הרשם התחבר

מכשירי הקלטה מומלצים

ישנם מגוון רב של מכשירי הקלטה אשר מיועדים לשמירה של קבצי שמע. דגמי המכשירים הללו שונים אחד מן השני באופן ניכר, אך הפופולאריים שביניהם הינם אלה המאפשרים הקלטה דיסקרטית, כלומר ללא הידיעה של האנשים הנמצאים בסביבה. לרוב, מכשירים אלה מיועדים להקלטה של שיחות, הן מקצועיות והן פרסונליות, למגוון רב של צרכים. בימינו, תחום ציוד ריגול מקצועי מציע מגוון רב של דגמים של מכשירי הקלטה מומלצים בעלי אופציות מתקדמות המבוססות על פיתוחים טכנולוגיים חדשניים.

לקטלוג מכשירי הקלטה בחנות >

שימושים נפוצים במכשירי הקלטה סמויים

באופן מסורתי, השימוש במכשירי הקלטה סמויים נעשה על ידי בעלי מקצוע המתמחים בריגול ומעקב, כגון סוכני משטרה וחוקרים פרטיים. אפיק נוסף לשימוש מקצועי במכשירי הקלטה הינו תיעוד השיחות על ידי עיתונאים חוקרים. אולם, בשנים אחרונות, בשל ההופעה בשוק מגוון רב של דגמים זולים ונוחים לשימוש, שאינם מצריכים ידע מקצועי, מכשירים אלה הפכו לפופולאריים גם בקרב הציבור הרחב.

מקליטי קול סמויים משמשים לתיעוד והקלטה של שיחות ופגישות, הן במצבים כאשר בעל המכשיר משתתף בשיחה והן כאשר הוא אינו חלק מהאינטראקציה. המטרות של ההקלטות יכולות להיות שונות ומגוונות, אך חשוב לזכור כי אם בשיחה שהוקלטה לא השתתף בעל המכשיר, ייתכן שההקלטה עלולה להיות לא חוקית.

אחד מהשימושים הנפוצים של הקלטת שיחות הינו הצורך המקצועי באיסוף נתונים באופן דיסקרטי. כך למשל אדם המחפש עבודה עשוי להקליט ראיון עבודה לא מוצלח שעבר על מנת להשתפר ביכולתו לתקשר עם המראיינים ולהצליח טוב יותר בפעם הבאה. עובד בכיר ירצה להקליט ישיבת צוות או פגישה מקצועית חשובה, הן כדי לחזור על מה שנאמר בה שוב והן כדי לבחון את ההשתתפות של עצמו בשיח. במקרים מורכבים יותר, בעל החברה או שותף עסקי ירצו לדעת על מה ידברו העובדים או השותפים כאשר הוא איננו נמצא בפגישה. מכשיר הקלטה זעיר יכול להקליט את השיח בין הנוכחים במפגש בזמן שבעל המכשיר “יצא לרגע החוצה כדי לעשות שיחה חשובה” או מצא תירוץ אחר כדי לעזוב את החדר.

מכשירי הקלטה מומלצים

אחד השימושים הנוספים, שנחשבים לבעייתיים מבחינה משפטית אך פופולאריים במיוחד בקרב הצרכנים, הינו ההקלטה של בן או בת הזוג החשודים בבגידה. הקלטה כזאת נעשית על מנת לאושש או להפריך חשדות או כדי לתפוס את הבוגד או הבוגדת “על חם”.

יחד עם זאת, בדרך כלל מכשירי הקלטה סמויים מיועדים לצרכים לגיטימיים לחלוטין. כך, מקליט קול עשוי לסייע לבעליו לחוש בטחון ורוגע בשיחה עם אדם שמאיים עליו. במקרים רבים, ההקלטות שנאספו מהמכשיר עשויות לשמש כראיה חוקית בבית המשפט.

השימוש במכשיר הקלטה מול אפליקציה בטלפון נייד

ברוב הטלפונים החכמים מותקנות אפליקציות לשמירת קבצי אודיו. ניתן להשתמש באפליקציות אלה להקלטת שיחות, בדומה למכשירים ייעודיים. אולם, חשוב להבין את ההבדל המשמעותי בין שתי האפשרויות. רוב הדגמים של מכשירי הקלטה סמויים “מתחזים” בדרך כלל לחפץ תמים כלשהו ולכן קשה מאוד לגלות את שימושם הסודי. דגמים נוספים מתאפיינים במידות זעירות ואותם קל מאוד להסתיר.

מאפיין נוסף של מכשירי הקלטה הינו קלות השימוש המיוחדת. בדרך כלל, כדי להפעיל מכשיר הקלטה צריך ללחוץ על כפתור אחד בלבד. לעומת מכשירי הקלטה, השימוש באפליקציה בטלפון עלול להיות מסורבל ולא דיסקרטי, במיוחד במצבים המצריכים הקלטה באופן מידי, ללא התראה שמאפשרת להתכונן מראש.

מכשיר הקלטה זעיר HQ

דגמים מומלצים של מכשירי הקלטה מתקדמים

  • מקליט שמע זעיר – דגם זה אינו רק קטן במיוחד אלא גם עוצמתי ואיכותי בצורה יוצאת דופן. המכשיר מאפשר תפעול פשוט  באמצעות לחיצה על הכפתור והינו בעל טווח קליטה גדול ונפח זיכרון של 8GB. מכשיר זה יכול להקליט עד 12 שעות רצופות של שמע.
  • מכשיר הקלטה המוסלק בתוך עט – מקליט שמע זה לא רק נראה כמו עט כתיבה, אלא יכול לפעול כאחד כזה.  זהו מכשיר דיסקרטי במיוחד שאינו מעורר חשש ואינו מגלה את ייעודו האמיתי. גם הוא מופעל באופן פשוט ביותר – על ידי סיבוב של החלק העליון. המכשיר מתהדר בסוללה עוצמתית שמאפשרת שימוש רצוף של כ-16 שעות.
  • מכשיר הקלטה בעיצוב של התקן USB – זהו מקליט קול שנראה ככונן USB סטנדרטי.  הוא מתאפיין באיכות גבוהה של הקלטת שמע, הן ברצף והן בהפעלת חיישני קול. השימוש בו נעשה עד 94 שעות של הקלטה עם זיכרון פנימי של 8GB.
  • מקליט קול המוסלק במטען נייד – זהו מכשיר הקלטה מקצועי, בעל יכולת הקלטה של 330 שעות ברצף. המכשיר מאובזר בסוללה חזקה במיוחד המחזיקה מעמד כ-150 ימים במצב הקלטה בהפעלת חיישני קול. כרטיס הזיכרון של המכשיר מאפשר אחסון קבצי אודיו של כ-500 שעות.
אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

2 תגובות

  1. לענות

    המקליט בקטן שלכם 50738 הכי טוב שפגשתי ממש קל לתפעול ואיכותי ברמות

  2. לענות

    תמיד מזמין רק ממכם אלופים

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button