הרשם התחבר

מכשירי האזנה סמויים לרכב

מכשירי האזנה סמויים לרכב הינם מכשירים אלקטרוניים המשמשים להאזנה חשאית לשיחות שמתקיימות בתוך מכונית. מכשירים אלה לרוב קטנים, דיסקרטיים וקשים לזיהוי ולגילוי. ניתן להשתמש בהם למגוון מטרות מקצועיות, החל ממעקבים משטרתיים ועד לחקירות פרטיות. אולם, בשנים אחרונות מכשירים אלה משמשים גם צרכנים פרטיים ובלתי מקצועיים, למטרות אישיות. כך, אחד השימושים הנפוצים במכשירי האזנה סמויים הינו מעקב אחר בן או בת הזוג החשודים בבגידה.

מכשירי האזנה לרכב

ישנם סוגים שונים של מכשירי האזנה נסתרים לרכב אשר זמינים באופן חופשי בשוק. לפניכם כמה מן הסוגים הנפוצים ביותר:

מכשירי האזנה עם מגנט

מכשירי האזנה לרכב מיועדים להצמדה בתחתית הרכב, מצידה החיצוני של המכונית, באמצעות מגנטים חזקים. הם מצוידים במיקרופון ומשדר המאפשרים למשתמש להאזין לשיחות המתקיימות בתוך המכונית. מכשירים אלה נמצאים בשימוש תדיר אצל חוקרים פרטיים, רשויות אכיפת החוק והורים מודאגים שרוצים לעקוב אחר ילדיהם שנוהגים ברכב.

היתרון העיקרי של מכשירי האזנה מגנטיים הוא אופן ההתקנה הפשוט והמהיר. בעל המכשיר צריך רק לחבר את המכשיר לחלקה התחתון של המכונית באמצעות המגנטים המסופקים יחד עם המכשיר. רוב מכשירי האזנה מסוג זה הם אלחוטיים ומופעלים על ידי סוללה. אולם, התקנים מסוימים עשויים לדרוש גם מקור מתח, ועל כך יש לחברם למצבר המכונית. לאחר ההתקנה, בעל המכשיר יכול לעקוב אחר שיחות באמצעות מקלט או אפליקציות בסמארטפון.

מעבר לשמע, מכשירי האזנה מגנטיים יכולים לשדר לבעל המכשיר נתוני מיקום בזמן אמת וכך לאפשר לו לעקוב אחר תנועות רכב היעד, בעודו מאזין לשיחות המתרחשות בתוכו.

מכשירי ציתות לרכב

מכשירי האזנה אלחוטיים

מכשירי האזנה אלחוטיים לרכב קטנים במיוחד משדרים את תוכן השיחה בזמן אמת. בניגוד למכשירים מגנטיים, שאותם צריך להחביא מתחת לרכב, מכשירים אלחוטיים (הנקראים לעיתים “באגים”) ניתנים להסתרה בתוך הרכב עצמו, במגוון מיקומים, כמו למשל תא הכפפות, מתחת למושבים, או אפילו בלוח המחוונים.

מכשיר האזנה אלחוטי מכיל משדר אלחוטי אשר שולח אותות שמע למקלט הממוקם מחוץ למכונית, ומאפשר למשתמש להאזין לשיחות המתרחשות בתוך המכונית בזמן אמת. מכשירים אלו נחשבים לבחירה פופולרית עבור חוקרים פרטיים, רשויות אכיפת החוק ובני הזוג החושדים בבגידה.

היתרון המרכזי של מכשיר ציתות לרכב הינו היעדר צורך בהתקנה. כל מה שנדרש זה להניח את המכשיר במקום מוסתר ולהפעיל אותו. בדרך כלל, מכשירים מסוג זה כל כך קטנים שקשה מאוד לגלות אותם, במיוחד לאלה שלא מחפשים אותם בכוונה. בדומה למכשירים מגנטיים, גם מכשירי האזנה אלחוטיים לרכב יכולים לספק שפע של מידע על תנועות רכב היעד ופעילויותיו.

מכשירי האזנה סמויים לרכב

מכשירי האזנה בחיבור חשמל קבוע

מכשירי האזנה קבועים מהווים סוג נוסף של מכשירי האזנה סמויים לרכב. הם מתוכננים להתקנה בתוך מערכת החשמל של המכונית. גם מכשירים אלה אמורים להיות מוסתרים היטב כדי שהאנשים שנמצאים במכונית לא יוכלו לגלות אותם.

אחד היתרונות העיקריים של מכשירי האזנה בחיבור לחשמל עם כבל הוא שהם יכולים לספק הקלטות אודיו באיכות גבוהה במיוחד. מכיוון שהם מחוברים ישירות למערכת החשמל של המכונית, הם יכולים לקלוט אותות שמע ברורים ללא צורך במיקרופון או משדר. תכונה זאת הופכת אותם ליעילים יותר מאשר סוגים אחרים של מכשירי האזנה נסתרים לרכב.

בנוסף, בניגוד למכשירים אלחוטיים, הזקוקים להטענה של סוללה כדי לפעול, מכשירים קוויים מחוברים למקור כוח באופן קבוע ולכן יכולים לפעול באופן רצוף וללא הפסקה. מכשירים אלה משולבים במערכת החשמל של המכונית ואינם זקוקים לרכיבים חיצוניים נראים לעין ועל כך כלל אינם ניתנים לזיהוי.

עם זאת, התקנת המכשיר עם חיבור חשמל יכולה להיות מורכבת למדי. ההתקנה מצריכה ידע מקצועי  ובדרך כלל החיבור למערכת החשמל מתבצע באמצעות טכנאי. כמו כן, גם העברה של המכשיר מרכב לרכב מצריכה התעסקות גוזלת זמן.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

3 תגובות

  1. לענות

    הזמנתי מכם אחד ממכשירי ההאזנה שלכם ובאמת אני מרוצה מאוד מהאיכות שקיבלתי וגם מהשירות, תודה רבה לכם

  2. לענות

    מוצרים באיכות גבוהה ויעילות ומהירות בתהליך הקנייה.

  3. לענות

    מידע מעניין ביותר

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button