הרשם התחבר

כיצד לגלות ולחסום מכשירי האזנה סמויים?

מכשירי האזנה סמויים השתפרו רבות במרוצת השנים ומעבר לעובדה כי הם נהיו משוכללים יותר מבחינה טכנולוגית הם גם הפכו קטנים הרבה יותר ומאוד קשים לגילוי. תוכלו לעבור על כל חדר שתרצו ותחפשו שוב ושוב אחר אותם מכשירי האזנה ולא תגלו את כולם ואף ייתכן כי אתם נמצאים במרחב שבו החיפוש אחר מיקרופונים חבויים אינו אפשרי בגלל מכשירים נוספים ואחרים הנמצאים באותו המיקום. אך, אל ייאוש – הפתרון הטוב ביותר עבורכם גם הוא קיים יחד עם התפתחות המכשירים הללו – נסו לחסום את הצלילים מלהגיע אל מכשיר ההאזנה הסמוי באמצעות ציוד ריגול איכותי ומקצועי.

משבש מיקרופון בתלייה

כיצד ניתן לחסום צלילים?

אחת הדרכים הקלות ביותר אשר בהם ניתן למנוע ממכשיר ההאזנה הסמוי לקלוט ולהקליט את קולכם ואת כל המתרחש בסביבתכם היא התגברות או חסימה של תנועת הקול מלהגיע אל המכשיר. ניתן לעשות זאת באמצעות 4 דרכים:

  • חסימה טוטאלית של סאונד בחלל הספציפי.
  • עיוות של סאונד או קול במטרה שלא לזהות מי אומר מה.
  • שידור של צליל נוסף אשר יגבר או יטשטש את הסאונד או הקול הראשי.
  • שימוש במשבש הקלטה כדי לחסום הקלטות אודיו.

כיצד משבשי הקלטה חוסמים מכשירי האזנה?

משבשי הקלטה הם מכשירים קטנים שכל מטרתם היא למנוע ולשבש את אופן פעולתם של מכשירים סמויים. עצם פעולת משבש הקלטה מביאה לידי הסוואה של הצליל, הורסת את ההקלטות ואף מסוגלת לעכב מעקב בזמן אמת.

הדרך שבה משבש האזנה או הקלטה עובד היא על ידי “רעש לבן” שהמכשיר פולט החוצה. ישנם אנשים הסבורים כי רעש לבן הוא אותו רעש סטטי שהטלוויזיה פולטת לעיתים כאשר אין קליטה או מכשיר הרדיו ויש בזאת מן האמת. רעש לבן הוא סך כל האותות ותדרי האודיו הנפלטים באותו הזמן. המשמעות הנובעת מכך היא שרעש לבן מכיל את כל הצלילים הבסים ביותר שאנו יכולים לשמוע לכל הצלילים הגבוהים ביותר שאנו יכולים לשמוע וכל מה שביניהם, בבת אחת, בכל עוצמת קול שתבחרו.

אז, כיצד רעש לבן מונע האזנה? בכל מכשיר האזנה ישנה לוחית קטנה ודקיקה אשר רועדת כשגלי הרדיו פוגעים בה. התנודות של הלוחית הזו מזיזות מגנט ליש סליל הממיר את אנרגיית הגל של הצלילים לשינויים בזרם חשמלי קטן. כאשר הלוחית הדקיקה הזו עמוסה יתר על המידה ברעש לבן שמבוצע עלי ידי משבש קול – גלי קול אחרים, כגון מישהו שמדבר באותו חדר, אובדים ברטט ולכן קשה מאוד לבחור קולות בעת האזנה להקלטה.

משבש מיקרופון צורה עגולה

איך ניתן להשתמש במשבש הקלטה לחסום מכשיר האזנה?

משבשי הקלטה, בדיוק כמו מכשירי האזנה, גם הם שוכללו על ידי טכנולוגיות מתקדמות והפכו להיות ניידים וקטני מימדים עד כי ניתן להחביא מכשירים אלו בכיס מבלי לעורר חשד, ללא כול צורך בהגדרה או התקנה מוקדמת. פשוט ללחוץ ולהפעיל.

רובם הגדול של משבשי קול יכולים להגיע למרחקים רבים עד כדי 150 מ”ר ולחסום את התדרים. טווח זה מספיק ויותר עבור רוב החדרים בהם אנשים שוהים, אך, אם תרצו תוכלו גם למצוא מכשירים אחרים בעלי טווח חסימה גדול יותר.

כדי להבטיח את פעולתו של משבש קול למכשירי האזנה יש לבדוק את יעילותו לפני השימוש האמיתי בו. כנסו לחדר בו אתם חושבים כי יש מכשירי האזנה סמויים ונסו בעצמכם להקליט שיחה שרירותית לגמרי כאשר המכשיר עובד. על מנת להבטיח את פעולת מכשיר השיבוש תוכלו לבצע מספר פעולות:

  • דברו בטון רך יותר – לא גבוה במיוחד, לא מתלהם וגם לא נמוך מאוד.
  • נהלו את השיחה קרוב יותר למכשיר המשבש.
  • הגבירו את עוצמת הווליום במשבש ההקלטה.

נסו את המכשיר בכמה מקרים כאשר אתם רחוקים יותר, קרובים יותר, צועקים, לוחשים וראו איזו השפעה יש למכשיר על איכות ההקלטה. המכשיר יעבוד טוב יותר אם הוא יהיה קרוב למיקרופון של מכשיר ההאזנה.

אם גיליתם מכשיר האזנה בחדר בו אתם נמצאים ואינכם רוצים לחשוף אותו, תוכלו לקרב את משבש ההקלטה כמה שיותר קרוב למיקרופון והמכשיר כבר ישבש את קולכם על ידי “רעש לבן”.

אם אינכם יודעים היכן נמצא מכשיר ההאזנה הסמוי, נסו לדמיין היכן אתם הייתם שמים אותו אילו היה עולה הצורך כמו החלק התחתון של שולחנות העבודה, המגירות הפנימיות ופריטים משרדיים רגילים כמו שעון שולחני, תמונה, שקע חשמל – הם כולם מקומות נפוצים להסתרת מכשירי ציתות.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

1 תגובות

  1. לענות

    טוב לדעת, תמיד מחדשים לי משהו חדש

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button