הרשם התחבר

מצלמות בייביסיטר לשנת 2022

מצלמת בייביסיטר, כשמה כן היא, נועדה למעקב אחרי הבייביסיטר או המטפלת של ילדכם. מצלמה זו היא חלק מענף מצלמות נסתרות וציוד ריגול באופן כללי, כך שזוהי מצלמה נסתרת. אמנם עיקר השימוש במצלמה זו הוא לעקוב ולהשגיח על הבייביסיטר אך המצלמה תוכל לתרום גם במקרים אחרים, לדוגמה, השגחה על עובדי משק הבית שלכם, תפיסת גניבות, השגחה על בעלי החיים שלכם כאשר אתם לא בבית, ובעצם כל פעולת ריגול הדורשת צילום. בעזרת מצלמה זו תוכלו להישאר רגועים ולהיות סמוכים ובטוחים כי ילדיכם מוגנים.

בעזרת הטכנולוגיה של היום, המצלמה תשדר ישירות את מה שהיא מצלמת אליכם לטלפון הנייד. כך תוכלו לראות את המתרחש בביתכם בזמן אמת. איכות המצלמות חשובה לא פחות, ולכן מצלמות אלו בעלות סוללה חזקה היכולה להחזיק מעמד לאורך זמן. בנוסף לכך, בחלק מן המצלמות קיים חיישן תנועה, כך שהמצלמה תופעל רק כאשר תהיה תנועה כלשהי ובעזרת זאת תוכלו לשמר את חיי הסוללה של המצלמה שלכם.

מצלמת מטפלות נסתרת

מצלמות מטפלת נבחרות לשנת 2022

כיום תוכלו למצוא מגוון כה רב של מצלמות מטפלת נסתרות למגוון שימושים שונים ולכל אחת מאפיינים ייחודיים לה. להלן מספר דוגמאות למצלמות נסתרות:

מצלמה ברמקול אלחוטי

מצלמה זו מורכבת בתוך רמקול אלחוטי הפעיל בצורה תקינה. הצילומים במצלמה זו מתקבלים באיכות גבוהה – 1080p. המצלמה בעלת אפשרות להכניס כרטיס זיכרון שיכול לאחסן 256GB. למצלמה אפליקציה אשר תומכת בכל סוגי הטלפונים ובמחשבים. תוכלו להוריד את האפליקציה ולצפות בזמן אמת. בנוסף תוכלו לחבר את כרטיס הזיכרון אל המחשב ולשמור את כל החומר שהמצלמה תיעדה. עדשת המצלמה בעלת ראיית לילה, לכן תוכלו לצלם בתנאי אור לא אידיאלים עד לחושך מוחלט, בטווח של עד 3 מטרים. בנוסף, זווית הצילום של המצלמה היא רחבה במיוחד ועומדת על 330 מעלות, בעזרת הזזת הרמקול ימינה או שמאלה.

מצלמת אבטחה נסתרת עם ראיית לילה

מצלמה זו הינה בין הזעירות שקיימות בשוק כיום. בגלל היותה קטנה מאד טווח הצילום שלה מוגבל ולכן מתאימה לחלל קטן. בנוסף בזכות היותה קטנה מאוד, היא קלה להסתרה. מצלמה זו קלה מאוד לתפעול, כך גם אדם ללא רקע במצלמות יוכל לתפעל אותה בקלות רבה. במצלמה קיים כפתור הפעלה אשר מתחיל מידית את הצילום, וכפתור המכניס את  המצלמה למצב שינה, וכך היא תופעל רק במקרה וחיישן התנועה שלה יקלוט תנועה. בעזרת כפתור זה אורל חיי הסוללה נשמר לזמן רב. איכות הווידאו במצלמה זו היא 720P, והיא בעלת יכולת צילום בלילה ובתנאי אור לא אידיאלים.

מצלמה אלחוטית בשנאי USB

בזכות גודלה הזעיר של המצלמה, היא דיסקרטית ובלתי ניתנת להבחנה כלל. רזולוציית הצילום שלה היא גבוהה ואיכותית, המצלמה מצלמת כ – 30 פריימים לשנייה ובעלת זווית צילום רחבה. בעזרת כרטיס זיכרון MICRO CD תוכלו לשמור את הסרטונים אשר צילמתם, ולהעביר אותם אל המחשב שלכם בקלות רבה. המצלמה יכולה לשמש גם כמצלמת אבטחה סטנדרטית.

