הרשם התחבר

אבטחה ביתית לביטחון ושקט נפשי

בימינו אלה הצורך במיגון הבית באמצעות מערכת אבטחה עולה מדרגה. כאשר המציאות הופכת למסוכנת מיום ליום וכל דבר יכול לקרות – עלינו לדאוג לאמצעי הגנה איתנים אשר מסוגלים להעניק לנו ולבני משפחתנו ביטחון ושקט נפשי.

על מנת להגן על שטח הבית, יש להיעזר בציוד אבטחה איכותי ואמין, כגון מצלמות נסתרות או מערכת אבטחה ביתית ובנוסף לסגל הרגלי התנהגות המבוססים על זהירות, ערנות ובטיחותיות. כך למשל, יש להקפיד על סגירת החלונות והווילונות ביציאה מהבית, או לפני הנסיעה לתקופה ממשוכת מומלץ לעדכן את השכנים כדי שישימו עין על התנועה החשודה וגם לתזמן תאורה חכמה לשעות הערב, כדי ליצור רושם כי יש אנשים בתוך הבית.

אבטחה ביתית לביטחון ושקט נפשי

מצלמות אבטחה ביתיות

רבים מאיתנו כבר רכשו מצלמה ביתית נסתרת מבוססת WIFI, אשר מעבירה את המידע על המתרחש בתוך הבית אל הנייד או טאבלט של הבעלים. רוב הדגמים המודרניים מצוידים בחיישן תנועה וקול, אשר קולט תזוזה או רעש מחשידים בחלל בו ממוקמת המצלמה ושולח התרעה באופן מידי. במצלמות מתקדמות קיימת אפשרות לתזמן את הפעילות של המצלמה לשעות מסוימות. כמו כן, האופציות המתקדמות של דגמים משוכללים מאפשרות לכוון רגישות של חיישן המצלמה כדי למנוע אזעקות שווא, כדי למשל למנוע התרעות כאשר החיישן קולט תנועה של מכוניות בכביש הסמוך לבית או תזוזה או נביחה של בעלי חיים.

ברובן הגדול של מצלמות נסתרות אלחוטיות מותקן כרטיס זיכרון אשר מתחיל לשמור את קצבי הווידאו המצולמים כאשר הופעל חיישן התנועה או הקול. מנגנון זה מאפשר למיין את המידע שהתקבל באמצעות המצלמה לאחר שליפת כרטיס הזיכרון מהמצלמה וחיבורו למחשב. ניתן לשמור קבצי וידאו אלה במחשב לפני מחיקתם מהכרטיס כדי לפנות מקום לצילום הבא. הדגמים המתקדמים של מצלמות אבטחה מציעים אפשרות שמירה של קבצי הווידאו על ענן, באופן מאובטח ביותר.

מצלמות אבטחה, בין אם גלויות או נסתרות, יקרות במיוחד מציעות אפשרויות רבות אף יותר. כך למשל, דגמים נבחרים של מצלמות אבטחה חדשניות מאובזרים בחיישני לחות וטמפרטורה ויכולים לתקשר עם מערכות ביתיות נוספות, כגון תרמוסטטים ומערכות תאורה חכמות.

בנוסף למצלמות הנסתרות הסטנדרטיות, כיום מציע השוק מצלמות נסתרות מיוחדות הקרויות לעיתים מצלמות בייביסיטר. למרות שמטרת השימוש המרכזית שלהן הינה מעקב אחר מטפלים או בייביסיטרים, כפי שרומז שמן, גם הן יכולות לשמש לצרכי הגנת הבית מפני הפורצים. מצלמות אלה מוסלקות בתוך חפצים יום יומיים, כמו שעון קיר או מנורת לילה, או בתוך מכשור ביתי אלקטרוני, כגון מערכות מיזוג או גלאי עשן.

