הרשם התחבר

מצלמות סמויות לנשים – כיצד תוכלו להשתמש בהן?

השימוש במצלמות נסתרות על ידי נשים הפך לנושא פופולרי בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר נשים נוקטות באמצעים יזומים כדי להגן על עצמן ועל יקיריהן. מצלמות אלו, הידועות גם כמצלמות מטפלת או מצלמות ריגול, הן מכשירים קטנים, קלים במשקל ודיסקרטיים שאותם ניתן להחביא בחדר או להסליק בתוך חפץ כלשהו, כדי לתעד את המתרחש בסביבה. מצלמות אלה פועלות על ידי צילום וידאו דרך עדשה קטנה ולעיתים גם הקלטת אודיו באמצעות מיקרופון. מצלמות אלו ניתנות לחיבור למקור מתח או ניתנות להפעלת סוללה.

כיצד פועלת מצלמה נסתרת?

ישנם מספר סוגים של מצלמות נסתרות, ביניהם מצלמות קוויות אשר מצריכות חיבור אל שקע חשמלי או להתקן אחר, כגוןDVR  או מחשב, על ידי כבל, ומצלמות נסתרות אלחוטיות, אשר פועלות באמצעות סוללות נטענות. מצלמות נסתרות שמצריכות חיבור פיזי מיועדות לשימוש במקום קבוע. לעומת זאת, מצלמות נסתרות אלחוטיות מתאימות גם לשימוש נייד או לצילום במקומות שאין בהם חיבור חשמלי. בנוסף לשמירה על כרטיס זיכרון, המצלמות הנסתרות מעבירות את קבצי הווידאו והשמע למכשיר היעד או לאחסון בענן באמצעות רשתותWIFI   או סלולר.

לאחר רכישת המצלמה, יש לבצע הגדרות ראשוניות ולחבר אותה לרשת אינטרנט. לאחר שהמצלמה מופעלת,  ניתן לגשת לצילומים אונליין באמצעות מכשיר מרוחק כגון מחשב, סמארטפון או טאבלט. בדגמים מסוימים של מצלמות נסתרות יש חיישני זיהוי תנועה מובנים שיפעילו הקלטה כאשר מזוהה תנועה בשדה הראייה של המצלמה. כמו כן, לחלק מהמצלמות יש גם יכולות ראיית לילה, מה שמאפשר להן לצלם צילומים בתנאי תאורה חלשה.

מצלמות נסתרות ניידות

למה נשים משתמשות במצלמות נסתרות?

אחת הסיבות העיקריות שנשים משתמשות במצלמות נסתרות היא לצורך אבטחה ומעקב. רבות מהן מבקשות להציב מצלמות בבתיהם כדי לפקוח עין על ילדיהן או בני משפחה מבוגרים, כאשר הן לא נמצאות בבית. היכולת לצפות במתרחש בבית מרחוק עשויה להעניק להן שקט נפשי ולעזור להבטיח שיקיריהן בטוחים ומטופלים היטב.

אולם, שימוש נפוץ נוסף למצלמות נסתרות על ידי נשים הוא לתפיסת פושעים. נשים עשויות להציב מצלמות בבתיהן, במכוניותיהן או במקומות העבודה שלהן כדי להרתיע פורצים או משחיטי רכוש בזמן היעדרותן. אם אכן יתרחש הפשע, הצילומים מהמצלמה יכולים לשמש כראיה כדי לסייע בזיהוי והעמדתו לדין של העבריין.

בנוסף לאבטחה ומעקב, ניתן להשתמש במצלמות נסתרות גם לבטיחות אישית. כך, אם האישה חוותה הטרדה מילולית, מינית או פיזית במקום העבודה, המצלמה יכולה לסייע בהוכחת המעשה ולחשוף את זהותו של המטרידן.

