הרשם התחבר

מצלמות נסתרות קטנות

בזכות הטכנולוגיה המודרנית כיום ניתן לרכוש מצלמות בגודל זעיר אשר מוסלקות בחפצים יומיומיים. מצלמות אלה מיועדות לצורך מעקב או אבטחה ויש להן מגוון רב של שימושים. מצלמות אלה הינם מכשירים זעירים במידות וקלי משקל אשר בדרך כלל מוחבאים בתוך חפצים פעילים או חפצי דמו.

כך למשל, מצלמה נסתרת קטנה יכולה להיות מוסלקת בתוך שעון מעורר פעיל ומתפקד או בתוך חפץ שנראה כמו מפתח לרכב (אך אינו משמש למטרה זאת). כמו כן, ישנן מצלמות נסתרות קטנות שמיועדות להסלקה בתוך מערכת מיזוג או גלאי עשן וישנן אחרות (זעירות במיוחד) שלמעשה אינן מוסקלות בתוך חפץ אחר אלא מיועדות להסתרה במקומות חבויים (מתחת לפלטת השולחן, בתא כפפות של הרכב, בארנק או בכיס). כך או אחרת, לכל הדגמים של מצלמות נסתרות קטנות ישנה מטרה אחת: לצלם בסתר, כדי שהאנשים שנמצאים בסביבה לא יהיו מודעים לעצם התהליך.

מצלמות מטפלת קטנות

מהי מצלמה נסתרת?

למרות העובדה כי לכל המצלמות הנסתרות יש יעד זהה (צילום דיסקרטי) ותכונות משותפות (גודל זעיר ומשקל קל), הדגמים שמוצעים כיום בשוק שונים אחד מהשני על פי מגוון פרמטרים. אך לפני שנצלול לתוך ההבנה של הבדלים, חשוב שנבין מהי למעשה מצלמה נסתרת?

ובכן, הבסיס של מצלמה נסתרת הינו עדשת צילום אשר מצלמת סרטוני וידאו. העדשות של מצלמות נסתרות שונות אחת מהשנה על פי שלל פרמטרים, כמו למשל זווית הצילום והרזולוציה. בנוסף, המצלמה כוללת סוללה נטענת, חיבור לרשת WIFI , כרטיס זיכרון ועוד שלל ממשקים אופציונליים, כמו חיישני תנועה או מנגנון ראיית לילה. רוב המצלמות הקטנות המודרניות מתחברות לרשת האינטרנט ומשדרות את הצילום בזמן אמת. כמו כן, ניתן להגדיר אותן כך שהן ישלחו התראה לטלפון נייד של בעל המצלמה במידה ומתרחשת בחלל תנועה לא צפויה. הדגמים חדשים פועלים באמצעות אפליקציות המאפשרות לשנות הגדרות או לבצע הפעלה וכיבוי של המצלמה בשליטה מרחוק.

למעשה, מצלמות נסתרות מודרניות מציעות לצרכן שפע של אופציות מתוחכמות, ועובדה זאת עלולה לגרום לבלבול רב במהלך הרכישה. אם כך, איזו מצלמה נסתרת מומלצת עבורכם? ובכן, הכל תלוי במטרת הצילום.

מצלמה נסתרת במגדיל טווח WIFI

סוגים שונים של מצלמות נסתרות קטנות

הדגמים הנפוצים ביותר של מצלמות נסתרות קטנות נקראות מצלמות בייביסיטר. מדובר למעשה במכשיר אשר מטרתו הינה לצלם באופן דיסקרטי את המתרחש בחלל ולשלוח קבצי וידאו למכשיר היעד (מחשב נייד, טלפון חכם או טאבלט של בעל המצלמה) בזמן אמת. השם שניתן למכשירים אלה – מצלמות מטפלת – מרמז על השימוש הנפוץ שלהם: מעקב אחר המטפלים שנשארים בבית לבד עם הילדים הקטנים או הקשישים חסרי האונים. דגמי מצלמות בייביסיטר מכילים עדשת צילום אשר מוחבאת בחפץ תמים למראה, כמו למשל צעצוע, שעון מעורר או מנורת לילה. בנוסף לעדשה, המכשיר מורכב מכרטיס זיכרון וחיבור לרשת WIFI.

