הרשם התחבר

מצלמות נסתרות לבית

בעידן הדיגיטלי, למצלמות נסתרות יש תפקיד משמעותי בשמירה על בטיחותנו, הן במרחב הציבורי והן בפרטי. מצלמה נסתרת הינה אמצעי חובה בכל מקום בו נדרש המעקב אחר המתרחש – במרכזי קניות ובשמורות הטבע, בבתי העסק ובכבישים המהירים, בגני הילדים וגם בשטחים של הבתים הפרטיים – בחצרות, גינות, מרפסות, ובעיקר, בתוך חללי המגורים. המצלמות הנסתרות שמוצבות בתוך הבית מקנות לדיירים תחושות הביטחון והשליטה, ומשמשות למספר מטרות מרכזיות:

  • מעקב אחר התנהגותם של המטפלים, הבייביסיטרים ובעלי המקצוע (שיפוצניקים, מנקים וכו’) שנמצאים בדירה ברשות של בעלי הבית, בעיקר כאשר בעלי הבית עצמם אינם בתוכה. מצלמה נסתרת שהותקנה בבית למטרה זאת נקראת מצלמת בייביסיטר או מצלמת מטפלת.
  • הגנה על הבית בפני פולשים לא רצויים, פורצים או גנבים, בין אם בעלי הבית נמצאים בתוך הדירה (למשל, כאשר הפורצים חודרים אל הבית בלילה בזמן שבעלי הבית ישנים) ובין אם לא (כאשר בעלי הבית בעבודה או בחופשה). מצלמה נסתרת לבית יכולה להתריע לבעלים (או לחברת האבטחה) על האירוע החשוד בזמן אמת, וכך לסייע בתפיסת העבריינים “על חם”. ואולם, ברוב המקרים, השימוש בסרטי המצלמה נעשה על ידי החוקרים, כדי למצוא את הפורצים בדיעבד, לאחר שהעבירה כבר קרתה והם עזבו את הבית. מצלמה נסתרת שמטרתה הינה להגן על הבית בשעות הלילה חייבת לכלול מנגנון “ראיית הלילה”, המאפשר לה לצלם תמונות ווידאו באיכות גבוהה כאשר התאורה חלשה או לא קיימת.
  • בנוסף, רבים עושים שימוש במצלמה נסתרת כדי לעקוב אחר הילדים שנשארים בבית לבד, בלי מבוגרים כלל. כך, ההורים יכולים להשתמש במצלמה הנסתרת כדי לוודאי כי ילדיהם המתבגרים אינם שותים, מעשנים או משתמשים בסמים כאשר הם נמצאים לבד בבית. לעיתים, מצלמה נסתרת מותקנת כדי לעקוב אחר בעלי החיים (בעיקר הכלבים) כאשר “ההורים” בעבודה.
  • כמו כן, חברות ביטוח רבות מעניקות הנחות כספיות משמעותיות בפוליסת ביטוח לדירה כאשר הבית מוגן על ידי מצלמת אבטחה נסתרת.

מצלמות נסתרות לבית

מהי מצלמה נסתרת לבית?

מצלמה נסתרת היא למעשה מצלמת אבטחה אשר מוסלקת בתוך חפצים אחרים וכך למעשה אינה ניתנת לזיהוי על ידי זרים. השוק מציע שני סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות לבית: מצלמות קבועות, אותן מתקינים במערכות מיזוג האוויר או גלאי העשן, או מצלמות נסתרות ניידות, המוסתרות בחפצים שגרתיים, כגון שעון קיר, מנורת שולחן, מטען, רמקול, צעצוע או אף בקבוק מים מינראליים. המצלמות הנסתרות מאפשרות צילום וידאו ותמונות ולעיתים גם מקליטות קול. ברוב המצלמות הנסתרות הביתיות המודרניות מותקנים חיישני תנועה ואמצעי ראיית לילה. כמו כן, כמעט כל המצלמות הנסתרות החדשות מתחברות אל אינטרנט, באמצעות כבל רשת או WIFI, ומעבירות מידע על המתרחש בזמן אמת אל המחשב או הטלפון החכם של בעלי הבית. בנוסף, המידע המתועד נשמר בכרטיס הזיכרון של המצלמה.

השימוש במצלמה הנסתרת נעשה במספר דרכים:

  • צפייה בזמן אמת במתרחש בסביבה הביתית באמצעות מחשב או טלפון נייד שאליהם מועבר מידע אונליין באמצעות האינטרנט.
  • צפייה בקבצי הווידאו שצולמו על ידי המצלמה ונשמרו בכרטיס הזיכרון. הצפייה נעשית כאשר כרטיס הזיכרון נשלף מהמצלמה ומחובר למחשב או טלפון נייד, כלומר לאחר סיום תהליך הצילום וההקלטה.
  • קבלת ההתרעה אל הטלפון החכם על כל תנועה חשודה שמתרחשת בתוך הבית.

מצלמות סמויות לבית

התקנת מצלמה נסתרת לבית – המלצות המומחים

על מנת להשיג תוצאות איכותיות מהמצלמה הנסתרת, יש להקפיד על מספר כללים:

יש למקם את המצלמה במקום מואר היטב ובזווית נכונה, כדי שתתעד את החדירה אל החלל דרך הדלת או החלונות. לחלופין, ניתן להציב את המצלמה במסדרון, או לצד אזורים “רגישים”, ששם עלול להתבצע מעשה הגניבה. מומלץ למקם את המצלמה בגובה, כדי לאפשר צילום רוחבי ככל הניתן.

זכרו – גם מצלמות עם תאורת לילה מובנית זקוקות לכמות אור מינימאלית כדי לצלם ברזולוציה טובה. על כך, הציבו אותן לצד מסך מחשב דלוק, פנס או מנורת קיר. אם ברצונכם להיות בטוחים תוכלו לקנות מגבר תאורה אשר מתחבר ישירות אל המצלמה הנסתרת ומעיק לה כמות אור שלה היא זקוקה על מנת לצלם באיכות גבוהה במיוחד.

אין תגיות

מאמרים דומים

גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button