הרשם התחבר

מצלמות כפתור זעירות

בשנים אחרונות הפכו מצלמות כפתור זעירות  למבוקשות ביותר בין שלל סוגי מצלמות נסתרות ויש לכך סיבות רבות ומגוונות. ראשית כל, מצלמת כפתור הינה, כפי שרומז שמה, מכשיר זעיר ממדים וקל משקל, אותו ניתן להחביא בקלות בכיס, בתיק או בחפץ תמים למראה כלשהו. בנוסף למידותיה הזעירות, מצלמת כפתור זעירה מציעה תפעול קל ונוח, איכות צילום גבוהה, זמן צילום ארוך ושלל אופציות מתקדמות נוספות, הכוללות בין היתר אפשרות שליטה מרחוק.

מצלמה זעירה נסתרת בשידור ישיר עם ראיית לילה

מאפיינים מרכזיים של מצלמות כפתור נסתרות

מצלמת כפתור זעירה הינה מצלמת מעקב נסתרת, הניתנת לשלל שימושים המצריכים תיעוד מידע. בדומה אל מצלמות נסתרות נוספת, היא אינה ניתנת לגילוי כאשר מוסלקת בתוך אובייקט כלשהו. למעשה, העדשה הזעירה של המצלמה היא הרכיב היחיד בגוף המכשיר שנשאר חשוף כתנאי הכרחי לתפעול המצלמה, כל שאר חלקיה יכולים להיות מוסתרים באופן מלא.

מצלמות כפתור זעירות מיועדות לצילום סטילס ווידאו, תוך כדי שידור הנתונים באמצעות רשת ה-WIFI למכשיר היעד – טלפון נייד, טאבלט או מחשב. בדגמים המתקדמים ביותר של מצלמות כפתור זעירות קיימת אופציית שדרוג, אשר באמצעותו יהיה ניתן לצפות במידע המצולם בזמן אמת גם ללא צורך בחיבור לרשת WIFI.

הצפייה בהקלטות מתבצעת באמצעות אפליקציה ייעודית אשר צריכה להיות מותקנת על מכשיר היעד, אליו שודרו הנתונים. המידע שנשמר בתוך האפליקציה הינו חסוי ומאובטח היטב ופתיחה או שימוש באפליקציה מצריכים הכנסת סיסמה ושם משתמש.

מצלמה נסתרת זעירה בשידור ישיר לסלולרי

מעבר לאופציה של צפייה בשידור חי, מצלמות כפתור מאפשרות שמירה של המידע בתוך כרטיס זיכרון שמותקן בגוף המכשיר. בסיום ההקלטה ניתן לשלוף את כרטיס הזיכרון מגוף המצלמה, לחבר אותו למכשיר היעד ולצפות במידע המוקלט. ואולם, פעולה זאת אינה הכרחית. באמצעות אופציות מתקדמות של שליטה מרחוק, ניתן לשמור את המידע המצולם על גבי מכשיר היעד, לאחר ששודר אונליין, על מנת לצפות בהקלטות לאחר מכן – וכל זה בלי צורך בגישה פיזית אל המכשיר עצמו.

באופן סטנדרטי, המכשיר פועל על סוללה, אך יכול להתחבר לחשמל באמצעות הכבל. אומנם הסוללה הסטנדרטית, שמגיעה  עם המכשיר, מיועדת לזמן  צילם שבין 4-6 שעות, ניתן להאריך את טווח הפעילות שלה באמצעות החלפת הסוללה הסטנדרטית לחזקה יותר. כמו כן, מכיוון שבמצלמת כפתור ישנן מגוון אופציות להגדרת איכות הצילום בהתאם לצורך, ניתן להאריך את זמן הצילום על ידי הורדה של איכות הצילום.

יתרונותיה המרכזיים של מצלמת כפתור נסתרת

מצלמת כפתור זעירה מאפשרת גמישות מרבית באפשרויות השימוש. כך, כפי שציינו, ניתן לבצע בה שינויים ושדרוגים בהתאם לצורך. כך למשל, בנוסף לאפשרות להחליף סוג הסוללה להארכת זמן צילום, ניתן לחבר את המכשיר לשקע החשמל וכך לקבל זמן צילום ללא הגבלה. כמו כן, הגמישות של השימוש במכשיר מתבטאת גם באפשרויות צפייה – משידור ישיר, דרך צפייה בהקלטות השמורות בתוך כרטיס זיכרון לאחר שליפתו, ועד לצפייה בנתונים שנשמרו על מכשיר היעד (מחשב או טלפון נייד) לאחר שידור ישיר, על ידי הפעלת פקודה מרחוק דרך האפליקציה ללא צורך בשליפת כרטיס הזיכרון מהמצלמה. אומנם מצלמת כפתור זעירה מצוידת בטכנולוגיה מורכבת ומציעה מגוון אפשרויות לשליטה בזמן ואיכות הצילום, בפועל היא מאוד פשוטה לשימוש ואינה מצריכה שום ידע קודם. ניתן להפעיל את המצלמה באמצעות האפליקציה, ללא צורך במגע פיזי, גם כאשר בעל המכשיר נמצא הרחק ממנה.

מצלמה נסתרת זעירה ראיית לילה אור כוכבים

דגמים מומלצים של מצלמות כפתור זעירות

מצלמת כפתור אלחוטית בציפוי גומי

מצלמת WIFI נסתרת זעירה זאת בנויה עם שכבת גומי חיצונית ונוחה במיוחד להסתרה בתוך כיס, כובע, פריט ליבוש כלשהו או חפץ שימושי או דקורטיבי. דגם זה הינו אחד המבוקשים ביותר בין דגמי מצלמות כפתור, והוא מאובזר בכרטיס זיכרון GB32, ומאפשר צילום ברזולוציה HD.

מצלמת כפתור WIFI לצפייה בשידור ישיר בעלת מיקרופון

המכשיר בנוי מחומר פלסטי עם ציפוי גומי מעל העדשה הזעירה. בתוך המצלמה מותקן מיקרופון המאפשר הקלטת שמע תוך כדי קריאת טקסט המוצג על מסך המחשב.

מצלמה אלחוטית זעירה

מכשיר מתקדם ומשוכלל במיוחד, המיוצר באופן בלעדי עבור מצלמות נסתרות Spy. גוף המכשיר מצויד במנגנוני קירור חיצונים ופנימיים אשר מגנים על המצלמה מהתחממות, תוך כדי הפעלת אוורור בעוצמה חזקה מהרגיל. בנוסף לעמידות לחום, המכשיר מאובזר בשלל פיצ’רים חדשניים, כגון שינוי פוקוס, תמיכה עד  GB128. המצלמה מאפשרת איכות צילום גבוהה במיוחד וזמן צילום ארוך מהרגיל.

מצלמת כפתור נסתרת בעלת מנגנון צילום לילה

באמצעות מנגנון ייחודי לראיית לילה, ניתן להפעיל את המצלמה בתנאי החושך, כאשר העדשה מסוגלת לצלם בטווח של עד 5 מטרים. מצלמת כפתור זאת מצלמת ברזולוציית HD p720 ועדשתה ניתנת לשדרוג המאפשר צילום בזווית פנורמית עד 180 מעלות.

אין תגיות

מאמרים דומים

מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי
מכשיר האזנה מוסלק
מצלמות לבישות נסתרות

1 תגובות

  1. לענות

    קניתי מצלמת כפתור אחרי שקראתי את הכתבה שממש הועילה לי, שאפו לכותב, הייתי צריך אותה בעיקר לפגישה שהייתי בה וזה מאוד הועיל

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button