הרשם התחבר

מצלמות נסתרות לרכב

בעידן המודרני, שוק אביזרי ריגול מציע סוגים רבים של מצלמות נסתרות – לשלל מטרות פרטיות או מקצועיות, כאשר אחד מן המבוקשים שביניהם הוא זה שמיועד לצילום והקלטה בתוך הרכב. בניגוד למצלמות אבטחה רגילות, גלויות לעין, שמותקנות בדרך כלל ברכבים, מצלמות נסתרות לרכב אינן ניתנות לזיהוי, מכיוון שהעדשה של המצלמה מוסלקת בחזית של חפץ זעיר שנראה בדיוק כמו שלט סטנדרטי לרכב וכפתורי הלחיצה שעל גביו משמשים להפעלה, ניהול או כיבוי של פעולת הצילום וההקלטה. כאשר המצלמה מתחילה לעבוד, ברוב הדגמים נדלק האור לשבריר השנייה ומיד נפסק, כך ששום סימן אינו מרמז על פעילותה של המצלמה. בשל המראה התמים, המכשיר מתאים במיוחד למקרים כאשר יש צורך בצילום סמוי, ללא ידיעת הנמצאים ברכב. כדי לצמצם סיכוי לגילוי המצלמה עד למינימום, ניתן לחבר את השלט לצרור מפתחות אמיתי.

מצלמות נסתרות לרכב

תכונות מרכזיות של מצלמות נסתרות לרכב

הדגמים המתקדמים של מצלמות נסתרות לרכב המוסלקות בשלט מציעים איכויות הבאות:

  • כל המכשירים מסוגלים לצלם תמונות סטילס או ווידאו, וכולם מצוידים גם במיקרופון להקלטת השמע. ניתן לבחור בין אופציה לצלם רק תמונות סטילס או וידאו עם קול או לחלופין להקליט שמע בלבד.
  • הצילום שמתקבל בכל אחד מהדגמים של מצלמות לרכב עם שלט הינו באיכות הגבוהה ביותר – 1080P FULL HD.
  • בכל הדגמים מותקנים חיישני תנועה, כך שהלקוח יכול להשתמש במצלמה על פי הבחירה באחת משתי האפשרויות שזמינות לו, הן לצילום והן להקלטה: הפעלה רצופה, ללא קשר בתזוזת הרכב, או הפעלה רק כאשר הרכב נמצא בתזוזה.
  • בכל המצלמות מותקן מנגנון לראיית הלילה, הנדרש כדי להגביר את עוצמת האור במהלך צילום בתנאי חושך יחסי. יש לציין שבמקרה של חושך מוחלט, המצלמה עדיין תצליח להפיק תמונות או וידאו באיכות סבירה, אך רק בטווח של 20 ס”מ.
  • כל המכשירים פועלים באמצעות סוללת ליתיום פנימית נטענת, חזקה במיוחד, המאפשרת עבודה רצופה של צילום וידאו והקלטת שמע למשך שעה וחצי ללא החלפה. יחד עם זאת, הסוללה עשויה לעבוד זמן ממושך אף יותר כאשר מופעלת האופציה של צילום וידאו לפי תזוזה.
  • המידע המצולם ומוקלט על ידי המצלמה נשמר על גבי כרטיס זיכרון בין אם מובנה קבוע בתוך המכשיר ובין אם שניתן להכנסה ושליפה.

מצלמה נסתרת אלחוטית בשלט רכב

דגמי מצלמות נסתרות לרכב מוסלקות בשלט

מעבר לתכונות המשותפות, כל דגם של מצלמה נסתרת בתוך שלט לרכב נבדל אחד מהשני על פי עיצוב, רמת הגימור, מיקום ונפח של כרטיס זיכרון.

שלט לרכב עם מצלמה נסתרת עם כרטיס זיכרון

שלט לרכב עם מצלמה נסתרת המאפשר התקנת כרטיס זיכרון שניתן לשליפה בנפח של 32GB. כדי לצפות במידע שנשמר על כרטיס הזיכרון, בעל המצלמה מסיר אותו מגוף המצלמה ומחבר אל המחשב באמצעות כבל USB. כרטיס הזיכרון פועל למעשה ככונן חיצוני סטנדרטי, ובעת החיבור אל המחשב ניתן לעיין בנתונים ללא צורך בהתקנת תוכנה כלשהי.

מצלמה נסתרת אלחוטית בשלט לרכב

דגם זעיר ואיכותי במיוחד, נוח לשימוש, המתאפיין בהפעלה בלחיצה אחת. המידע המצולם והמוקלט נשמר על כרטיס זיכרון בנפח עד ל-64 GB. המכשיר מציע את כל האופציות המתקדמות ביותר של מצלמות נסתרות זעירות: איכות צילום גבוהה במיוחד, סוללה לעבודה לטווח זמן ממושך, מערכת ראיית לילה, חיישני תנועה ומיקרופון להקלטת שמע.

מצלמת HD 1080P בשלט לרכב

שלט לרכב עם אפשרות רטט ללא הדלקת אור

המכשיר המתקדם מציע למעשה את כל האופציות הסטנדרטיות של מצלמות נסתרות לרכב ובנוסף מאפשר הפעלה דיסקרטית במיוחד, מכיוון שבעת ההדלקה של המצלמה אינו נדלק אור כמו בדגמים האחרים, אלא מופעל רטט, המתריע לבעלים שהצילום החל.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button