הרשם התחבר

מצלמות נסתרות לגן ילדים

בעידן המודרני רבים מההורים איבדו את אמונתם במסגרות חינוכיות, אליהם הם שולחים את ילדיהם, במיוחד כאשר מדובר בגיל הרך. ההורים דואגים לשלומם של הילדים בעקבות האירועים הנוראיים שהתרחשו לאחרונה בתוך המעונות ובגני הילדים, בהם המטפלות והגננות גרמו נזק עצום לבריאותם הנפשית והפיזית של תינוקות ופעוטות, לעיתים בשל אכזריותן הבלתי נתפסת ולרוב כי היו אדישות, עייפות או עסוקות מדי כדי לשים לב למה שקורה בגן. לפעמים, הילדים עצמם, כאשר נמצאים ללא פיקוח, פוגעים בילדים אחרים. ואולם, כפי שמראים המחקרים החדשים, ב – 70% ממקרי ההתעללות במוסדות החינוך לגיל רך, אלה הם המטפלים עצמם אשר פוגעים בילדים.

כך או אחרת, הילדים הקטנים שאינם מסוגלים להגן על עצמם מפני הפגיעות ולעיתים אף לא יכולים לספר להורים על מעשי ההתעללות והבריונות שעברו במוסדות החינוכיות, גדלים עם טראומות ופגיעות שלא ניתנות לשיקום באופן מלא.

מצלמות נסתרות לגן ילדים

לאחר החשיפה של הסיפורים המזעזעים בטלוויזיה ובערוצי המדיה, החלו ההורים לצייד את ילדכם במכשירי צילום והקלטה נסתרים וזאת כדי לעקוב אחר הנעשה בגן בזמן אמת וכך לנסות למנוע מקרים כאלה בעתיד. השימוש עם מצלמות נסתרות או מכשירי האזנה סמויים אומנם עדיין נמצא במחלוקת מבחינה משפטית בשל ההתנגשות עם חוקי הפרטיות, אך יש לא מעט הורים אשר מאמינים כי כאשר מדובר בשלומם ובבריאותם של ילדיהם הקטנים, כל האמצעים כשרים.

סממנים מחשידים המצריכים שימוש באמצעי מעקב

חשוב לזכור כי הילדים, בין אם הם רק החלו ללכת לגן ובין אם כבר נמצאים בבית הספר, לא תמיד יספרו באופן ישיר להורים על אירועים טראומטיים שהם עוברים, אלה שמצריכים התערבות מידית מצדם. לכן, אם הבחנתם בשינוי כלשהו בהתנהגות של בן או בת בגיל הרך (כמו למשל אם הילד אינו מוכן פתאום ללכת לגן, מרבה לבכות, הפך לתלותי, כועס, עצבני, מפוחד, חצוף, או חוזר מהגן עם סממני חבלה או שריטות), נסו לברר מה הסיבה לכך. לעיתים, כל מה שצריך זה לפנות לצוות המטפל. אך אם הרגשתם שהגננת או המטפלת אינה משתפת אתכם פעולה והילד עצמו אינו רוצה או יכול לחשוף בפניכם את הסיבה לשינוי בהתנהגות או במצב הרוח,  ייתכן כי תצטרכו להשתמש באביזרים מיוחדים שעשויים לעזור לכם לגלות את האמת; מכשירי הקלטה נסתרים או מצלמות נסתרות ניידות אשר הותאמו במיוחד לשימוש עבור הילדים בגן או מעון.

ציוד מעקב להגנה על הילדים במוסדות החינוך

בדרך כלל, מצלמות נסתרות ומכשירי האזנה עבור ילדים קטנים מוסלקים בחפצים שימושיים, כגון תיק גן, צעצוע או פריט לבוש. חשוב שהמכשיר יהיה דיסקרטי לחלוטין ואינו יעורר חשד אצל המטפלת. כמו כן, יש לוודא כי הילד עצמו לא מודע לנוכחות של מכשיר הריגול, כדי לא לגרום לו תחושה של סכנה או לחץ.

ציוד ריגול לילדים

בין שלל הדגמים המיועדים למעקב אחר הילד בגן ילדים, אנו ממליצים על שלושה סוגים:

מצלמה בתוך שעון יד דיגיטלי

מכשיר זעיר לצילום והקלטה משמש הן כשעון והן כמצלמה נסתרת. היתרון המרכזי של מכשיר מעקב המוסלק בתוך שעון הינו המראה התמים, אשר אינו מעורר חשדות. כמו כן, המצלמה מוסלקת בתוך שעון יכולה להתאים לילדים בגילאים בוגרים ומאפשרת שימוש קל וטווח צילום רחב במיוחד.

מצלמה מוסלקת בתיק גב לגן

מכשיר זעיר שמותקן באופן קבוע בתוך תיק גב לצילום הסביבה. מצלמות בתיקי גב מתאפיינות בעדשות זעירות שלא ניתנות לגילוי, פועלות בצורה דיסקרטית, ללא צלילים או אורות נדלקים. המצלמה מצוידת בחיישני תזוזה ומתחילה לצלם כאשר מאבחנת בתנועה כלשהי בקרבת התיק. הסוללה של המצלמה מסוגלת לצלם במשך 12 שעות באופן רצוף, והצילומים נשמרים בכרטיס זיכרון שמותקן בתוך המצלמה. כדי לצפות בנתונים השמורים בכרטיס זיכרון יש לחבר אותו למחשב.

מערכת צילום והקלטה המוסלקת בכובע

המכשיר המשלב אפשרות לצלם וידאו ולהקליט שמע מותקן בתוך קובע ומעביר מידע ישירות ובזמן אמת אל המחשב או הטלפון הנייד של ההורה באמצעות חיבור WIFI. כמו כן, המערכת מאפשרת הכנסת כרטיס זיכרון עם נפח גדול יותר מהסטנדרט לשמירת המידע על גביו ולצפייה בצילומים והקלטות לאחר שהילד (והכובע)  חזרו הביתה. מצלמה בתוך כובע יכולה לשמש ילדים בכל הגילאים – הן בגן והן בבית הספר.

אין תגיות

מאמרים דומים

מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי
מכשיר האזנה מוסלק
מצלמות לבישות נסתרות

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button