הרשם התחבר

מצלמת מטפלת

הורים המשאירים את הבן או הבת שלהם לבד עם המטפלת, חייבים להיות בטוחים כי הילדים שלהם נמצאים בידיים טובות. ואולם, בעולם המודרני, לאור שלל מקרי התעללות בילדים שנחשפים מדי פעם בחדשות, קשה מאוד לסמוך על אדם זר ועוד יותר קשה להאמין באופן עיוור כי ינהג ביקרים שלנו תמיד באופן הגון, רגיש ואוהב. החשדות שאנו חשים כלפי אדם זר שנכנס אל ביתנו בפעם הראשונה, משתחררים עם הזמן, כאשר אנו לומדים להכיר את אותו האדם ומתחילים לתת בו אימון. ואולם, המציאות מוכיחה כי גם עובד וותיק שנהג בילדנו או הורינו בכבוד בעבר, עלול לשנות את יחסו לאחר זמן מה, מסיבות שונות. על כך, כאשר מדובר בסוגיית האמון באנשים שאמורים לטפל בילדינו או הורינו הקשישים, רבים מאיתנו נוטים לפעול על פי פתגם ידוע: “כבדהו וחשדהו”.

החדשות הטובות הן שהטכנולוגיה המודרנית מספקת לנו הפתרון מצוין למצבים שמעוררים בנו חשד: מצלמת מעקב נסתרת, הידוע גם בתור מצלמת מטפלות.

מצלמות מטפלות לבית

כיצד פועלת מצלמת מטפלות?

מצלמת מטפלות הינה מכשיר זעיר בעל עדשת מצלמה, המוסלק בתוך חפץ שגרתי כלשהו, כגון מנורת לילה, שעון מעורר (או שעון קיר), צעצוע, מטען לטלפון נייד ועוד. רוב מצלמות הבייביסיטר המודרניות אינן זקוקות לחיבור חוטי לחשמל ופועלות על ידי סוללות נטענות. דגמים מתקדמים מסוימים מכילים מנגנון להקלטת שמע, המאפשר להשתמש בהם לא רק לצילום תמונות וסרטוני וידאו אלא גם שיחות קוליות. המידע המצולם והמוקלט נשמר בתוך כרטיס זיכרון שמותקן בתוך המכשיר, אותו ניתן לחבר למחשב נייד כדי לעיין בקבצים. בנוסף, רוב הדגמים המודרניים של מצלמות בייביסיטר מצוידים בחיבור לרשת אינטרנט, המאפשר הפעלה מרחוק תוך כדי שידור המידע בזמן אמת אל מחשב היעד של בעל המצלמה.

חלק ממצלמות הבייביסיטר מתקדמות ומשוכללות במיוחד מאובזרות במנגנון ראיית לילה, המאפשר למצלמה להפיק תמונות וסרטונים באיכות גבוהה גם בתנאי ראייה מוגבלים. כמו כן, דגמי מצלמות נסתרות מסוימות כוללות חיישני תנועה, אשר מפעילים את המצלמה רק כאשר מתרחשת תזוזה כלשהי בחלל, וכך למעשה מאריכים את זמן העבודה של הסוללה.

רובן המכריע של מצלמות נסתרות אלחוטיות חדשות מופעלות באמצעות אפליקציה דיגיטאלית המותקנת במחשב או טלפון נייד, אך דגמים מסוימים ניתנים להפעלה גם על ידי שלט.

מצלמות מטפלות

שימושים נפוצים במצלמת מטפלות

מצלמת מעקב נסתרת עשויה לתת מענה למגוון צרכים ויכולה לשרת אותנו בסיטואציות שונות. כך למשל, היא תסייע לנו לוודא כי אנשים זרים – מטפלים, בייביסיטרים, או אף מנקים, עוזרים ושיפוצניקים – שנמצאים בבית שלנו לבד, או יחד עם ילדינו או הורינו הקשישים, מבצעים את עבודתם כראוי, ואינם פוגעים ברכושנו  או בבני משפחתנו. וגם כאשר ההורים סומכים על המטפלת ואינם מפקפקים בכוונותיה הטובים, הם עדיין ישמחו לאפשרות לצפות במעלליו, בין היתר כדי לא לפספס את השלבים החשובים בהתפתחותו.

ואולם, אותה מצלמת בייביסיטר עשויה לעזור להורים, בעודם יוצאים לחופשה, לפקח על התנהגותם של ילדיהם המתבגרים שנשארו בבית בגפם. והינה עוד שימוש מקובל נוסף (ומעט משעשע) במצלמת בייביסיטר: מעקב אחר התנהגותו של הכלב המשפחתי כאשר הוא נמצא לבדו בבית.

מצלמת מטפלת עשויה להיות אפקטיבית ואף מצילת חיים גם כאשר אתם, המבוגרים, נמצאים בתוך הבית. כך למשל, מצלמת מעקב יכולה לעזור לאם הטריה, שתינוקה שוהה באזור שאינו נמצא בתווך הראיה שלה, לזהות מצב מצוקה ולהגיב בהתאם.

מצלמות מטפלת אלחוטיות

בנוסף לכל השימושים האלה, מצלמת מטפלות יכולה לתפקד בתור או בנוסף למצלמת אבטחה “רגילה”, כמו למשל במקרה בו אדם זר נכנס אל הבית ללא רשות, על מנת לבצע עבירה פלילית, כגון גניבה או וונדליזם. כידוע, מקרי הפריצות לבתים פרטיים מתרחשים בדרך כלל בשעות הלילה, הן כאשר הדיירים נמצאים בבית, והן כאשר הבית ריק מאדם. בניגוד למצלמת אבטחה סטנדרטית שאת מיקומה אפשר לגלות בקלות על פי סימנים מוכרים (ובימינו גנבים מקצועיים כבר יודעים לרוב איפה ואיך לחפש אותה), מצלמת בייביסיטר מוחבאת בתוך חפץ תמים למראה, ועל כך אינה ניתנת לזיהוי.  לכן, גם אם הפורץ הצליח לכבות מצלמת אבטחה מיד בכניסתו אל הבית, סביר כי לא יהיה מודע כי מצלמת בייביסיטר פועלת. התיעוד של הפריצה שצולם על ידי המצלמה הנסתרת עשוי לסייע לחוקרים בתפיסת הפושע.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

3 תגובות

  1. לענות

    רכשנו מכם מצלמה למטפלת לבית אחלה מוצרים ישר כח

  2. לענות

    הכתבה הייתה ממש חכמה, אני דווקא חושב להביא אותה לאדם מבוגר שישי לו מטפל/ת( שהיא בן אדם זר ), זה מאוד חשוב במיוחד בעידן שלנו לא להפקיר את ההורים שלנו, אני באופן אישי הלכתי על המצלמה בשעון המעורר שבתמונה כי אני יכול להשים אותה במזנון בסלון מעל הטלוויזה והמטלפת לא תשים לב אליו.

  3. לענות

    אני ממליץ בחום על המצלמה הנסתרת בתוך דובי היא מאוד שימושית ואפשר להשים אותה בחדר של הילדים בלי שתחשיד , תודה רבה הכתבה היתה מאוד מועילה

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button