הרשם התחבר

איך למקם מצלמות נסתרות

לאחר שעיינתם בשלל הסוגים והדגמים של מצלמות נסתרות, למדתם על יתרונותיהם וחסרונותיהם, ובסופו של דבר רכשתם את המצלמה שמתאימה באופן אידיאלי לצרכיכם, עליכם למצוא את המקום האופטימלי להתקנתה. זהו למעשה השלב הקריטי שיקבע את רמת היעילות של המצלמה הנסתרת, את איכות חוויית השימוש בה ואת שביעות רצונכם מהרכישה.

ובכן, מסתבר כי רבים מהקונים נכשלים במשימה ומציבים מצלמה נסתרת בזווית לא מדויקת או במקום ללא תאורה מספקת, ו/או מכוונים את העדשה של המצלמה לכיוון הלא נכון. כאשר זה קורה, הצילום שיתקבל מהמצלמה כלל לא יתעד את המתרחש או יתעד אותו באופן לקוי, מטושטש וחלקי. חשוב לציין כי המצלמה שלכם תהיה יעילה רק אם היא מוסתרת היטב. כך, אם הגנב יזהה את מיקומה, הוא יעשה כל מאמץ כדי להתחמק ממנה ובמקרים רבים, גם יצליח.

מצלמה נסתרת בראוטר

ההשלכות של הצילום הלא תקין מהמצלמה הנסתרת עלולות להיות גורליות, כמו למשל במקרים כאשר המצלמה נרכשה כדי לתעד מעשה עבירה, אך פספסה אותו. אך גם אם קניתם את המצלמה רק כדי לצפות בילדיכם הקטנים (ובמטפלת) כאשר אתם לא בבית והאמנתם כי היא תתעד נאמנה את צעדיהם או מילותיהם הראשונים, בוודאי שתחושו אכזבה ותסכול אם קבצי הווידאו שיישמרו בכרטיס הזיכרון או יועברו אל הטלפון החכם או המחשב שלכם לא יכללו את הרגעים היקרים האלה.

מיקום אידיאלי להצבת מצלמה נסתרת

 אז אם לבחירת המיקום להצבת המצלמה יש חשיבות עליונה, מה עליכם לעשות כדי לוודא כי מצאתם את הספוט האידיאלי? ובכן, בשורות הבאות ריכזנו עבורכם כמה המצלמות של המומחים בתחום.

מיקומים אסטרטגיים

רבים חושבים כי מצלמה נסתרת אמורה לצלם את כל החלל בו היא מוצבת, בטווח רחב ככל הניתן. ואולם, הרבה יותר נכון למקם את המצלמה במיקום “אסטרטגי”, בו קיים פוטנציאל להתרחשות חשודה. כך למשל, מומלץ להציב את המצלמה לצד דלתות כניסה, חלונות או מסדרונות – אזורים שדרכם עלול להיכנס זר אל תוך החלל. אפשרות נוספת היא למקם את המצלמה לצד חפץ שעלול “לעניין” את השודד: כספת, שידה בו אתם שומרים תכשיטים, כסף או דברים יקרים נוספים.

מצלמה נסתרת בשנאי חשמל

מיקומים גבוהים

הדרך הטובה ביותר לוודא כי המצלמה תתעד את כל מה שצריך, היא להחביא אותה במכשור חשמלי שבדרך כלל מותקן בתקרה, כמו למשל מערכת מיזוג אוויר או גלאי עשן. כמו כן, ניתן להחביא את המצלמה בתוך שעון קיר, תמונה או מנורת תקרה – מיקומים אלה מאפשרים זווית צילום רחבה מלמעלה.

תאורה נכונה

בימים אלה ניתן למצוא מצלמות נסתרות אלחוטיות סמויות בשלל חפצים תמימים למראה, כולל כמה אפשרויות ביזאריות במיוחד, כמו למשל מצלמות נסתרת בתוך בובות, צעצועים, חפצי נוי או אפיל בקבוק מים מינראליים. ואולם, אף אחת מהמצלמות האלה לא “תספק את הסחורה” כל עוד היא ממוקמת באזור שלא מואר כראוי. למעשה, כדי שהמצלמה תתפקד באופן אופטימלי, יש לייצר עבורה תנאי תאורה מיוחדים: כאשר האור מוזרם ישירות אל המצלמה ומקור התאורה נמצא מאחורי המצלמה. כך הצילום שיתקבל יהיה ברור ובהיר, ללא צלליות.

גם מצלמות נסתרות לראיית לילה עם תאורה פנימית זקוקות לכמות מסוימת של אור חיצוני כדי לצלם תמונה רחבה באופן ברור. על כך, יש להניח לצד המצלמה חפץ בעל מקור אור קטן, כמו למשל מנורת קיר לקוקה או מסך דלוק של טלוויזיה או מחשב.

אין תגיות

מאמרים דומים

גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button