ביחד או בנפרד.

מצלמת כפתור

כפי שציינו, כל אביזרי הבילוש הנסתרים מתאפיינים במידות זעירות. הקטן ביותר שביניהם הינו דגם הכפתור, המצויד בעדשת מצלמה מיניאטורית במיוחד. המכשיר מעוצב ככפתור חולצה ועל כך ניתן לחברו לכל בגד. המכשיר, למרות מידותיו הקטנות, מסוגל לצלם וידאו ולהקליט שמע, ומציע זווית צילום רחבה ופתוחה. ניתן להשתמש במכשיר בצורות שונות. כך למשל, הוא יכול “לתפקד” כפריט לבוש או לחלופין להיצמד לכל משטח, בהתאם לצורך. הגרסה הנוספת של אביזר כפרור הינה סיכת סמיילי, גם היא ניתנת להצמדה לבגד או לכל פריט אחר. חשוב לציין כי בניגוד לרוב מכשירי המעקב הנסתרים שפועלים על סוללה נטענת, מצלמת כפתור מתחברת לשקע חשמלי או לסוללת גיבוי ניידת באמצעות כבל שניתן להחביא בקלות.

מצלמת כפתור נסתרת

אין תגיות

מאמרים דומים

מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי
מכשיר האזנה מוסלק
מצלמות לבישות נסתרות

1 תגובות

  1. לענות

    הכתבה עזרה לי מאוד, קניתי עט ושמתי אותו על השולחן בפגישה שהיה לי עם הבוס והוא לא שם לב, אלף תודות

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button