הרשם התחבר

מכשירי איתור ומעקב GPS

בעידן המודרני, תחושת חוסר הביטחון הפכה לבעיה כלל אנושית, הפוגעת בצורה מובהקת באיכות החיים, תוך כדי גרימת לחץ, משברים נפשיים, דיכאונות ואף מחלות פיזיות. ואכן, הדאגה לבריאותנו, לחיינו, לרכוש שנמצא בבעלותנו, לשלום קרובי המשפחה והחברים – מוצדקת, כי המציאות חסרת היציבות של ימינו מזמנת לכל אחד מאתנו מגוון עצום של אירועים בלתי צפויים, העלולים לפגוע בכל מה שיקר לליבנו. ואולם, החדשות הטובות הן שהטכנולוגיה המודרנית יכולה לעזור לנו להשיג תחושה של בטחון ושקט נפשי, למנוע סכנות, להגן ולשמור על עצמנו ועל המשפחות שלנו.  מכשירי מעקב GPS, שבעבר היו נחלתם הבלעדית של שוטרים וחוקרים פרטיים וכיום מוצעים לכל צרכן באופן חופשי, הם המענה הפופולארי, היעיל והזמין לצורך הבסיסי של כל אדם בהגנה עצמית.

מכשירי מעקב ואיתור GPS

מכשירי מעקב לשמירה על רכוש, בריאות וחיים

בדרך כלל, מכשירי מעקב מבוססי GPS מותקנים בתוך הרכב הן באופן קבוע, ומטרתם הינה לאתר את מיקומו של הרכב בכל רגע נתון. כאשר מדובר ברכב משפחתי, יש לכך יתרונות חשובים. למשל, באמצעות איתור GPS, ההורים יודעים את מסלול הנהיגה של ילדיהם וכך יכולים לאתר אותם במקרה הצורך (למשל כאשר הילדים אינם עונים לטלפון ולא מגיבים להודעות). גם הנהגים המבוגרים יכולים להיות בטוחים יותר ברכב שבו מותקן המכשיר. לדוגמה, מכשיר מעקב GPS עשוי לסייע במקרה כאשר הנהג “נעלם” ואינו מגיב להודעות. ואומנם, המטרה המרכזית בהתקנת מכשיר מעקב לרכב הינה מניעת הגניבות או מציאת הרכב שנגנב.

וכמובן, השימוש “הפיקנטי” במכשירי מעקב נעשה על מנת לתפוס את בני הזוג הבוגדים “על חם”. אולם, לבני הזוג החושדים בבגידה מומלץ לא לבצע מעקבים באופן עצמאי אלא לפנות לחוקרים פרטיים על מנת להוכיח או להפריח את חשדותיהם.

ואומנם, לא כל מכשיר מעקב GPS מיועד להתקנה קבועה ברכב. כיום, ניתן למצוא בחנות לאביזרי ריגול מכשירי מעקב ניידים, הנצמדים לבגדים או חפצים באמצעות המגנט. מכשירים אלו יכולים לשמש למעקב הרכב, לשמירה על חפצים בעלי ערך או לאיתור בני האדם. כך למשל, ניתן להצמיד מכשיר מעקב הפועל על סוללה פנימית נטענת לסחורה שעלולה להיגנב, לתכשיטים, לפריטי האמנות או למכשירים חשמליים. במקרה של גניבה, ניתן יהיה לאתר את מיקום הימצאותם וגם לעקוב אחר העבריינים. בנוסף, בזמן האחרון גובר השימוש במכשירי מעקב ניידים לשמירה על חולי דמנציה ואלצהיימר אשר עלולים ללכת לאיבוד. כאשר החולה עובר את המרחק “הבטוח”, אשר הוגדר מראש באפליקציה, המכשיר שולח איתות לטלפון או מחשב היעד.

מכשירי מעקב GPS לרכב

שימושים נוספים במכשירי איתור ומעקב GPS

מכשירי מעקב GPS מותקנים כמעט בכל רכב עבודה. הסיבה לכך מובנת; המנהלים והבעלים של החברה רוצים להיות בטוחים כי עובדיהם נוהגים באופן תקין ואינם מפרים חוק. השימוש במכשירי מעקב נדרש גם לצרכי הליסינג והביטוח, במיוחד כאשר הרכב משמש לפגישות מחוץ למשרד.

ניתן להתקין מכשיר איתור GPS גם על גופם של חיות מחמד, כדי למצוא חיה שהלכה לאיבוד או נגנבה.

מכשיר מעקב יכול לסייע במקרי חירום – מטיילים רוכשים טלפון לווייני עם מערכת מעקב GPS כאשר הם יוצאים לטראקים ארוכי טווח ואין ביכולתם לתקשר. מצבי חירום נוספים עלולים להתרחש בעת תאונת דרכים, הטרדה או מצב מצוקה בריאותי, כאשר טלפון נייד אינו זמין (בין אם כי הסוללה התרוקנה ובין אם הוא נמצא באזור ללא קליטה). כיום ניתן לרכוש מכשיר מעקב GPS בעל כפתור SOS אשר שולח התרעה בכל פעם שלוחצים עליו.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button