בנוסף למצלמות מטפלת נסתרות, קיימים בשוק מגוון רב של דגמי מצלמות נסתרות אשר מיועדים לצילום כאשר הם נמצאים בתוך פריטי ליבוש של האדם המצלם. דגמים אלה נקראים לעיתים מצלמות לבישות. בין הדגמים הידועים של מצלמות קטנות אלה ישנן מצלמות שמוסלקות בתוך משקפיים, שעוני יד או אפילו כפתור בתוך החולצה. אולם לא כל המצלמות שמיועדות לצילום בזמן תנועה לבישות. כך למשל, כיום ניתן לרכוש מצלמה שמוסלקת בתוך בקבוק מים או תרמיל בית ספר. מצלמות אלה משמשות בדרך כלל את ההורים אשר רוצים לעקוב אחר ילדיהם בפעוטון או גן ילדים.

מצלמות נסתרות לילדים

בין שלל הדגמים השונים, נציין את המבוקשים במיוחד:

  • מצלמות זעירות המוסלקות בסוללת גיבוי – מדובר במכשיר שנראה כסוללת גיבוי רגילה לחלוטין. החלק שמתחבר אל המחשב מכיל עדשת צילום והמכשיר אינו מעורר חשד ולא מגלה את תפקידו הסמוי. הדגם מתאים לשימוש במשרדים או כיתות אקדמיות ולמעשה בכל מקום בו משתמשים בסוללות מסוג זה.
  • מצלמה קטנה שמותקנת בתוך מפצל חשמל – דגם זה נפוץ במיוחד מכמה סיבות. ראשית כל, הוא מוסלק במכשיר שנמצא בכל בית ועל כך נראה תמים לחלוטין. סביר להניח כי אף אחד לא יחשוד שהמפצל יכול להסתיר בתוכו מצלמה. העדשה ממוקמת בין השקעים של החשמל ומחוברת באמצעות דבק מיוחד. דגם דומה של מצלמה נסתרת מוסלק בתוך שנאי שנראה סטנדרטי לחלוטין.
  • מצלמה מוסלקת בגלאי עשן – דגם זה מאפשר זווית צילום רחבה במיוחד מכוון שמערכת גלאי אשן מותקנת על התקרה. חשוב לזכור כי דגמים אלה אינם מיועדים להעברה ממקום למקום.
  • מצלמות מוסלקות בתוך בקבוק שמפו או סבון גוף – חצוי העליון של הבקבוק מלא בחומר ניקוי אך החלקו התחתון מכיל עדשת צילום. חשוב לזכור כי למרות שמצלמה זאת יכולה לצלם בתוך המים, החוק הישראלי אוסר על צילום במקומות פרטיים כגון מקלחות או שירותים.
  • מצלמה מוסלקת בתוך קופסת מגבונים או טישו – זהו הדגם שמשתלב באופן מושלם בסביבה ועל כך אינו מעלה חשד כי מדובר במכשיר צילום. ניתן להשתמש במצלמה זאת גם לצורך צילום נייד, כמו למשל בתוך רכב.
אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

7 תגובות

  1. לענות

    אני רכשתי דרככם את הדגם החדש שמופיע בתמונה למצלמה נסתרת במגדיל טווח אלחוטי, פשוט מצלמה מושלמת ואיכותית במיוחד שנסעתי לחו”ל ועדיין מחוברת לבית דרך הסלולרי.

  2. לענות

    מה שטוב במכשיר שגם במקום שלכאורה אין בו קליטת אינטרנט ניתן לצרף ראוטר נייד וגם משם לצפות במתרחש בלייב

  3. לענות

    קניתי מצלמה ושמתי על התיק של הילדה לגן, עזר לי מאוד!

  4. לענות

    בעזרת המצלמה הנסתרת הצלחתי להבין מה קורה בבית כשהמטפלת עם הבנים שלי

  5. לענות

    כתבה מעניינת, המון מידע חשוב.

  6. לענות

    כתבה מעניינת אני אהבתי גם שיש לכם מחירים יפים .

  7. לענות

    כתבות יפות .חומר מעניין וציוד טוב .

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button