הרשם התחבר

מכשירי הקלטה נסתרים

מכשירי הקלטה נסתרים נועדו בעבר לשמש גופים מקצועיים בתחום הריגול והמודיעין בלבד. היום הם הפכו לנחלת הכלל, וזאת בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים אשר אפשרו הוזלת הייצור וההפצה והנגשה של המוצר לשוק הצרכנים הפרטיים. מכשירי הקלטה מודרניים מציעים מגוון רב של שימושים, הן כדי לתעד שיחות חשובות שאתם שותפים בהן והן כדי לגלות מידע שמנסים להסתיר מכם, כאשר השיחה מתקיימת בהיעדרותכם.

מכשיר חכם להקלטת קול

שימושים נפוצים של מכשירי הקלטה נסתרים

באמצעות מכשיר הקלטה סמוי ניתן לתעד פגישות מקצועיות חשובות, כמו למשל ישיבות עבודה, שימוע, או משא ומתן עסקי, כדי לעיין בהן שוב לאחר שהן הסתיימו. לעיתים קרובות, ההקשבה לשיחה שקיימתם עשויה לעזור לכם להגיע לתובנות חשובות, לשים לב לנוסח ואינטונציות שלכם ושל השותפים שלכם לשיחה, לזהות נושאים שלא התייחסתם אליהם במהלך השיחה עצמה וכך ללמוד לקחים לשיפור עצמי או לבנות אסטרטגיות נכונות יותר להמשך הטיפול בסוגיות שהועלו. השיחות המוקלטות עשויות לסייע במצבים מאתגרים, כאשר נדרש מאתנו למצוא פתרונות לקונפליקטים, בין אם מקצועיים ובין אם אישיים, לפתור בעיות או לגשר בין הפערים.

ואולם, ברוב המקרים, מכשירי הקלטה נסתרים מיועדים לאיסוף מידע אודות הצד השני. כך למשל, באמצעות מכשיר הקלטה שנמצא במשרד, בבית או במכונית תוכלו להאזין לשיחה שהתקיימה בלעדיכם. אם יש לכם סיבה לחשוד כי אדם כלשהו – עובד או שותף עסקי, בן או בת הזוג מסתיר מכם מידע חשוב, או פועל נגדכם באופן לא חוקי, השיחה שהוא מקיים עם אנשים אחרים עשויה לתת לכם הוכחה לכך (או לחלופין לשלול את האשמה מהחשוד). במקרים מסוימים, ההקלטה מסוג זה יכולה לשמש לטובתכם גם בערכאות משפטיות.

מכשירי הקלטה סמויים לילדים

מאפיינים מרכזיים של מכשירי הקלטה

מכיוון שמכשיר הקלטה נסתר אינו ניתן לגילוי ואינו מעורר חששות, ההקלטה מתבצעת באופן דיסקרטי. הדגמים המודרניים של מכשירים להקלטת השמע מוסלקים בדרך כלל בתוך חפץ תמים למראה, כמו למשל  שעון יד, שלט רכב, מטען לטלפון נייד, עט משרדי, כובע, צעצוע, פריט נוי דקורטיבי וכו’.

ציוד הקלטה סמוי מסוג זה מתאפיין במידות קטנות ומשקל קל והוא מציע חוויית שימוש נוחה ואפקטיבית, תוך כדי הפעלה וכיבוי באמצעות כפתור בודד. השמע נשמר בתוך כרטיס זיכרון שמותקן בתוך הכרטיס וכדי להאזין לשיחה יש לשלוף את הכרטיס מהמכשיר, לחבר אותו למחשב ולהוריד את קבצי הקול. כדי לשדר את המידע בזמן אמת, ניתן לחבר למכשיר אוזניות נסתרות, וכך למעשה להעביר את תוכן השיחה ישירות אל היעד, כבר במהלך השיחה. מערכת שמע המורכבת ממכשיר הקלטה ואוזניות האזנה, מיעודת לרוב לחוקרים וצוותי השיטור לצורך מעקב אחר החשוד, אך יכולה לשמש לשלל מטרות נוספות, כגון שיתוף של אדם נוסף בשיחה מקצועית שמקיים בעל המכשיר.

מכשירי הקלטה נסתרים

תכונות מתקדמות של מכשירי הקלטה נסתרים

מכשירי הקלטת שמע פועלים באמצעות סוללות נטענות נשלפות. כיום מוצעים לציבור הרחב דגמים רבים של מכשירי הקלטה עם סוללות חזקות המאפשרות הקלטה למשך שעות רבות. בדרך כלל, ככל שהמכשיר יקר יותר, כך זמן ההקלטה שהוא מציע יהיה ארוך יותר. המחיר של המכשיר מצביע גם על פרמטרים נוספים, כמו איכות וטווח הפיזי של ההקלטה, נפח האחסון של כרטיס זיכרון, אופציות מתקדמות לשליטה בפעילות המכשיר ועוד. כך, אחת האופציות המתקדמות של דגמים איכותיים הינה אפשרות לבטל את רעשי הרקע להשגת הקלטה באיכות גבוהה ביותר.

בחלק מן הדגמים החדשים של מכשירי הקלטה מותקן חיישן קול מיוחד, אשר מפעיל את ההקלטה רק כאשר נשמע קול בסביבת המכשיר. אופציה זאת מאפשרת להאריך את זמן הפעילות של המכשיר.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button