הרשם התחבר

מה צריך בלש פרטי?

החוקרים הפרטיים המנוסים מסייעים בפתרון תעלומות מורכבות, הן בסוגיות האישיות והן בתחומים המקצועיים והכלכליים. בימינו, החוקרים הפרטיים עוסקים לא רק “בתפיסת על חם” של בני הזוג הבוגדים אלא גם עוסקים בפשיעה דיגיטלית, כמו התקפות סייבר למשל, ריגול תעשייתי, איומים אישיים ועוד שלל תחומים מאתגרים.

על מנת לבצע את עבודתם כראוי, בלשים פרטיים עוברים הכשרה ארוכה ויסודית, הכוללת תכנים תאורטיים ושיעורים פרקטיים. חוקר פרטי טוב זקוק לשלל תכונות אופי ייחודיות: יכולת אנליטית, שימת לב לפרטים קטנים, דמיון, רגישות פסיכולוגית, תקשורתיות ואף כישורי משחק.

מה צריך בלש פרטי

אולם, בימינו אלה הידע והכישרון אינם מספיקים. על מנת להיות בלש פרטי טוב, יש להיעזר בציוד ריגול מקצועי. החוקר צריך לדעת להשתמש בציוד זה באופן מיטבי ולהכיר את מלוא הפונקציות של כל אחד מהמכשירים שברשותו.

אמצעי הריגול שזכור לנו היטב מסרטי ריגול למיניהם הינו משקפת ראייה המשמשת לצילום מרחוק. כולנו מכירים את הדמות האייקונית של הבלש עם המשקפת שמתחקה אחר החשוד מתוך רכבו או בפינה חשוכה. אולם בארגז הכלים של חוקר פרטי יש פריטים משוכללים רבים אחרים, אשר מיועדים לא רק למצבי מעקב ממקום מסתור אלא גם למרדפים, לאיסוף מידע דיגיטלי, להאזנה לשיחות בסתר ועוד.

מה כולל ציוד ריגול בסיסי של חוקר פרטי?

חוקרים פרטיים עובדים בתנאים מיוחדים, ולעיתים קרובות הם נמצאים במקומות מסוכנים בשעות הלילה. על כך, עליהם להשתמש בציוד איכותי, מתקדם, אמין ונוח לשימוש, כדי להבטיח שהמעקב אחר החשוד יעבור בהצלחה. ציוד איכותי נדרש גם כדי שהחוקר לא ימצא את עצמו במצב מסוכן או יסגיר את עצמו ללא כוונתו.

כל חוקר פרטי מקצועי חייב שיהיו לרשותו מכשירי ריגול מסוגים שונים. כלי המעקב המרכזיים הינם מצלמות נסתרות, מכשירי הקלטה ומכשירי האזנה, הנדרשים על מנת להאזין לשיחות ולתעד מפגשים של החשוד. אליהם מצטרפים גאדג’טים “נלבשים” ומכשירים מיוחדים למעקב אחר הרכב.

ציוד ריגול מקצועי לבלש פרטי

מצלמות נסתרות, הם הכלים החשובים ביותר עבור חוקר שנמצא במעקב. בניגוד למצלמות ניידות רגילות, שעדשתן גלויה לעיניי כל, מצלמות נסתרות משמשות את החוקר לצילום דיסקרטי, משום שהאדם שעוקבים אחריו אינו יכול להיות מודע לקיום המצלמה. מצלמות נסתרות אלחוטיות מוסלקות בקלות בחפצים תמימים למראה, כך שהסיכוי שיאתרו אותן שואף לאפס.

למכשירי צילום מתלווים בדרך כלל מקליטי שמע למיניהם. כיום קיימים בשוק דגמים רבים של מכשירי האזנה והקלטת קול זעירים וקלי משקל שניתנים להסתרה בקלות. באמצעות מיקרופונים נסתרים החוקר יכול לתעד שיחה חשודה שתשמש בהמשך כראיה עבור הלקוח.

במקרים מסוימים, החוקר יכול להסליק מכשיר להקלטת קול זעיר במראה לתוך התיק או הכיס של החשוד. מקליטי קול אלה משדרים את השמע החוצה, למכשירי היעד של החוקר. החשוד עלול להסגיר את עצמו תוך כדי השיחה המפלילה בלי להבין כי הוא נמצא במעקב.

אמצעי ריגול מקצועיים

אביזרי ריגול פופולאריים בימינו הינם מצלמות ומקליטי שמע לבישים. מדובר למעשה בעדשות ומיקרופונים זעירים שמוסתרים או מוסלקים בתוך פריטי לבוש. כך למשל, המצלמה יכולה להסתתר בכפתור בחולצה, והמיקרופון יכול להתחבא בתוך בקבוק מים תמים למראה. החוקר יכול לחבוש כובע מצחייה, לענוד שעון יד או להרכיב משקפיים, כאשר בכל אחד מפריטים אלה מסתתרים מצלמות או מקליטי שמע שיתעדו את כל מה שמתרחש בסביבה.

מכשירי מעקב GPS מיועדים להתקנה בתוך הרכב. בניגוד לרוב ציוד הריגול שמשדר מידע באמצעות חיבור לאינטרנט, מכשירים אלה מתחברים ללווייני GPS ולכן פועלים היטב גם באזורים ללא קליטת אינטרנט או איכון סלולרי.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

4 תגובות

  1. לענות

    כתבה מאוד מועילה וכל אדם שעיניו בראשו יעד כמוני, בזכות כתבות כאלה באתרכם קניתי ית ה GPS לרכב והמקליט קול HQ ואני מאוד מרוצה, המשיכו כך.

  2. לענות

    המצלמה דרך המשקפת ביחד עם ה GPS 4G עושים עבודה מצוינת ביחד, תודה על הכתבה.

  3. לענות

    אני מודה שהיה לי הרבה חששות אבל אחרי שקראתי את הכתבה החלטתי לצאת לדרך וקניתי מקליט קול ומצלמה נסתרת, אחלה כתבה.

  4. לענות

    אני גם מסתובב עם מצלמה בלייב קבוע זה גם מקליט

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button