הרשם התחבר

מצלמה נסתרת זעירה

מצלמה נסתרת זעירה, הידועה גם בשמה “מצלמה סמויה”, נחשבת לאמצעי מעקב פופולארי הן בקרב בעלי מקצוע בתחום הבילוש והאבטחה והן אצל צרכנים מן השורה. מצלמות אלו קטנות מספיק כדי להיות חבויות במקומות מוסתרים, כגון מתחת לפלטת השולחן או בתוך תא כפפות ברכב, או מוסלקות בחפצים או מכשירים תמימים למראה, כגון עטים או שעונים, מערכות מיזוג או גלאי עשן או אביזרי ביגוד.

הייחודיות של מצלמה נסתרת זעירה תמונה בעובדה כי האנשים שנמצאים בסביבת המצלמה אינם מודעים לקיומה ולכן מתנהגים באופן טבעי.

השימושים במצלמות נסתרות זעירות רבים ומגוונים. בעוד שחלק מהמשתמשים נעזרים במצלמות נסתרות זעירות למטרות אבטחת הבית או פיקוח אחר מטפלת או בייביסיטר, אחרים עושים בהן שמימוש לצורך מעקב אחר בני הזוג החשודים בבגידה, או אחר עובדים או שותפים עסקיים. השימוש במצלמה נסתרת זעירה נעשה בדרך-כלל על מנת לתעד אנשים אך ניתן לייעד אותה גם לצרכים אחרים, כמו למשל לצילום מסמכים.

לקטלוג מצלמות נסתרות זעירות בחנות >

סוגי מצלמות נסתרות זעירות

כיום, השוק מציע מספר רב של דגמי מצלמות נסתרות זעירות, אשר שונים אחד מהשנים במגוון פרמטרים, כגון יעד שימוש, מפרט טכני, איכות הצילום, מחיר, עיצוב ואופציות שימוש מתקדמות.

בין שלל האפשרויות, ניתן לבחור בין מצלמה נסתרת קווית, אשר דורשת חיבור פיזי למקור חשמל כגון שקע או מחשב ובין מצלמה אלחוטית, הפועלת באמצעות סוללות. כמו כן, אפשר לרכוש מצלמה ששומרת את ההקלטות על כרטיס זיכרון בלבד או כזאת שמשדרת את הצילומים אונליין למכשיר היעד.

דגמים מסוימים של מצלמות נסתרות מתאימים לשימוש במקום קבוע ובדרך-כלל מוסלקים בחפץ או מכשיר נייח, ואחרים מיועדים לנשיאה על הגוף או לשימוש בתוך הרכב. כמו כן, בנוסף לעדשת צילום, רוב המצלמות הנסתרות החדשות מצוידות גם במיקרופון להקלטת שמע.

מצלמות זעירות נסתרות

תכונות מתקדמות של מצלמה נסתרת זעירה

מצלמות נסתרות עשו כברת דרך בשנים האחרונות, וכעת הן מציעות מגוון תכונות מתקדמות אשר הופכות אותן ליעילות מאי פעם. באמצעות אופציות מתקדמות אלה, ניתן לתעד אירועים חשובים, לאמת או להפריך האשמות, להשיג ראיות לצרכים עיתונאיים, עסקיים או משפטיים, לגלות מעשי נוכלות והתעללות בילדים או קשישים ואפילו לתפוס פורצים – בין אם אתם משתמשים במצלמה נסתרת לאבטחת הבית, מעקב אחר מטפלת או מטפלת, או לחקר האמת – אפשרויות מתקדמות שמציעים דגמים חדשים של מצלמות נסתרות זעירות עשויים לעזור לכם לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

  • ראיית לילה – מצלמות נסתרות רבות מגיעות עם יכולות ראיית לילה, המאפשרות להן לצלם קטעי וידאו ברורים גם בסביבה דלת תאורה או חשוכה לחלוטין. מנגנון ראיית לילה שימושי במיוחד עבור אבטחת הבית או ניטור חדר ילדים בשעות הלילה.
  • חיישן תנועה – חלק מהמצלמות הנסתרות המתקדמות מאובזרות בחיישני תנועה מובנים. כאשר חיישן תנועה מזהה תזוזה כלשהי בסביבה, המצלמה מתחילה לצלם באופן אוטומטי. תכונה זאת מסייעת בשמירת חיי הסוללה ושטח האחסון. כאשר חיישני התנועה מופעלים, נשלחת התראה לאפליקציה במכשיר היעד של המשתמש, המודיעה על ההתרחשות.
  • אודיו דו-כיווני – דגמים חדשים של מצלמות נסתרות מציעות יכולות אודיו דו-כיווניות, המאפשרות לתקשר עם אדם אחר בחלל באמצעות אוזניות או להאזין לשיחות.
  • חיבור לWi-Fi או לרשת סלולרית – רוב המצלמות הנסתרות החדשות מתחברות לרשתות אינטרנט כדי לאפשר למשתמש לצפות מרחוק בצילומים בזמן אמת, באמצעות טאבלט, טלפון חכם או מחשב. תכונה זאת חשובה במיוחד כאשר ההקלטה נעשית לצורך המעקב אחר הילדים הקטנים, שנמצאים בבית בפיקוח של מטפלת כאשר ההורים אינם נמצאים בסביבה.
  • אחסון בענן – דגמים מתקדמים של מצלמות נסתרות מציעים אופציית אחסון בענן במקום בכרטיס הזיכרון הסטנדרטי. באמצעות תכונה זאת, ניתן לאחסן את קטעי הווידאו המצולמים ולגשת אליהם מכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט. אחסון בענן מונע סכנה של מחיקת הצילומים במקרה של גניבה או הרס של המצלמה.
  • הגדרות הניתנות להתאמה אישית – מצלמות נסתרות חדשות מציעות כעת למשתמש אפשרות להגדיר תנאים לצילום באופן מותאם אישית. כך, דגמים מסוימים מאפשרים למשתמש להגדיר את אורך ההקלטה, איכות וסוג הצילום ושלל פרמטרים נוספים.

