הרשם התחבר

תוכנת מעקב לטלפון סלולרי

הטלפון הסלולרי כבר מזמן הפך לחלק משמעותי בחיי יום יום. יש לו מגוון רב של תפקידים והוא משמש אותנו לא רק לתקשורת, אלא גם לעבודה, לימודים ובידור. ואומנם, ברגע שהמכשיר שלנו נפתח לאינטרנט עם אפשרות הגלישה והורדת האפליקציות, הוא הפך למרגל הפוטנציאלי האפקטיבי במיוחד. אנחנו לא מדברים על שלל האפשרויות לאיסוף המידע על ידי תוכנות דיגיטאליות כמו גוגל או פייסבוק, אלא על העברת מידע אודותינו לאדם אחר – בלי שנתנו לכך הסכמה.  ובכן, בימים אלו אדם כלשהו יכול למשוך מהמכשיר הסלולר שלנו תמונות, הודעות אימייל, התכתבויות, סרטונים, קבצי קול ומיקומים גיאוגרפיים, וגם להאזין לשיחות שלנו בזמן אמת – וכל זה באופן דיסקרטי, באופן פשוט למדי.

מובן מאליו שהאזנה לטלפון סלולרי אינה חוקית (אלא אם כן היא נעשית על ידי גורמים ממשלתיים, לצורך איתור מרגלים או מחבלים פוטנציאליים), אך מכיוון שהציוד הדיגיטלי לאיסוף מידע מהטלפון זמין ונגיש לכל, רבים מתפתים לעשות זאת, במיוחד כאשר המידע עלול לשמש כדי להוכיח אשמה כלשהי. לעיתים קרובות, משיכת המידע מהנייד מתבצעת על ידי חוקרים פרטיים, אך במקרים רבים האזנה לטלפון סלולרי נעשית גם על ידי אנשים פרטיים, כמו בת או בן הזוג החושדים בבגידה, מעסיקים אשר חושבים שהעובדים שלהם מסתירים מהם מידע או פעילות כלכלית או עסקית שלא כדין, הורים שעוקבים אחר ילדיהם ועוד.

ספייפון

כיצד מתבצעת האזנה לטלפון סלולרי

כל מה שצריך כדי להאזין לשיחות או למשוך מידע מהסלולר, זה להתקין בתוך המכשיר תוכנת ריגול הידועה בשם “ספייפון“. התכנה “מתחפשת” לאפליקציה כלשהי, כמו משחק או תוכנה לשיתוף קבצים ופועלת ברקע, מבלי שבעל המכשיר מודע לקיומה. המידע מהטלפון עובר דרך האינטרנט אל המחשב או הטלפון של המרגל בזמן אמת, כך שניתן להשתמש בו באופן מידי.

חשוב לציין שההתקנה של רוגלות, בשונה מתוכנת המעקב “ספייפון” יכולה להתבצע גם באמצעות הפריצה מרחוק על ידי האקר תוך כדי שליחת הודעה ממקור לא ידוע או כניסה לקישור שיכול להיות כמו סוס טרויאני. תוכנת המעקב ספייפון מותקנת על ידי אדם שמסיבה כלשהי משתמש במכשיר שלכם באופן פיזי, למשך מספר דקות. כך למשל, בן או בת הזוג החושדים שהפרטנר שלהם בוגד בהם, יכולים להתקין את תוכנת הריגול במכשיר של החשוד תוך דקות ספורות, בזמן שהוא נמצא בשירותים או עסוק בדבר מה כאשר המכשיר הסלולרי שלו אינו לידו.

האזנה לטלפון נייד

תוכנת המעקב משמשת בעצם כמו סוג של מצלמה נסתרת עבור האדם שהתקין אותה, היא מסוגלת להעביר שלל של הודעות בין אם הם בדוא”ל, וואצאפ, הודעות טקסט, העתקת תמונות, שליחת מיקום מעקב GPS מדויק, היסטוריית חיפושים גם של המכשיר וגם של האינטרנט.

יש לציין כי את ההתקנה של תוכנת הספייפון מבצעים טכנאים מקצועיים על מנת לבצע תאימות מדויקת למכשיר ולסוגו. ביצוע ההתקנה על ידי טכנאים מוסמכים לא רק שמעלה את היכולת של התוכנה לביצוע מקסימלי ללא תקלות כי אם גם לשמירה על חשאיות וסודיות ללא גילוי התקנת התוכנה במכשיר.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button