נשים יכולות להניח מצלמה נסתרת זעירה בתוך ארנק או תיק או לחלופין להיעזר במצלמות גוף – מצלמות נסתרות מיוחדות שמוסלקות בתוך פריט ליבוש, כגון כובע, כפתור, שעון יד או משקפיים. המטרה של מצלמות נסתרות ניידות הינה לתעד כל הטרדה או תקיפה שנשים עלולות לחוות בעודן נמצאות ברחוב או במקומות ציבוריים, כמו  אוטובוס, רכבת, בתי קפה, קניונים וכדומה. מצלמה נסתרת לבישה יכולה לתעד מעשה של הטרדה כאשר האישה נמצאת בפגישה עם גבר, בין אם במקום ציבורי ובין אם פרטי. בכל המקרים האלה, התיעוד מהמצלמה עשוי לספק ראיות חשובות לרשויות ולעזור להביא את העבריין לדין.

השימוש במצלמה נסתרת בתוך בגד יכול להועיל במיוחד לנשים שחוות הטרדה ברחוב, שכן היא יכולה לספק צילומים ברורים של פניו ומעשיו של העבריין. תיעוד זה יכול לשמש לזיהוי והעמדה לדין של העבריין, וכן יכול לשמש כראיה בבית משפט. בעת שימוש במצלמה נסתרת בתוך בגד, חשוב להקפיד על החוקים לגבי הקלטת אודיו. חשוב לזכור כי ברוב המקרים, הקלטת אודיו ללא הסכמת כל הצדדים המעורבים אינה חוקית.

כמו כן, יש לקחת בחשבון שמצלמה לבישה פעולת באמצעות הסוללה. לפני השימוש, חשוב לוודא כי הסוללת המצלמה טעונה ושיש לה מספיק נפח אחסון להקלטה למשך כל הזמן הנדרש.

לנשים שמשתמשות במצלמה נסתרת כדי לתעד תוקף, מומלץ לוודא כי הן עושות זאת ללא ידיעתו. אם במהלך הצילום המתעורר החשד כי העבריין מודע להימצאות המצלמה, מומלץ להפסיק לצלם ולהיפטר מהמצלמה במהירות.

מצלמות נסתרות בתיק

סוגים של מצלמות נסתרות אשר מתאימות במיוחד עבור נשים

ישנם מספר סוגים של מצלמות נסתרות המתאימות במיוחד עבור נשים. מצלמות אלה נועדו לספק תחושת ההגנה וביטחון אישי. הנה כמה מהדגמים הפופולריים ביותר בקרב נשים:

  • מצלמות לבישות – כפי שציינו, אלו הן מצלמות קטנות ודיסקרטיות שמתאימות להסתרה על או בתוך בגדים, שעוני יד, משקפיים, תיקים או ארנקים. סוג נוסף של מצלמות שמיועדות לתיעוד תקיפות או הטרדות ברחוב הינו מצלמות גוף. מצלמות אלה דומות למצלמות לבישות, אך הן נלבשות ישירות על הגוף, בדרך כלל על שרשרת או סיכה.
  • מצלמות בתוך שפתון – אלו מצלמות קטנות שמתחפשות לשפופרת של שפתון. קל להסתיר אותם וניתן להשתמש בהם כדי להקליט צילומים באופן דיסקרטי.
  • מצלמות במחזיק מפתחות – אלו מצלמות קטנות המחופשות למחזיק מפתחות. הן קלות ונוחות לנשיאה ואינן מעוררות חשד ועל כך מושלמות לצילום ללא ידיעתו של התקוף.
  • מצלמות מטפלת – אלו הן מצלמות קטנות שמוחבאות בתוך חפצים תמימים למראה, כמו מנורת שולחן, שעון קיר או צעצוע. מצלמות אלה מיועדות לשימוש במקום קבוע והן שימושיות במיוחד עבור נשים שרוצות לפקוח עין על ילדיהן או בני משפחה קשישים כשהן אינן בבית.
אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

1 תגובות

  1. לענות

    אני כאישה מתה מפחד מסתובבת עם מצלמה בתיק ומקליט קול בכיס. הרגשתי שהכתבה מדברת עלי. אגב המכשירים שלי נרכשו דרך האתר שלכם וכמו שאומרים לא מתפשרים על האיכות

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button