הרשם התחבר

מעקב סמוי אחר בני זוג

העובדה המצערת על חיי הנישואין בעידן המודרני היא שחצי מבני הזוג, בין אם נשים ובין אם גברים, בוגדים אחד בשני. לתופעה הזאת יש סיבות רבות ומגוונות, חלקן קשורות לסגנון החיים המודרני, לשחיקה ושיעממום שמאפיינים מציאות של רבים מאיתנו, חלקן – לדפוסים ומנגנונים פסיכולוגיים סטנדרטיים, כמו חוסר שביעות הרצון וצורך בסיפוקים מיידים, וחלקן – למבנה הביולוגי של המוח האנושי, שהתגבש במהלך התהליך האבולוציוני.

ואומנם, השאלה הפילוסופית – למה אנשים בוגדים – אולי מעניינת בפני עצמה, אך לא רלוונטית לבני הזוג החושדים במעשה הבגידה כלפיהם. אותם בני הזוג מבקשים תשובות לשאלות הרבה יותר ספציפיות. ומה הן? ובכן, קודם כל חשוב לוודא כי החשד אכן אמיתי. אם כן, מתי, איפה ועם מי זה קורה? האם מדובר בסטוץ חד פעמי או בקשר רומנטי שנמשך כבר תקופה ארוכה? וכמובן, בסופו של דבר, יש להחליט על הצעד הבא: מה הן ההשלכות של התגלית המזעזעת? כיצד היא תשפיע על מערכת היחסים והאם תוביל לפירוק הקשר והגירושין?

מעקב סמוי אחר בני זוג

כיום, הפרטנרים הרומנטיים שחושדים בבגידה יכולים לאושש או להפריך את חששותיהם בקלות יחסית – בין אם באמצעות בלשים פרטיים ובין אם בעזרת אחד (או כמה) ממכשירי המעקב הסטנדרטיים שנמכרים באופן חופשי בחנויות ובאתרים המוכרים ציוד ריגול מקצועי. אם תהיתם בנוגע לחוקיות של המעקב אחר בן או בת הזוג, אז תדעו כי הסוגיה אומנם נמצאת במחלוקת, באזור “האפור” של המערכת המשפטית, אך כל עוד תשמרו על דיסקרטיות, והמידע המפליל או המזכה שתשיגו במהלך המעקב יישאר בידיים שלכם, סביר כי לא תצטרכו להתמודד עם ענייני החוק. בסופו של דבר, אלה הם החיים שלכם.

ואולם, כל שימוש בתיעוד (צילום או הקלטה) של המידע הרגיש עלול לסבך אתכם משפטית, וזאת מכיוון שבישראל החוק מאפשר לצלם או להקליט אדם ללא ידיעתו רק בתנאי אחד: כאשר המקליט או המצלם משתתף בעצמו במפגש או בשיחה שצולמו או הוקלטו. לכן, ההמלצה הגורפת במקרה של חשד לבגידה הינה לפנות לבעל מקצוע – חוקר פרטי המתמחה בבגידות.

כך או אחרת, בין אם תיעזרו בשירותי החוקר הפרטי ובין אם תהפכו לאחד כזה בעצמכם, סביר כי תחילה תרצו לדעת אלו אמצעי המעקב יעזרו לכם להשיג מידע רגיש.

ציוד ריגול למעקב סמוי אחר בן או בת הזוג

לבני הזוג, המעוניינים לאמת את חדשותיהם בנוגע לבגידה, מוצעות מספר אפשרויות: לרכוש מערכות מעקב GPS, להשתמש במגוון מכשירי האזנה והקלטת שמע, מצלמות נסתרות, או להתקין אפליקציות ריגול במכשיר נייד של החשוד/ה בבגידה.

את מכשיר המעקב על בסיס GPS ניתן להסתיר ברכב או בתיק של בן או בת הזוג. בדרך כלל, מדובר במכשיר זעיר בגודלו שלעיתים מוסלק בתוך חפץ תמים למראה. כאשר הרכב או האדם שאליו מוצמד המכשיר, זז במרחב, אל מכשיר היעד נשלח איתות GPS.

ואולם, לעיתים קרובות המיקום אינו מספיק. ברוב המקרים, החושדים בבגידה מעוניינים בסממנים ברורים לקיום הבגידה, כגון מפגשים, שיחות טלפון או הודעות סמס. באמצעות מכשירי הקלטה ומצלמות נסתרות תוכלו לתעד פגישה או שיחה רומנטית, בלי שהחושדים בבגידה יהיו מודעים לכך. בדרך כלל, מצלמות ומכשירי האזנה והקלטת קול מוסלקים בתוך חפצים יום יומיים שלא מעוררים חשש, כמו למשל עט כתיבה, שעון יד, דיסק און קי, או אפילו בקבוק מים או עכבר למחשב.

ציוד ריגול מקצועי

את החפצים האלה ניתן להכניס באופן דיסקרטי לתוך התיק, הרכב, או פריט הלבוש של בן או בת הזוג החשודים ולהפעיל צילום והאזנה מרחוק, באמצעות השלט. המידע שיוקלט על ידי מכשיר המעקב נשמר בכרטיס זיכרון שאותו ניתן לשלוף מהמכשיר בסיום העבודה. ואולם, מכשירי צילום והאזנה והקלטה מודרניים מאובזרים בדרך כלל בחיבור אלחוטי לרשת האינטרנט, ולכן מסוגלים לשדר את המידע (שיחות קול או וידאו) בזמן אמת, תוך כדי ההתרחשות.

ואומנם, למרות שכל אחד מהמכשירים שתיארנו יכול להביא הוכחה למעשה הבגידה, הדרך הטובה והיעילה לעקוב אחר בן או בת הזוג היא להשתמש באמצעי דיגיטלי – תוכנת ריגול שמיועדת להתקנה בנייד או במחשב, הקרויה לעיתים בשם רוגלה. בימינו התוכנה הפופולארית לריגול אחר הפרטנר החשוד הינה ספייפון, אותה ניתן לרכוש בחנויות ייעודיות. לאחר ההתקנה הפיזית, ניתן להאזין לשיחות הטלפון או לעיין בהתכתבויות הצ’טים, התמונות וסרטוני הווידאו הנמצאים על גבי הנייד. הרוגלה בדרך כלל “מתחזה” למשחק תמים ואינה ניתנת לגילוי בעין לא מקצועית.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button