הרשם התחבר

מצלמה נסתרת לילדים

מצלמות נסתרות עם צילום וידאו באיכות של 1080 HD הפכו בשנים אחרונות לציוד מעקב מבוקש בשל המחיר האטרקטיבי ושלל אפשרויות שימוש. הדגמים החדשים של מצלמות נסתרות קלות ונוחות להפעלה ומאובזרות בשלל תכונות מתקדמות, כמו למשל מנגנון ראיית לילה, צילום פנורמי, חיישני תזוזה, חיבור WIFI, שליטה מרחוק ועוד. כל המצלמות הנסתרות מיועדות לתיעוד דיסקרטי של המתרחש בסביבת ובדרך-כלל נדרשות כדי לצלם בני אדם ללא ידיעתם.

יחד עם זאת, השוק מציע מגוון רב של סוגים של מצלמות נסתרות, שמתאימים למטרות וצרכים ספציפיים. כך למשל, בין שלל הדגמים קיימים אלה שמתאימים לצילום בסביבה קבועה ואינם מיועדים להעברה ממקום למקום. מצלמות אלה יכולות להיות מוסלקות בתוך מערכת מיזוג או גלאי עשן, בשעון קיר או בשקע חשמלי. לעומת זאת, מצלמות נסתרות “לבישות” מיועדות לצורך צילם במהלך ההליכה או תוך כדי מעבר מקום. מצלמות אלה יכולות להיות מוסתרות בתוך פריט לבוש, כמו שעון יד, כובע, כפתור חולצה או משקפיים, או בתוך חפץ כלשהו, כמו תיק, בקבוק מים או עט כתיבה. אלה הן מצלמות נסתרות לילדים שמשמשות לעיתים קרובות לצורך תיעוד הסביבה בה נמצאים ילדים, בגן או בבית ספר.

מצלמות נסתרות לילדים

הסיבות לשימוש במצלמות נסתרות לילד

כאשר המצלמה הנסתרת משמשת לצורך תיעוד הסביבה של הילד, היא בדרך כלל מוסלקת או מוצמדת לבגד או לצעצוע, תיק או פריט שגרתי כלשהו שהילד לוקח איתו לגן, חוג, מגרש משחקים, בית ספר או כל מקום אחר בו הוא נמצא ללא פיקוח של הורים. באמצעות הצילומים שהמצלמה משדרת אונליין למכשיר היעד שברשותם של ההורים, ניתן לצפות בכל המתרחש בסביבה בה נמצא הילד. כך למעשה, יכולים ההורים לוודא כי ילדיהם לא נמצאים בסביבה אלימה ומסוכנת. מצד שני, הצילום של מצלמה נסתרת יכול לשמש להוכחה של מקרי הבריונות מצד מבוגרים או ילדים.

אם מצלמות לבישות מוסתרות בתוך פריט לבוש או חפץ שהילד לוקח איתו, הרי שמצלמות נסתרות מסוג אחר, הנקראות לעיתים קרובות מצלמות מטפלת, מוסלקות בתוך חפץ שממוקם בתוך חדר בו נמצא הילד. מצלמות אלה נועדות לצילום במרחב קבוע, כמו סלון או חדר שינה ומשמשות על מנת לעקוב אחר מטפלים או בייביסיטרים שנמצאים עם הילד לבד, ללא הורים. ההורים, שנמצאים בעבודה, בסידורים או במקום בילוי, יכולים לצפות בהתנהגות של המטפלת על צג הטלפון החכם, טאבלט או מחשב נייד.

מצלמה נסתרת לילדים

יתרונות של מצלמות נסתרות לילד

הורים, במיוחד אלה עם ילדים בוגרים, אולי אינם יכולים להבין את הצורך במצלמה נסתרת. חלקם יגידו שהיא מיותרת ואחרים יטענו שהיא מהווה פגיעה בפרטיות ויכולה לגרום לקשיים פסיכולוגיים אצל הילדים. אולם, לנוכח מקרי התעללות הרבים שנחשפו לאחרונה במדיה, רבים מהורים של ילדים צעירים שינו את דעתם בנוגע לשימוש במצלמה מסוג זה ומודעים לשלל יתרונותיה. כך למשל, ההורים יכולים להרשות לילד לחקור את המרחב באופן עצמאי, בעודם צופים בו במצלמה נסתרת. הילד זוכה לעצמאות וחופש וההורים – לשקט נפשי ובטחון מלא.

מצלמה נסתרת יעילה במקרים כאשר הילדים זקוקים לעזרה, בין אם מתמודדים עם מצוקה כלשהי ובין אם נמצאים במקום או במצב שעלול להיות מסוכן עבורם.

לילדים שלנו יש זכות לפרטיות אך במקרים מסוימים ההורים צריכים לדעת מה עובר על הילד גם אם הוא לא מעוניין לספר להם. במקרה והילד טומן בתוכו סוד שעלול לסכן או לפגוע בו, מצלמה נסתרת יכולה לסייע להורים לגלות אותו ולמצוא פתרון לבעיה.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

1 תגובות

  1. לענות

    שימושי מאד במיוחד אם יש חשד אפילו קטן, עדיף להשתמש במצלמה בשביל הראש השקט. גם אם מחליפים מטפלת עדיף לבדוק שהכל מתנהל בצורה תקינה כשהיא לבד עם הילדים.

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button