הרשם התחבר

בעיות נפוצות במצלמות נסתרות זעירות

בשנים אחרונות מצלמות נסתרות זעירות הפכו לאמצעי פופולארי הן למטרות מעקב והן לצרכי האבטחה, והן מוצעות לקהלי יעד רבים ומגוונים, ביניהם בעלי מקצוע בתחום הבילוש והמודיעין וגם צרכנים מן השורה. בעוד שההפעלה של מצלמות זעירות בדרך כלל פשוטה למדי ואינה מצריכה ידע מקצועי, מדי פעם המשתמשים בכל זאת נתקלים בבעיות אלו ואחרות.

בעיות ותקלות רבות שאיתם מתמודדים המשתמשים נובעות מהשימוש הלא נכון בפונקציות של המצלמה ומאי הקפדה על כללי הבטיחות. כדי למנוע זאת, לפני תחילת השימוש במצלמה, מומלץ לעיין באופן ייסודי במדריך השימוש של הדגם. כיום, בנוסף לחוברת המודפסת שמצורפת למוצר בקופסה המקורית, ניתן למצוא מדריך דיגיטלי באתר האינטרנט של המותג ולעיתים אף סרטון הדרכה בערוץ היוטיוב.

המדריך, בין אם מודפס ובין אם אלקטרוני, יסייע לכם להבין כיצד להתקין את המצלמה בצורה נכונה, כיצד לחבר אותה לרשת WIFI וכיצד לבצע הגדרות בהתאמה אישית. השימוש הנכון באפשרויות המצלמה לא רק שימנע תקלות אלא גם יאפשר להפעיל אותה במהירות ובקלות, גם בתנאים מאתגרים במיוחד. בנוסף להוראות ההפעלה, מומלץ לעבור על כללי הבטיחות והתחזוקה, וזאת כדי להאריך את חיי המצלמה.

בעוד שלכל דגם ישנם מפרטים שונים שאותם יש לבדוק באמצעות המדריך, רוב המצלמות מתבססות על עקרונות דומים ולכן חלק גדול מהקשיים ובהתאם לכך גם מהפתרונות – יהיו זהים לכולן.

מצלמות נסתרות זעירות

חיבור לרשת WIFI

רוב הדגמים החדשים של מצלמות נסתרות זעירות משדרים את הנתונים המצולמים והמוקלטים למכשירי היעד באמצעות חיבור לאינטרנט, בדרך כלל על ידי רשתות WIFI. החיבור נעשה באופן פשוט למדי, בדומה לזה של טלפון חכם. כדי לבצע חיבור לרשת WIFI, חשוב לוודא שתדר העבודה של הנתב עומד על 2.4GHz ומעלה.

מובן מאליו שאם במרחב בו מופעלת המצלמה לא קיימת רשת WIFI, המצלמה לא תעבוד. על כך, אם הצורך שלכם מתמקד בהפעלת מצלמה נסתרת במרחב ללא WIFI, יש לשקול רכישת דגם שאינו מתחבר לאינטרנט או לחלופין מתחבר לרשת סלולרית באמצעות חבילת גלישה.

בעיות באפליקציה

המצלמות הנסתרות החדשות מופעלות ונשלטות באמצעות אפליקציה שאותה יש להתקין על מכשיר הנייד. בדרך כלל האפליקציות האלה קלות להבנה ונוחות לשימוש, אך במקרים מסוימים המשתמשים נתקלים בבעיות מסוימות. כך למשל, אפליקציה עלולה להיתקע או להיסגר באופן פתאומי. אם מדובר בבעיה חד-פעמית, מומלץ לאפס את ההגדרות ולהוריד את האפליקציה מחדש. לעומת זאת, אם הבעיות חוזרות על עצמן, ייתכן כי קיימת אי התאמה בין האפליקציה ובין המכשיר הנייד שלכם.

מצלמת WIFI זעירה דגם Z6

הפעלת התראות מחיישני תנועה

דגמים חדשים של מצלמות נסתרות מצוידים בחיישני תזוזה, אשר מאפשרים הפעלת המצלמה רק כאשר קיימת תנועה כלשהי בחלל. פונקציה זאת נדרשת כדי לחסוך בחיי הסוללה, להימנע מהצפה של כרטיס הזיכרון ולהקל על מיון התכנים שנשמרו במצלמה.

כאשר החיישן מזהה תנועה בחלל, נשלחת התראה למכשיר היעד, בדרך כלל בתור הודעת טקסט. בדגמים חדשים הפונקציה הזאת בדרך כלל מופעלת מראש וצריך להגדיר אותה מחדש רק אם רוצים לבטל את ההתראות. על כך, אם אתם לא מקבלים התראות מחיישני התנועה במצלמה, יש לבדוק את ההגדרות של הטלפון החכם שלכם ולהתאם אותן באופן ידני.

אורך חיי הסוללה

הדגמים החדשים של מצלמות נסתרות בדרך כלל אלחוטיים, כלומר פועלים על סוללה מובנית ואינם זקוקים מקור כוח חיצוני. תכונה זאת מאפשרת לנייד את המצלמה לפי הצורך, להסתיר אותה בחפצים יום יומיים ולהשתמש בה גם בחללים ללא שקעים או במרחבים פתוחים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שאם מצלמה נסתרת אלחוטית פועלת זמן רב, יכול להיווצר מצב שהסוללה תתרוקן והמכשיר יספיק לפעול. כדי למנוע כיבוי פתאומי של המצלמה, בחרו בדגם המצלמה עם סוללה חזקה במיוחד. בנוסף, נסו להטעין את הסוללה בין השימושים ובזמן ההגדרות והימנעו משימוש ללא צורך בפונקציות שעלולות לרוקן את הסוללה מהר מהנדרש.

מצלמה אלחוטית זעירה עם גלאי נפח

שמירת נתונים על כרטיס זיכרון

כל מצלמה נסתרת, בין אם היא משדרת אונליין ובין אם לא, מאובזרת באופציה של הכנסת כרטיס זיכרון, אשר על גביו נשמרים קבצי הווידאו. אם המצלמה מופעלת למשך זמן ארוך או כאשר בנוסף לווידאו המצלמה מקליטה גם שמע, יכול להיווצר מצב שהכרטיס יתמלא עד אפס מקום לפני סיום העבודה. על כך, אם יש לכם צורך בצילום לאורך הזמן, בחרו בדגם המצלמה שמאפשר הכנסת כרטיס זיכרון עם נפח גדול. זכרו – הנפח המינימלי של כל כרטיסי הזיכרון למצלמות נסתרות זהה ועומד על 8 GB, אך נפח המקסימלי משתנה בין 64 ועד ל – 128GB.

בנוסף, מומלץ לנקות את הנתונים שנשמרו על גבי כרטיס הזיכרון בין השימושים או לחלופין לפרמט את הכרטיס.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

1 תגובות

  1. לענות

    תודה רבה על ההסבר

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button