מצלמה נסתרת בדיסק און קי

מצלמות WIFI

הדגמים הפופולאריים ביותר של מצלמות נסתרות זעירות הם אלה שמאובזרות בטכנולוגיה המאפשרת חיבור לרשתות סלולר או WiFi על מנת להזרים סרטוני וידאו מצולמים און ליין למכשיר היעד.

המצלמות שתומכות ב-WiFi  יכולות להתחבר לרשת אלחוטית מקומית, ומצלמות תומכות סלולר, לעומת זאת, משתמשות בכרטיס SIM כדי להתחבר לרשת טלפונים סלולריים. המשמעות היא שניתן למקם את המצלמה באזורים ללא גישה ל-WiFi ועדיין לשדר וידאו בזמן אמת. החיבור לרשתות סלולריות נעשה באמצעות רכישת חבילת גלישה בסכום מוגדר מראש. חלק מהדגמים של מצלמות נסתרות עם שליטה מרחוק זקוקים למקור מתחם חיצוני, ואחרים מאובזרים בסוללה מובנית, על מנת לאפשר ניידות.

לשידור נתונים באמצעות WiFi או חיבורים סלולריים יש יתרונות רבים. כך למשל, מצלמות עם שליטה מרחוק מאפשרות למשתמש שיצא לחופשה לעקוב אחר הבית או העסק בזמן אמת, וכך להרגיש בטוח יותר. העדכונים קבועים מהמקום בו ממוקמת המצלמה יכולים לשמש כאמצעי אבטחה ולספק לבעל המקום שקט נפשי.  ההגדרות של מצלמות אלה פשוטות למדי ואינן דורשות ידע מקצועי.

עם זאת, ישנם גם כמה סיכונים פוטנציאליים ושיקולים אתיים שיש לזכור בעת שימוש במצלמות מסוג זה. כך למשל, הם עשויות להיות חשופות יותר לפריצות אבטחה ולכן חשוב לנקוט בכל כללי הזהירות האפשריים כדי למנוע אפשרות זאת.

זכרו – השימוש במצלמות נסתרות שלא כחוק מהווה עבירה פלילית. על כך, לפני תחילת השימוש במצלמה, יש ללמוד את החוקים והתקנות בנוגע לשימוש במצלמות נסתרות או להתייעץ משרד עורכי דין המתמחים בתחום.

מערכת מצלמה נסתרת בשידור ישיר

איכויות צילום סטילס ווידאו של מצלמות נסתרות זעירות

כאשר מדובר במצלמות נסתרות זעירות, איכות הצילום והווידאו עשויה להשתנות בהתאם לדגם וליצרן הספציפיים. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להשתפר, מצלמות נסתרות זעירות רבות מסוגלות כעת לצלם תמונות וסרטונים באיכות גבוהה המתחרים באלו של מצלמות גדולות.

  • רזולוציה – התכונה המרכזית של מצלמה אשר מתייחסת למספר הפיקסלים שהיא יכולה לצלם בתמונה או בסרטון. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, כך המצלמה יכולה ללכוד יותר פרטים קטנים. מצלמות נסתרות זעירות רבות מציעות כעת רזולוציה של 1080p ומעלה, המבטיחה תמונות וסרטונים חדים וברורים מאוד. רזולוציה מהווה פרמטר חשוב בקביעת איכות העדשה.
  • קצב פריימים – פרמטר זה של מצלמה מתייחס למספר התמונות שהיא יכולה לצלם בשנייה. קצב פריימים גבוה מאפשר להפיק סרטונים איכותיים וזורמים יותר. הדגמים החדשים של מצלמות נסתרות מציעים קצב פריימים של 30 פריימים לשנייה (fps) ומעלה.
  • ייצוב תמונה – תכונה זאת מסייעת להפחית טשטוש ורעידות בתמונות ובסרטונים. מצלמות נסתרות חדשניות מאובזרות במנגנון ייצוב תמונה אלקטרוני אשר משפר באופן ניכר את האיכות הכוללת של הצילומים.
אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button