בנוסף לציוד אבטחה שמותקן בתוך חללי הפנים, מומלץ לרכוש מצלמת אבטחה לשטח החצר. מצלמת אבטחה חיצונית מאפשרות לבעלים לשים עין על כל מה שקורה מחוץ לבית. הדגמים של מצלמות מסוג זה מוגנים בפני לחות ועמידים בפני מזג האוויר ויכולים לפעול על בסיס סוללה או תוך כדי חיבור לשקע חשמלי. בדומה אל מצלמות אבטחה נסתרות ביתיות, מצלמות חוץ משדרות נתונים באמצעות WIFI ומצוידות בכרטיס זיכרון. בנוסף, רוב הדגמים מאובזרים במנגנון ראיית לילה, המאפשר לצלם ברזולוציה גבוהה יחסית גם בתנאיי חושך. הדגמים המשוכללים של מצלמות אבטחה חיצוניות כוללות מערכות דיגיטאליות חכמות אשר מתקשרות עם ציוד חכם נוסף. על מנת להתקין מצלמת חוץ בשטח החצר, מומלץ להיעזר בשירותים של חשמלאי מוסמך.

מצלמות נסתרות לבית

מערכות אבטחה חכמות

אומנם מצלמות אבטחה נסתרות סטנדרטיות מהוות אמצעי יעיל לשמירה על דירה או בית קטן, הן לא מספיקות כאשר מדובר בבית קרקע או אחוזה. במקרים אלה יש לאבטח את הבית באמצעות מערכת אבטחה חכמה, הכוללת סט של מכשירים עם ממשקים דיגיטאליים אשר יוצרים אינטראקציה ביניהם ומשדרים מידע לאפליקציה של טלפון חכם באמצעות WIFI. מערכת אבטחה בסיסית מסוג זה כוללת בדרך כלל חיישני דלת וחלונות, חיישני תנועה ומרכזייה שמסנכרנת פעילות בין כל אלה. במערכות מתקדמות המרכזייה ממוקמת בתוך פאנל שמיועד לקיבוע בתוך הקיר עם מסך מגע המאפשר לצפות בווידאו מכל אחת מהמצלמות ולבצע מגוון רב של פעולות. בנוסף, כאשר החיישנים של המערכת מופעלים, המרכזייה מאפשרת ליצור קשר עם חברת אבטחה או שירותי הביטחון.

לסט כלים בסיסי זה ניתן להוסיף מנעולים חכמים לדלת, מנגנון פתיחה של שער של חנייה מקורה, מצלמות אבטחה פנימיות וחיצוניות, חיישני תאורה ומים, גלאי נפח ואזעקות.

מערכות אבטחה חכמות מציעות למשתמש מגוון אפשרויות להתאמה אישית תוך כדי סנכרון בין הממשקים השונים. כך למשל, ניתן להגדיר את המערכת באופן הבא: כאשר חיישני תנועה יזהו תזוזה במרחב, התאורה תידלק, או אם גלאי אש יתריעו על עשן, הדלתות ייפתחו באופן אוטומטי והמצלמות יתחילו לצלם. בנוסף לשידור מידע בזמן אמת, רוב המערכות מציעות פתרון לאחסון הנתונים, בין אם באופן מקומי, על כרטיס זיכרון או בענן דיגיטאלי. כל מערכות האבטחה החכמות מאפשרות שליטה קולית ומתקשרות עם רמקולים חכמים, כמו אלקסה או גוגל אססיסטנט.

ההגדרות של מערכות אבטחה ביתיות חכמות נשלטות על ידי אפליקציה ייעודית המותקנת בטלפון חכם. האפליקציה מאפשרת שימוש בתור מרכז פיקוד, עם אופציות הפעלה או ביטול של כל המערכת או פונקציות מסוימות שלה. בתוך האפליקציה מופיעות ההודעות של המערכת, התרעות דחופות כאשר החיישנים מזהים סכנה. באמצעות האפליקציה ניתן לצפות בווידאו בזמן אמת או לאחר ההקלטה ובנוסף לבצע שלל פעולות מרחוק: לנעול או לפתוח דלתות, לשנות הגדרות של תרמוסטט או להשתיק אזעקות. דגמים מתקדמים יכולים אף להשתמש בשירותי מיקום של טלפון חכם כדי להפעיל או לנטרל את המערכת.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button