מצלמת ZETTA Z16

מה שמייחד את הדגם הזה משאר הדגמים היא זווית הצילום של המצלמה.

המצלמה מסוגלת לצלם טווח ראייה רחב בעזרת תושבת עליה היא נמצאת היכולה להסתובב עד 180 מעלות וכך להשיג זווית צילום אידיאלית. המצלמה קלה לתפעול, ישנו כפתור של כיבוי והדלקה. הסוללה של המצלמה חזקה במיוחד ויכולה להספיק ל כ – 10 שעות צילום, ישנה אופציה לחבר את המצלמה בעזרת כבל אל שקע חשמל, וכך זמן הצילום לא יוגבל. בנוסף, אם תרצו לצפות בסרטונים תוכלו להעביר את החומר שהמצלמה צילמה אל המחשב או האייפד שלכם בעזרת כבל סטנדרטי.

מצלמת מטפלות

מצלמה נסתרת בראוטר

מצלמה זו נמצאת בתוך נתב ה – WIFI. תוכלו להפעיל את המצלמה באמצעות אפליקציה חינמית התומכת בכל סוגי הטלפונים. בזכות שהמצלמה ממוקמת בתוך נתב האינטרנט, העברת הנתונים בזמן אמת תהיה מהירה ביותר, ואיכות הווידאו תעמוד על 1080p. למצלמה תוכלו להכניס כרטיס זיכרון מסוג MICRO CD היכול להכיל מעל ל 200 שעות צילום. את כל הסרטונים אשר תצלמו תוכלו לשמור ישירות על המחשב בעזרת הכנסת כרטיס הזיכרון אליו. עוד תכונה שהמצלמה מציעה היא זווית צילום רחבה העומדת על 120 מעלות. בנוסף, היא בעלת יכולת צילום בלילה למרחק של עד כ 4.5 מטרים.

מצלמה מוסתרת בשעון שולחני

מצלמה זו מוסתרת בתוך שעון דיגיטלי שולחני, העובד באופן תקין. בזכות כך שהמצלמה מוחבאת בתוך השעון, תוכלו להכניס אותה לכל מקום שרק תרצו מבלי לעורר חשד. בדומה לשאר המצלמות, איכות הצילום שלה גבוהה ועומדת על 720P, בעלת חותמת זמן ותאריך על הסרטונים, תוכלו לקבל ישירות אל הטלפון שלכם את הצילומים בזמן אמת והמצלמה תומכת בכרטיס זיכרון מסוג MICRO CD כדי לאחסן את הסרטונים. בשונה ממצלמות אחרות, במצלמה זו קיימת אופציה למחוק סרטונים ישנים כדי לפנות מקום לסרטונים חדשים. בנוסף השעון יציג לכם את הטמפרטורה, הלחות והתאריך.

מצלמה בשנאי WIFI לקיר

מצלמה זו נמצאת בתוך כבל USB המשמש כמטען לטלפון. המצלמה תופעל רק כאשר תהיה מחוברת לשקע חשמל. איכות הצילום במצלמה זו עומד על 720P. מצלמה זו בעלת ראיית לילה, אך בשונה מהמצלמה הנ”ל מצלמה זו תוכל לצלם גם מרחוק בתנאי תאורה לא אידיאלים. במצלמה זו תוכלו השתמש בכרטיס זיכרון בנפח של 256GB, זאת אומרת שתוכלו לצלם ולשמור את הצילומים כמעט ללא הגבלת מקום. מצלמה זו נקראת מצלמת WIFI מכיוון שהתכונה הבולטת ביותר בה היא, שבעזרת התחברות ל – WIFI תוכלו לקבל ישירות אל הטלפון שלכם את הסרטונים ולראות את צילומי המצלמה בזמן אמת. כל שתצטרכו לעשות הוא להוריד את אפליקציית המצלמה אל הטלפון.

מצלמות מטפלת ניידות

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

1 תגובות

  1. לענות

    כתבה יפה כתובה היטב ומציינת דברים ריאליים סה”כ

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button