הרשם התחבר

מצלמות אלחוטיות נסתרות

שוק ציוד ריגול מקצועי מציע מגוון רב של מצלמות נסתרות – מסוגים שונים, המותאמים לשלל מטרות. בעבר, דגמי מצלמות נסתרות פעלו באמצעות חיבור פיזי לרשת החשמל באמצעות חיווט חשמלי. החומרים המצולמים נשמרו על גבי כרטיס זיכרון פנימי המותקן בגוף המצלמה. על מנת לעיין במידע השמור, היה צורך בשליפת כרטיס הזיכרון לאחר סיום פעילות המצלמה וחיבורו אל מחשב היעד.

ואולם, בימינו אלה, רוב הדגמים המתקדמים של מצלמות נסתרות הינם אלחוטיים, כלומר, הם פועלים באמצעות הסוללה ואינם זקוקים לכבל חשמל או כבל רשת על מנת לצלם או להעביר נתונים. מצלמה אלחוטית נסתרת מתחברת לרשת האינטרנט באמצאות WIFI ומאפשרת העברת מידע מצולם בזמן אמת בשידור ישיר למגוון מכשירי היעד – מחשב ביתי, טלפון חכם או טאבלט. המנגנון האלחוטי מאפשר שימוש יעיל ונוח עבור כל מי שרוצה לבצע מעקב מרחוק בשידור חי, הן לצרכים אישיים והן למקצועיים ועסקיים.

לקטלוג מצלמות אלחוטיות נסתרות בחנות >

מצלמות נסתרות לבית

איכויות של מצלמות אלחוטיות נסתרות

הדגמים החדשים של מצלמות נסתרות אלחוטיות מתאפיינים באיכות צילום HD המאפשר קבלת תמונה ברזולוציה גבוהה ביותר, עם התמקדות בפרטים הקטנים. המידע המצולם משודר אונליין למכשיר נייד, בדרך כלל טלפון חכם, והצפייה בצילומים נעשית באמצעות אפליקציה ייעודית. ניתן לשמור את הקבצים בתוך מכשיר היעד תוך כדי השידור, בכדי לצפות בהם שוב בהמשך.

בנוסף, בדגמים של מצלמות אלחוטיות בדרך כלל מותקן כרטיס זיכרון, המאפשר גיבוי נתונים למקרה שהקבצים המשודרים אונליין לא נשמרו במכשיר היעד. המצלמות החדשות מאובזרות בחיישן תנועה, אשר מזהה תזוזה כלשהי במרחב ושולח התראה על כך אל המכשיר. כך, בעל המכשיר מקבל עדכון כל פעם כאשר מתרחש בחלל המצולם שינוי כלשהו, ועל כך, מסוגל להגיב למתרחש באופן מידי. חיישני תנועה מותקנים הן במצלמות אבטחה נסתרות, שמיועדות לאבטחה, והן במצלמות מטפלת, אשר מטרתן העיקרית הינה מעקב אחר הבייביסיטר או העוזרת בבית.

מצלמות אלחוטיות נסתרות

דגמים נבחרים של מצלמות אלחוטיות נסתרות

מצלמה נסתרת בסוללת גיבוי

לדגם המתקדם של מצלמות אלחוטיות בשידור ישיר יש מראה תמים, המזכיר במידה מה סוללת גיבוי סטנדרטית. העדשה מוסתרת היטב בגוף המכשיר ואינה ניתנת לגילוי. הדגם מאובזר במיקרופון באיכות גבוהה וסוללה חזקה במיוחד – עד 5000 מילי אמפר – לתווך צילום והקלטה רציפים עד 8 שעות, ללא צורך בהחלפה או הטענה מחדש. כאשר המצלמה אינה מקליטה אלא רק מצלמת, זמן העבודה מתארך עד ל-12 שעות רצופות. המצלמה מאפשרת מגוון זוויות צילום ומתאימה לצילום חללים בינוניים ועד גדולים.

מצלמה נסתרת בזווית 360 מעלות

דגם נוסף של מצלמות אלחוטיות מאפשר צילום פנורמי ב-360 מעלות. בעבר, השימוש בעדשות לצילום פנוראמי נעשה אך ורק במצלמות השטח, אך כיום, העדשות אלה משמשות גם לצילום פנים. בשל זוויות צילום רחבות, מצלמה זאת תהיה יעילה גם כאשר היא מותקנת בחלל גדול במיוחד. למעשה, המצלמה עם עדשה לצילום ב-360 מעלות הינה פתרון חסכוני במיוחד, מכוון שהיא מאפשרת צילום רחב ממספר זוויות וכך מבטלת צורך בהתקנת מצלמות נוספות. כמו כן, לדגם המתקדם הזה ישנו מנגנון לצילום בתנאי החושך (ראיית לילה).

מצלמות נסתרות אלחוטיות

מצלמה נסתרת זעירה בשעון שולחני

מצלמות אלחוטיות נסתרות רבות מוסתרות בתוך חפצים יום יומיים, תמימים למראה. כך, אחד הדגמים השימושיים והפופולאריים ביותר בשוק הינו מצלמה זעירה אלחוטית, המוסלקת בתוך שעון מעורר עם מסך דיגיטלי. יש לציין כי מדובר בשעון מעורר לכל דבר, עם כל האופציות הרלוונטיות. המצלמה שמותקנת בתוכו אינה ניתנת לגילוי ולכן המכשיר אינו מעורר חשדות ויכול לשמש למגוון צרכים, גם “הרגישים” ביותר, כמו למשל, במקרה של חשד לבגידה.

מצלמת וידאו נסתרת בשעון דיגיטלי

דוגמה נוספת למצלמה אלחוטית מוסלקת הינו דגם מתקדם יותר, בו המצלמה מוחבאת בתוך שעון שולחני דיגיטלי, אשר מתפקד כשעון מעורר. הדגם הזה מציע מגוון אופציות משוכללות, כגון צילום בתנאי הלילה, רוחב זווית צילום גדול מהסטנדרט (120 מעלות) ומיקרופון מובנה.

אין תגיות

מאמרים דומים

גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button