הרשם התחבר

אמצעי אבטחה להגנה עצמית

במציאות בה אנו חיים כיום, קיים הצורך שנדע להגן על עצמינו. משנה לשנה אחוזי הפשיעה והאלימות מטפסים ולכן ישנה מודעות גדולה להגנה עצמית. ישנם מספר דרכים שבהם תוכלו להגן על עצמכם. הפופולאריות ביותר הן: אומנויות לחימה שונות, אבטחת הבית בעזרת מכשור, ונשיאת כלים להגנה עצמית אשר מותרים על פי חוק.

ציוד להגנה עצמית

להלן נציג בפניכם מספר דוגמאות לכלים פופולאריים להגנה עצמית שכל אחד יכול לשאת, וכמובן מותרים לפי החוק.

שוקר חשמלי

שוקר חשמלי או טייזר הינו מכשיר קטן אשר משחרר אנרגיה חשמלית בכמות גובהה ומנטרל את האדם אליו הוא מופנה בעזרת שוק חשמלי. בניגוד לגז הפלפל, שוקר חשמלי לא יפגע באדם שמפעיל אותו. חשוב לדעת שכדי שהשוקר יפגע בתוקף עליכם להתקרב אליו מאד, ובכך אתם מסתכנים במגע איתו במידה ויש לו נשק חם או שהוא בעל ידע באומנויות לחימה.

ספריי פלפל

ספריי פלפל הוא כלי ההגנה הקר הפופולארי ביותר כיום. ספריי פלפל ינטרל את התוקף במהירות. יתרונותיו הבולטים הם שהוא קל משקל ולכן תוכלו לשאת אותו איתכם לכל מקום, מחירו נמוך, הוא יעיל בצורה משמעותית והוא אינו גורם לנזק בריאותי ארוך טווח. חסרנו היחיד הוא באוויר הפתוח. ברגע שתשתמשו בגז הפלפל במקום פתוח תסתכנו בכך שגז הפלפל יפגע גם בכם בגלל משב רוח, לכן יש להיזהר ולהישמר כאשר משתמשים בו במקום פתוח.

אמצעי אבטחה להגנה עצמית

עט טקטי

נשק זה נראה כמו עט רגיל אך הוא כולו עשוי מפלדה ונירוסטה, ובקצהו ישנו להב חד במיוחד. בעזרת עט טקטי תוכלו לתקוף את התוקף ולהרוויח זמן בריחה. בעזרת חוזקו של העט תוכלו לשבור זכוכיות כמו חלונות כדי להימלט. העט מתאים לשימוש גם בתוך הבית וגם מחוצה לו. חסרונו היחיד הוא שכדי לנטרל את התוקף תצטרכו להתקרב אליו מאד.

סכין סמויה

סכין סמויה הינה להב של סכין או אולר אשר מוחבאת בתוך חפץ אחר. כגון, שפתון, מפתחות לרכב, אודם וכדומה. התוקף יהיה מופתע כי לא יבחין בסכין. הסכין הינה קלה לנשיאה ואף מסוות היטב ולכן לא תעורר את חשד התוקף כלל.

אלה / מחבט בייסבול

האלה היא כלי נשק ותיק שהוכיח את יעילותו לא פעם. היתרון הבולט של האלה הוא החומר ממנו היא עשויה. האלה בדרך כלל תהיה עשויה מעץ דחוס ולכן תהיה עמידה לכל תנאי מזג אוויר, ולא תתבלה עם הזמן. חזית האלה מאיימת גם היא, דבר הנותן לכם יתרון נוסף. ייתכן והתוקף יראה את האלה ויברח מבלי שתצטרכו להשתמש בה. לכן זהו כלי נשק אפקטיבי במיוחד.

פנס טקטי

פנס טקטי הינו כלי נשק שפותח לאחרונה ולכן הוא משוכלל ומתקדם. פנס קטן בעל עוצמת אור חזקה במיוחד. בעזרתו תוכלו לכוון את האור ישר אל תוך עיניו של התוקף ובכך לסנוור אותו. כך תוכלו לברוח או להזעיק עזרה.

כלים חוקיים להגנה עצמית

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button