הרשם התחבר

מצלמות נסתרות למשרד

בימינו, כמעט בכל בית עסק מותקנת מצלמת אבטחה. ואולם, כאשר מדובר במשרד, מצלמת אבטחה סטנדרטית לעיתים לא מספיקה. כאשר לעובדים יש גישה לחומרים רגישים, כספים ומסמכים משפטיים, חובה להתקין במשרד גם מצלמה נסתרת. המצלמה תעקוב אחר התנהגותם של העובדים באופן דיסקרטי, מבלי שהם יהיו מודעים לקיומה. השימוש במצלמה נסתרת נפוץ במיוחד במשרדים המיועדים לקבלת לקוחות, כדי שלמנהל או לבעלים תהיה אפשרות לעקוב אחר ההתנהלות השגרתית של הצוות ולוודא כי התקשורת בין נותני ומקבלי השירות מתבצעת באופן תקין.

מצלמות נסתרות למשרד

כיצד לבחור מצלמה נסתרת למשרד

ניתן לבחור מצלמה נסתרת ממגוון רב של סוגים ודגמים, הנבדלים אחד מהשני לפי שלל פרמטרים – החל ממאפיינים טכניים ועד לעלויות ומטרות השימוש. ומכיוון שלכל משרד יש אופי, צרכים ומטרות משלו, הבחירה בסוג המצלמה הנסתרת חייבת להתבצע בהתאמה אישית. כך למשל, כל אחד מהקריטריונים הבאים – גודל וסוג המשרד, המבנה הפיזי והחלוקה האדמיניסטרטיבית, דרכי ההתנהלות של אנשי הצוות ואופי העובדה המתבצעת בו – עשויים להשפיע על ההחלטה. אז לאיזו מצלמה נסתרת זקוק המשרד שלכם? כדי שתוכלו לענות לשאלה זאת, ריכזנו עבורכם סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות שמתאימות לשימוש במשרדים.

מצלמות חוטיות ומצלמות אלחוטיות

באופן כללי, ניתן לחלק את המצלמות הנסתרות לאלה שיש להן חיבור פיזי (המתבצע באמצעות הכבלים) לחשמל ולאלה שפועלות על סוללות (מצלמות אלחוטיות). כיום, רוב המצלמות יכולות להתחבר לאינטרנט, בין אם יש להן חיבור פיזי לחשמל ובין אם לא. מצלמות חוטיות מתחברות לאינטרנט באמצעות כבל רשת, מצלמות נסתרות אלחוטיות – באמצעות WIFI. כאשר המצלמה מחוברת לאינטרנט, הנתונים שהיא מצלמת מועברים למחשב של חדר אבטחה או לטלפון חכם של הבעלים, כדי שיהיה אפשר לצפות במתרחש בזמן אמת. במצלמות ללא חיבור לאינטרנט המידע נשמר על כרטיס הזיכרון המותקן במצלמה ויש מצלמות נסתרות אלחוטיות אשר שולחות את החמר המצולם אל שרת ייעודי.

מצלמה נסתרת למשרד

מצלמות עם חיבור לאינטרנט

מצלמות שמתחברות לאינטרנט באמצעות כבל רשת נחשבות ליציבות יותר, מסיבה מובנת; המידע מועבר ללא ניתוקים, במהירות גבוהה יותר מזאת של חיבור WIFI. כמו כן, מצלמות המתחברות לחשמל באמצעות כבל אינן זקוקות לטעינה, כמו המצלמות שעובדות על סוללות. החיסרון המרכזי של מצלמה חוטית הינו האפשרות לגלות אותה על ידי העובדים (אלא אם כן היא “מתחפשת” לחפץ תמים למראה). לעומת זאת, מצלמה אלחוטית מאפשרת שימוש שלא ניתן לזיהוי, אך היא תתפקד באופן תקין רק בחללים עם רשת WIFI חזקה ולא עמוסה. המצלמות שלא מתחברות לאינטרנט אינן חשופות לפריצות ומאפשרות לבעל המשרד להיות בטוח כי המידע שצולם על ידיהן אינו יגיע לידיים לא נכונות.

מצלמות להתקנה באביזרים יומיומיים

בניגוד אל מצלמות אבטחה רגילות, שמוצגות באופן גלוי, המצלמה הנסתרת אמורה להיות קשה לזיהוי. על כך, דגמי המצלמה רבים מיועדים להסתרה בתוך מכשירים אחרים שמחוברים לחשמל וממוקמים בתקרה, כמו למשל במערכת מיזוג האוויר או כיבוי האש, בשקע חשמלי (או מספר שקעים חשמליים) או בתוך שעון קיר. מצלמות אלה הינן נייחות, כלומר לא מיועדות להעברה ממקום למקום מרגע ההתקנה.

לעומת זאת, מצלמות נסתרות מוסלקות מיוצרות מראש כחפץ שימושי כלשהו, כמו למשל מצלמת עט, מצלמה בנורת חשמל, מצלמה נסתרת ברמקול, מצלמה בתוך מטען חשמלי USB, או אפילו בתוך מצלמה בתוך בקבוק מים. מצלמות אלה, קטנות פיזית וקלות במשקל, ניתנות להעברה ממקום למקום ולכן מוגדרות כניידות.

מצלמה למשרד

פרמטרים נוספים של מצלמות נסתרות

בנוסף לאפשרות צילום של תמונות ווידאו, דגמים מתקדמים של מצלמות נסתרות מגיעות עם אפשרות הקלטת השמע. מערכות מעקב משולבות אלה אמנם יקרות יותר, אך יעילותן גבוהה יותר עבור משרדים רבים. איכות חשובה נוספת של מצלמות נסתרות למשרד הינה יכולת זיהוי תנועה. מצלמה עם חיישן תנועה מצלמת רק כאשר היא מזהה תנועה כלשהי בחלל, ולכן היא נחשבת ליעילה יותר, מכוון שהיא חוסכת זמן צילום.

הפרמטרים הנוספים של מצלמות נסתרות הינם זמן, טווח ואיכות הצילום, רזולוציה של התמונה, נוחות השימוש ואופציות של ממשק ניהול הנתונים, מהירות הטעינה. כך או אחרת, מצלמה נסתרת אידיאלית למשרד היא זאת שמוסלקת בתוך חפץ משרדי סטנדרטי, שלא מעלה חשדות ולא מעורר שאלות כאשר נצפה על ידי העובדים והלקוחות  במקום עבודה.

אין תגיות

מאמרים דומים

גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button