הרשם התחבר

ציוד ריגול, האזנה ומעקב

בעידן המודרני, הציוד לריגול ומעקב הופך לנגיש יותר עבור צרכנים בלתי מקצועיים. המכשירים לצילום, הקלטה והאזנה שמוצעים בימינו בחנויות ובאתרים ייעודיים הינם פשוטים לתפעול, יעילים ואיכותיים, קטנים בגודלם, ידידותיים במחירם וניתנים להתקנה במהירות רבה, ללא צורך בהבנה מעמיקה ברזי הטכנולוגיה, או שבכלל אינם זקוקים להתקנה. כך שלמעשה גם אלה שלעולם לא התנסו בעבודה עם מכשור אלקטרוני, יכולים בקלות רבה ללמוד להשתמש בכל אחד מהסוגים הרבים של מצלמות נסתרות ומקלטי שמע מודרניים ולהפיק מהם את המקסימום האפשרי.

לפניכם מגוון מוצרים אלקטרוניים לצילום והקלטה באופן חסוי, המומלצים לצרכנים פרטיים שלא דורשים התקנה מורכבת.

מצלמות נסתרות אלחוטיות

המטרה של כל מצלמה נסתרת הינה לתעד את המתרחש בחלל סגור או בשטח פתוח ללא ידיעת המצולמים, באמצעות צילום וידאו או סטילס. כדי לא לעורר חשד, מצלמות נסתרות מוחבאות בחפצים שגרתיים, כגון שעון, מנורת לילה, מטען לטלפון, צעצוע או פריט נוי כלשהו, ועל כך אינן ניתנות לגילוי בעין לא מקצועית. בין שלל הסוגים של מצלמות נסתרות, בולט במיוחד הדגם של מצלמות סמויות אלחוטיות, כלומר שאינן דורשות מקור חשמל מקובע לחיווט הקיר.

הסיבה לפופולאריות של מצלמה נסתרת אלחוטית נובעת מכך שהיא מאפשרת תפעול קל, נוח ומהיר ומפיקה תמונות וסרטוני וידאו איכותיים במיוחד. המצלמה אינה דורשת התקנה או שימוש באמצעים אלקטרוניים. כל מה שצריך כדי להשתמש בה, זה למקם את המכשיר במקום היעד ולהפעיל את המצלמה בלחיצת כפתור. בתוך המכשיר מותקנים חיישני תנועה ולכן המצלמה מתחילה לצלם רק כאשר מתרחשת תזוזה כלשהי בחלל בו היא ממוקמת. ההקלטות מתקבלות באיכות HD, גם בתנאי תאורה ירודים. המצלמה מחוברת לרשת ומעבירה נתונים בשידור חי אונליין למכשיר היעד – מחשב או טלפון חכם של בעל המצלמה. המשתמש יכול לצפות בהקלטות באופן מידי, בזמן אמת, בלי צורך בשליפת הנתונים מכרטיס הזיכרון לאחר סיום פעילות המצלמה.

מצלמות נסתרות אלחוטיות

מצלמה נסתרת במשקפי ריגול

בניגוד אל מצלמות נסתרות קבועות, משקפיי ריגול מאפשרים גמישות מרבית באפשרויות צילום. כך, המשתמש שעונד את המשקפיים מסוגל לצלם תוך כדי תנועה, בין אם הוא נמצא בתוך חלל סגור ובין אם בשטח פתוח. ניתן להשתמש בהם כאשר עונדים אותם על הפנים וכאשר מניחים אותם על משטח כלשהו. האופציה השנייה מאפשרת צילום מרחוק, למשל כאשר הבעלים של המשקפיים יצא מן חדר הישיבות והשאיר את המשקפיים על השולחן.

העדשה של המצלמה מוסתרת בתוך גוף המשקפיים ואינה ניתן לזיהוי. למתעניינים במוצר זה מוצעות שתי גרסאות לבחירה – משקפיי ראיה ומשקפיי שמש. שני הדגמים מתאפיינים במראה מודרני ואופנתי, הם אינם פוגעים ביכולת ראיה, “מתלבשים” באופן נוח על הפנים וקלים לשימוש. הצילום של המצלמה נמשך במהלך השעות ללא צורך בטעינה, ומופעל או מופסק על ידי לחיצה על הכפתור. ההקלטות נשמרות בתוך כרטיס הזיכרון, והצפייה בנתונים נעשית על ידי חיבורו אל מחשב היעד על ידי USB.

משקפי ריגול עם מצלמה נסתרת

מקלטי שמע סמויים

לאלה שמבקשים להקליט שמע בלבד, ללא תמונה או וידאו, מוצעים בימינו מגוון רב של מכשירים מקליטי קול. גם המכשירים הללו, בדומה למצלמות נסתרות, מוסלקים בדרך-כלל בחפצים תמימים למראה, כמו למשל בשלט רכב או עט כתיבה. בין שלל סוגים של מקלטי שמע הנמצאים כיום בשוק ישנם רבים שלא מצריכים התקנה וניתנים להפעלה באמצעות לחיצה בודדת על כפתור. אחד הדגמים המומלצים הוא מכשיר להקלטת שמע המוסלק בתוך מחזיק מפתחות. המכשיר מציע מגוון רב של יישומים למטרות שונות, ומיועד הן לשימוש על ידי מבוגרים והן על ידי ילדים – למשל כדי לתעד את המתרחש בגן הילדים. המכשיר מסוגל להקליט שמע במשך כ-70 שעות רצוף, משדר את השיחות אונליין וגם מאפשר לבעלי המכשיר לשמוע את ההקלטה מהמכשיר עצמו, ללא צורך בחיבור אל המחשב.

מכשירי מעקב מבוססי GPS

מכשירי מעקב GPS מיועדים למעקב אחר רכב ומאפשרים למשתמש לאתר את מיקומה של המכונית בזמן אמת. המכשיר פועל באמצעות כרטיס סים שמותקן בתוכו. כדי לאתר את מיקומו של הרכב יש להתקשר למספר של הכרטיס. המכשיר נצמד אל אחת הדפנות ברכב בעצמאות מגנט ויכול לפעול הן על ידי חיבור חוטי והן באופן מקוון. כיום שוק ציוד אביזרי ריגול מציע מגוון רב של דגמי מכשירי GPS, חלקם מתאפיינים במידות זעירות ביותר.

מכשירי מעקב ואיתור GPS

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

1 תגובות

  1. לענות

    הכתבה הייתה מעולה, אחרי שקראתי אותה נפל לי האסימון עד כמה חשובים המוצרים האלה בימינו.

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button