הרשם התחבר

מכשיר הקלטה נסתר לגן

החשיבות העליונה של כל הורה היא בטיחותם ורווחתם של הילדים בתוך המסגרות החינוכיות השונות ובמיוחד בגני הילדים. מסגרות החינוך הפורמאליות במדינת ישראל מתחילות בגיל 3 ומסתיימות בגיל 18. ילדים השוהים בגנים, בין אם פרטיים או ממלכתיים, נמצאים במחיצתם של אנשי חינוך וצוות מקצועי, אבל עם החששות הגוברים סביב בטיחות הילדים לאור ריבוי המקרים של אלימות והתעללות גם עולה הצורך בשקיפות. לתמונה זו נכנסים מכשירי הקלטה נסתרים לגן ככלי לשיפור האבטחה והאחריות בגני הילדים.

מכשירי הקלטה נסתרים לגן ילדים

הגנה מפני אלימות והתעללות

מקרים של התעללות בילדים, יכולים להתרחש בכל מסגרת, כולל גני ילדים. מכשירי הקלטה נסתרים יכולים לשמש כאמצעי להגנה של ההורים על ילדים מכל צורה של התעללות. נוכחותם של מכשירים אלו פועלת כגורם מרתיע ומבטיחה כי כל ילד יקבל טיפול וכבוד. במקרה מצער של אירוע, הצילומים המוקלטים יכולים לשמש ראיה מכרעת לפעולה מהירה ולהליכים משפטיים עבור חוקרי המשטרה, מחלקות הרווחה של הרשויות המקומיות ועדות בבתי המשפט.

שקיפות ככלי להרתעה

באמצעות התקנת מכשיר הקלטה נסתר, גני ילדים יכולים לקדם שקיפות ולשמור על אחריות בין הצוות, תוך הקפדה על עמידה בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר. מכשירים אלה מספקים תיעוד אובייקטיבי של אינטראקציות בין ילדים, מורים ואנשי צוות אחרים, ומטפחים איכות של שקיפות ואמון. ההורים יכולים להיות שקט נפשי בידיעה שניתן לסקור באופן אובייקטיבי כל דאגה או תקרית ולצוות החינוך יכול להיות גיבוי באם עלתה האשמה כוזבת.

מכשירי הקלטה נסתרים מומלצים

מכשירי הקלטה נסתרים יכולים למלא תפקיד חשוב בשיפור הבטיחות והשקיפות של גני ילדים. על ידי שימוש כשכבה נוספת של אבטחה, מכשירים אלה מסייעים להגן על ילדים מפני סיכונים פוטנציאליים ולקדם אחריות בין אנשי הצוות. להלן מספר דגמים נבחרים של מכשירי הקלטה נסתרים לגן ילדים:

מכשיר האזנה והקלטה לזמן ארוך

זהו מכשיר האזנה המשלב הקלטה דרך רשת WIFI, ניתן להתנייד עם מכשיר זה ללא כל בעיה בגלל גודלו ומשקלו. למכשיר הקלטה זה יש מיקרופון רגיש במיוחד לאיכות שמע ברמה גבוהה. ניתן להקליט באמצעות מכשיר זה עד ל – 36 שעות ברציפות ללא צורך בהטענה והוא בעל כרטיס זיכרון של 128GB.

מכשיר האזנה והקלטה דגם WIFI לזמן ארוך

מקליט קול סיכה לחולצת ילדים

זהו אביזר אופטימלי להקלטה נסתרת בגני ילדים – המכשיר מוסלק היטב בתוך סיכה המוצמדת לחולצת הילד ולא ניתן להבחין בה כלל. מכשיר ההקלטה הזה בעל איכות הקלטה HQ עם כרטיס זיכרון פנימי של 8GB וזמן הקלטה רצוף של עד 20 שעות.

מקליט קול סיכה לחולצת ילדים

מכשיר הקלטה בצעצוע

מכשיר הקלטה נסתר לגן המשמש גם כצעצוע אמיתי לכל דבר ולא מעורר חשד. בדגם ספציפי זה ניתן לבחור בין הקלטה רצופה או הפעלה על ידי חיישן קול אשר מפעיל את המכשיר רק כאשר ישנה התרחשות בדציבלים קבועים מראש באזור בו הוא נמצא. מכשיר ההקלטה הנמצא בתוך הצעצוע קל מאוד לתפעול על ידי לחיצה קצרה על כפתור להדלקה או לכיבוי. את ההקלטות מתוך המכשיר ניתן לקבל על ידי חיבור למחשב.

מכשיר הקלטה נסתר בצעצוע

מקליט קול בשעון

אביזר רגיל שאינו מעלה כל חשד עם מכשיר הקלטה נסתר בעל חיישן זיהוי רעש – ההקלטה מתחילה כשיש רעש בסביבה. זהו שעון חכם עם זמן עבודה של עד 15 שעות עם זיכרון מובנה של 8GB עם אפשרות להרחבה לפי הצורך.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

1 תגובות

  1. לענות

    הכי מקצוענים, המוצר הגיע במהירות ועם הוראות מפורטות

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button