הרשם התחבר

גילוי האזנת סתר בבית

מכשירי בדיקה מתקדמים של וורלדשופ יבטיחו את הפרטיות המלאה של ביתכם וינטרלו את האפשרות של ציטוט שיחות

בית המגורים נועד לתפקד כמרחב הפרטי ביותר שלנו, בו אנחנו מרגישים משוחררים יותר מבכל מקום אחר וחשים בנוח לומר דברים שלא נאמר באף סביבה אחרת. בעצם התכונה הבסיסית כל כך של הבית נעוצה עוצמתה של הפגיעה בפרטיות האישית, כאשר גורמים חיצוניים פולשים למרחב האינטימי ומשתילים אמצעי האזנה בבית הפרטי שאמור להיות המבצר האישי.

כדי שתוכלו באמת לשוחח בחופשיות על נושאים אישיים בסלון ובמטבח, לדבר בפתיחות על סוגיות זוגיות בחדר השינה ולדון בבטחה בעניינים מקצועיים רגישים בחדר העבודה, אנו מציעים לכם להיעזר בשירותי הבדיקה שלנו. בעזרת מכשירים משוכללים לגילוי האזנות סתר, שערכם עומד על אלפי ועד עשרות אלפי שקלים, טכנאי הבדיקה שלנו יחשפו מכשור פולשני אם ישנו ויאתרו תשדורות של האזנה בלתי חוקית. זהו פתרון אבטחה הוליסטי המטפל בכל רחבי דירת המגורים או בית הקרקע.

איתור מכשירי האזנה בבית

הבעיה המרכזית בחשיפתם של אמצעי האזנה נעוצה בכך שהם עשויים להיות קטנים ביותר, כך שתתקשו למצוא אותם בסביבה העמוסה של הציוד הביתי, ובכך שבמקרים רבים הם מוטמעים בתוך חפצים תמימים למראה שאינם נותנים את הרושם שמושתל בהם מכשיר ריגול זדוני המתעד כל מילה שלכם. המכשירים הנסתרים עלולים להסתתר בתוך מוצרי חשמל שאתם משתמשים בהם באופן יומיומי, כמו מטען הקיר, מנורת השולחן, ראווטר האינטרנט ואף גלאי העשן. הם יכולים להתחבא בפריטים דקורטיביים שמייפים את הסביבה הביתית, כדוגמת אגרטלים, מסגרות תמונה וגם דובוני פרווה. התוצאה של פרקטיקת ההסוואה הזו היא שקשה מאוד למצוא אמצעי האזנה על ידי חיפוש ידני, יסודי ככל שיהיה, כך שישנו צורך בשיטות טכנולוגיות מתקדמות שיחשפו את תשדורת המידע.

גילוי מכשירי האזנה לבית

מכשירי הבדיקה שלנו מסוגלים לאתר אותות המתפרסים על טווח תדירויות רחב ביותר ולחשוף גם תשדורות מוצפנות. הם מטפלים כבר בערוצי התקשורת הבסיסיים ביותר ובהם הבלוטות’ והוויי-פיי, המתבססים על שידור וקליטה של גלים אלקטרו-מגנטיים קצרים, וכן תשדורות רדיו, המעבירות נתונים על גבי גלים ארוכים יותר. ביכולתם לזהות שידורים המועברים בשיטת אפנון התדר (FM), בפילטרי גל של תדר גבוה מאוד (VHF) ובפילטרים של תדר אולטרה גבוה (UHF).

המכשור שלנו יזהה גם נקודות גישה ל-HotSpot – העשויות לשמש כפלטפורמה להעברת נתונים על ידי מכשירי האזנה – מערכות הפעלה של Mac ואת מספרי המכשירים שלהן, רשתות סלולר המבוססות על המערכת הגלובלית GSM, ואפילו את הגרסה המתקדמת של חיבורי בלוטות’ בצריכה נמוכה (BLE). הסריקה הכוללנית תוודא שלא חולפות בחלל ביתכם תשדורות בלתי חוקיות משום צורה ותבטיח שהשיחות שאתם מנהלים עם בני הבית לא יועברו באמצעות אף פלטפורמה למאגרים מרוחקים.

שירותי הבדיקה שלנו

הסריקה היסודית שלנו יכולה להרגיע חששות שהתעוררו לקיומה של האזנת סתר ואף לספק פרטיות מלאה לבעלי משרות שעבודתם מחייבת ביטחון מידע. את המלאכה הרגישה יבצעו הטכנאים המומחים שלנו, המחזיקים ברקורד רציני בתחום. הם ישתמשו במכשירים מדויקים ואמינים שיספקו בדיקה איכותית ומבלי לעגל פינות.

את הנתונים העולים מהמכשור שלנו ננתח ביסודיות במטרה להינעל על מיקומו הפיזי של המכשיר הזדוני. את כל ממצאינו נתעד בדו”ח רשמי שייחתם בידי עורך דין מוסמך מטעמנו, כדי שתוכלו להציג את תוצאות הבדיקה לכל דורש.

שירותי הבדיקה שלנו מוצעים לכם בפריסה ארצית, במסגרת עלות משתנה על פי האזור הגיאוגרפי. כדי שתוכלו להיערך בהתאם, חשוב לנו לציין כי אורך הסריקה וגם פונקציית המחיר תלויות במספר החדרים בבית ובשטח החלל במטרים רבועים.

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button