הרשם התחבר

מצלמה נסתרת לרכבים

בשנים אחרונות יותר ויותר צרכנים מתקינים מצלמות נסתרות לרכבים משום שהן הוכיחו את עצמן בתור אמצעי יעיל הן להגברת האבטחה עבור הנהג והנוסעים והן להגנה על כלי הרכב מפני גניבות, ונדליזם ואירועים לא רצויים אחרים. מכשירי מעקב דיסקרטיים אלו מספקים לבעלי רכב ראיות יקרות ערך במקרה של תאונות, פריצות או פעילויות פליליות אחרות.

אז מה הם היתרונות המרכזיים של מצלמות נסתרות לרכב ואילו שיקולים יש לקחת בחשבון בעת בחירה והתקנה של מכשירים אלו? כל התשובות בשורות הבאות.

לקטלוג מצלמות נסתרות לרכבים בחנות >

מהי מצלמה נסתרת לרכב?

מצלמות רכב נסתרות, הידועות גם כמצלמות מעקב לרכב, מתאפיינות בעיצוב קומפקטי ודיסקרטי שהופך אותן לבלתי ניתנות לגילוי ומאפשרות הקלטת וידאו באיכות גבוהה ואחסון קבצים על כרטיס זיכרון.  מצלמה נסתרת מורכבת בדרך כלל ממודול מצלמה עם חיישן תמונה ועדשה, הממוקם במארז דיסקרטי. המכשיר מחובר לאמצעי אחסון ומופעל על ידי מערכת החשמל של הרכב או באמצעות סוללות מובנות, המכשיר מכיל מנגנוני הרכבה, חיווט וממשקי בקרה פונקציונליים.

מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI

המאפיינים המרכזיים של מצלמת רכב נסתרת

  • עיצוב קומפקטי ודיסקרטי – העיצוב של מצלמות נסתרות לרכב משתלב באופן אורגני בתוך הרכב או בחלקו החיצוני. כדי למנוע אפשרות גילוי של המצלמה ולשפר את תנאי הדיסקרטיות, דגמים מסוימים נראים כמו אביזרי רכב נפוצים, ביניהם מראות אחוריות.
  • הקלטת וידאו באיכות גבוהה – מצלמות רכב נסתרות מציעות בדרך כלל אפשרות הקלטת וידאו ברזולוציה גבוהה (HD), וזאת כדי להפיק צילומים ברורים ומפורטים של סביבת הרכב. איכות הווידאו חשובה לצילום מספרי לוחיות רישוי, זיהוי פנים ופרטים קטנים נוספים.
  • עדשה רחבה – רוב מצלמות רכב נסתרות בנויות עם עדשה רחבה המספקת שדה ראיה המכסה את חזית הרכב, הצדדים ולעיתים גם פנים הרכב.
  • הקלטה רציפה – מצלמות רכב נסתרות משתמשות לרוב בהקלטת לולאה, כלומר ברגע שנפח האחסון מלא, המצלמה מחליפה אוטומטית את הצילומים הישנים ביותר בהקלטות חדשות. תכונה זו מבטיחה שהמצלמה תמשיך להקליט ללא צורך בהתערבות ידנית או בצורך בהחלפת כרטיסי זיכרון לעתים קרובות.
  • זיהוי תנועה – דגמים חדשים של מצלמות רכב נסתרות מצוידים בחיישנים לזיהוי תנועה. כאשר המנגנון מופעל, המצלמה תתחיל להקליט אוטומטית בכל פעם כשהיא מזהה תנועה בשדה הראייה שלה. אופציה זאת שימושית במיוחד לצילום תאונות או פגיעות ברכב כאשר הוא חונה.
  • חיישן זיהוי פגיעה – בחלק מהדגמים של מצלמות רכב נסתרות מותקן חיישן זיהוי פגיעה. החיישן מסוגל לזהות האצה פתאומית, האטה או התנגשות. כשהחיישן מזהה התנהגות רכב לא סטנדרטית, המצלמה ננעלת כדי לשמור על הצילומים שמתעדים את האירוע ולהגן עליהם מפני פגיעה.
  • מערכת מעקב GPS – בדגמים מתקדמים מותקן לעיתים מנגנון מעקב GPS המאפשר למצלמה לתעד את מיקום הרכב, מהירותו ומידע על מסלול הנסיעה, כאשר כל הנתונים האלה מופיעים לצד קטעי הווידאו. נתוני GPS יכולים להיות שימושיים לשחזור תאונות או על מנת לספק הקשר נוסף לאירוע המצולם.
  • התקנה קלה – הדגמים החדשים של מצלמות רכב נסתרות מאפשרים התקנה פשוטה למדי. לעתים קרובות המכשיר מגיע עם מספר אפשרויות להדבקה, כמו מדבקות או וואקום המאפשרות חיבור מאובטח לשמשה הקדמית אן ללוח המחוונים.
  • מקור מתח – ניתן להפעיל מצלמות רכב נסתרות באמצעות סוללת הרכב דרך חיבור לשקע המצית או ישירות למערכת החשמל של הרכב. בחלק מהדגמים יש גם סוללות מובנות המספקות כוח גיבוי, המאפשרות למצלמה להמשיך להקליט גם כאשר הרכב כבוי.
  • אחסון פנימי – מצלמות רכב נסתרות תומכות בכרטיסי זיכרון חיצוניים, בדרך כלל מסוג microSD, לאחסון צילומים מוקלטים. נפח האחסון עשוי להשתנות בהתאם לדגם המצלמה ולגודל כרטיס הזיכרון.

מצלמות נסתרות לרכבים

שימושים נפוצים של מצלמות נסתרות לרכב

  1. מצלמות נסתרות לרכבים מספקות מענה למגוון רב של צרכי האבטחה. בעת בחירת מצלמה נסתרת, יש לבחון את הפרמטרים המרכזיים שבה, כגון קלות ההתקנה והשימוש, איכות הקלטת וידאו, נפח אחסון וחיישני זיהוי תנועה. השקעה במצלמה נסתרת אמינה תספק לכם שקט נפשי תוך כדי ידיעה שהרכב שלכם נמצא בפיקוח ובמעקב מתמיד.
  2. מצלמות נסתרות פועלות כשכבת אבטחה נוספת. במקרה של פריצה או גניבה, צילומי המצלמה יכולים לספק ראיות מכריעות לרשויות אכיפת החוק.
  3. מצלמה נסתרת במכונית יכולה לעזור בתיעוד התאונה. הצילומים שצולמו על ידי המצלמה יספקו תיעוד מקיף של האירוע עבור רשויות החוק ולחברות הביטוח.
  4. מצלמת רכב יכולה לתעד אירוע שהתרחש בזמן שרכב חנה בחנייה. ניתן למקם מצלמה נסתרת בצורה אסטרטגית כדי לתעד אירוע של פגע וברח, פריצה או וונדליזם.
אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

2 תגובות

  1. לענות

    כתבה מעניינת רכשתי מצלמה קומפקטית לרכב

  2. לענות

    לא זז לשום מקום בלי המצלמת רכב

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button