הרשם התחבר

גלאי מצלמות נסתרות ואמצעי האזנה

במציאות המאתגרת של ימינו, כל אחד זקוק לתחושת הביטחון האישית. אנחנו מנסים בכל דרך להגן על עצמנו ועל בני משפחתנו מפני שלל הסכנות, כאשר אחת מהן הינה החדירה למרחב הפרטי שלנו . ואכן, בעידן המודרני, נדמה כי הפרטיות הפכה למצרך נדיר.

כל אחד מאתנו עלול להפוך לקורבן של בעלי האינטרסים המנסים לאסוף עלינו מידע חסוי ולנצל אותו הן לצורך השגת רווחים כלכליים והן כדי לגרום לנו נזק – אישי או מקצועי. על כך, רבים מאתנו נעזרים באמצעים טכנולוגיים מודרניים, כמו מצלמות אבטחה או מעקב המיועדות להתקנה בבית פרטי, במשרד או ברכב.

גלאי מצלמות נסתרות נייד

ואולם, לטכנולוגיית מעקב יש גם צד שלילי: אותו ציוד שאנו עושים בו שימוש לטובתנו, עלול להפוך לכלי ריגול, כאשר נמצא בידיים עוינות. כך למשל, במחשב או בטלפון הנייד הפרטי שלכם עלולה להתחבא תוכנת ריגול, אשר מסוגלת לחשוף בפני הגופים המעוניינים בכך התכתבויות, שיחות, מיקומי GPS, תמונות וסרטונים השמורים בתוך המכשיר. גם במרחב העסקי, בו אתם מנהלים ישיבות ושיחות עם שותפים ולקוחות, עלולים להסתתר מצלמות מעקב נסתרות או מכשירי האזנה, המוחבאים היטב או מוסלקים בחפצים תמימים למראה. אותה מצלמה נסתרת יכולה להיות מותקנת גם בבית הפרטי שלכם, או אפילו ברכב, וייתכן כי ממש ברגעים אלה מתנהל נגדכם מעקב סמוי. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות. ישנם מספר שיטות יעילות שעשויות לעזור לכם לבדוק את המרחב הפרטי, העסקי או המקצועי שלכם על מנת לגלות האם מישהו מרגל אחריכם.

לקטלוג גלאי מצלמות נסתרות ואמצעי האזנה >

שיטות לזיהוי מצלמה או מכשיר הקלטה נסתרים

בין אם יש לכם סיבה לחשוד אתם במעקב ובין אם לא, יש סיכוי שמישהו מקליט אתכם ומאזין לשיחותיכם או מצלם אתכם ללא ידיעתכם. כך למשל, אם אתם מתגוררים בדירה שכורה, ייתכן כי בעל הבית התקין בה מצלמה נסתרת ללא רשותכם. זה אולי נשמע לא הגיוני, אך מקרים מסוג זה התרחשו בעבר וסביר כי ימשיכו להתרחש גם בעתיד. כדי לוודא שהבית שלכם נקי ממכשירי ריגול מסוג כלשהו, ניתן להשתמש בציוד טכנולוגי מקצועי: גלאי מצלמות נסתרות ומקלטי אותות רדיו

גלאי מכשירי מעקב ומכשירי האזנה

זיהוי מכשירי מעקב הפועלים על גלי רדיו

כל המצלמות הנסתרות ומכשירי ההאזנה הפועלים על בסיס חיבור אלחוטי לרשת האינטרנט או GPS, משדרים גלי רדיו. כדי לגלות את מיקומם, ניתן להשתמש במכשור מיוחד שמיועד לזיהוי תדרים של גלי הרדיו: מקלט אותות אלקטרו מגנטיים. לרוב, מדובר במכשיר קטן, נייד ונוח לשימוש. כדי לחפש תדרים חשודים, יש להפעיל את הגלאי ולנוע יחד אתו בחלל. כאשר מקלט הרדיו מזהה תדר, על צגו מופיעה נורת חיווי מהבהבת.

במהלך ההפעלה של גלאי מצלמות ומכשירי האזנה, מומלץ לכבות כל המערכות הביתיות האלקטרוניות הרגילות שפועלות על גלי הרדיו, כדי לנקות את “רעשי הרקע”. מכיוון שמכשירי מעקב מסוימים מופעלים בעזרת קול או תנועה אחת, יש לחפש תדרים שאינם משודרים באופן קבוע.

מעבר לאפשרות לזהות ציוד ריגול, מכשירים לאיתור גלאי הרדיו המתקדמים עשויים לעזור לכם לנטרל פעילות של ציוד מעקב לצילום והאזנות סתר, על ידי קטיעה או עיוות של השידור.

זיהוי מצלמות מעקב שאינן מחוברות לרשתות חיצוניות

לא כל מכשירי המעקב משדרים גלי הרדיו. חלקם אינם מעבירים את הנתונים בזמן אמת באמצעות האינטרנט אלא שומרים את המידע בתוך כרטיס הזיכרון. כדי לאתר ציוד מעקב ששומר הקלטות בתוך אחסון פנימי, ניתן להיעזר במכשור מתקדם המבוסס על טכנולוגיית קרני הלייזר. גלאי לייזר למצלמות נסתרות מזהה את העדשה של המצלמה הנסתרת כאשר קרן הלייזר שכוונה אל אובייקט מסוים מחזירה אור בוהק. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת למכשירי גלאי מצלמות נסתרות לאתר את העדשה גם אם המצלמה אינה פועלת או אף נותקה מהחשמל.

גלאי מכשירי האזנה נסתרים ומצלמות

בדיקת טלפונים ניידים לזיהוי תוכנות ריגול

אפליקציות ריגול המותקנות בטלפונים חכמים אינן קלות לגילוי. ואולם, ישנם סימנים מחשידים שעשויים לעזור לכם לבחון בתוכנת ריגול. כך למשל, ישנו סיכוי כי מישהו השתלט על הנייד שלכם אם הסוללה של המכשיר מתרוקנת במהירות או חבילת ה-WIFI מסתיימת מוקדם יותר מהרגיל. בנוסף, הקפידו לא להוריד אל הטלפון אפליקציות חשודות, ולא ללחוץ על קישורים חשודים בהודעות סמס, מייל או וואטצאפ. כמו כן, מדי פעם מומלץ לבדוק את האפליקציות שמותקנות במכשיר ולמחוק את אלה שלא הורדתם בעצמכם.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button