הרשם התחבר

התפתחותן של מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות נחשבות לאחד הפריטים המבוקשים ביותר בתחום ציוד ריגול ומעקב. הביקוש הרב למצלמות אלה נובע ממגוון השימושים שהן מאפשרות: הן להגנה על הנכסים והרכוש, הן למעקב אחר הילדים וההורים המבוגרים והן לתיעוד מפגשים או שיחות בסתר.

לקטלוג מצלמות נסתרות בחנות >

שימושים נפוצים במצלמה נסתרת

מצלמה נסתרת הינה למעשה עדשת צילום המותקנת במכשיר המוסלק בתוך חפץ תמים למראה, כמו למשל, צעצוע, שעון קיר או מנורת שולחן. המטרה של מצלמה נסתרת הינה לתעד את המתרחש בחלל בלי שהנוכחים בו יהיו מודעים לכך. לכן, מצלמות נסתרות משמשות לעיתים לצורך מעקב אחר הבייביסיטר או המטפלת שנשארים בבית לבד עם הילדים. ההורים, שאינם נמצאים במקום, יכולים לצפות בנעשה בבית דרך המחשב או הטאבלט באמצעות האפליקציה. כמו כן, מצלמה נסתרת עשויה לתפקד גם כמצלמת אבטחה כדי להגן על הבית מפני פורצים פוטנציאליים.

כיום, השוק מציע מגוון רב של מצלמות נסתרות מסוגים שונים, כאשר לכל דגם – איכויות משלו וייעוד שונה.  באופן כללי, ניתן לחלק מצלמות נסתרות לשני סוגים: מצלמות נסתרות ניידות ונייחות. מצלמות שמוסלקות בתוך מערכות מיזוג, שקעים ביתיים או גלאי עשן משתייכות לסוג הנייח. הן מיועדות לצילום קבוע בחלל ואינן ניתנות להעברה ממקום למקום. מצלמות אלה מתחברות לחשמל באמצעות הכבל ועל כך זמן הצילום שלהן בלתי מוגבל. לעומת זאת, דגמים ניידים של מצלמות נסתרות מותקנים בחפצים שניתנים להעברה ממקום למקום, כמו שעון יד, כובע, בקבוק מים, משקפיים ועוד.

מצלמות אלחוטיות זעירות

ההתפתחות של מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות מוצעות לצרכנים כבר מעל 25 שנים, אך  בעבר הן היו יקרות, מאסיביות, מסורבלות ולא נוחות לשימוש. גם קהלי היעד שלהן היו מצומצמים – לרוב מצלמות מעקב נסתרות יעדו לאנשי מקצוע בתחום האבטחה והמודיעין. אולם, ככל שטכנולוגיה הלכה והתפתחה, כך הפכו מצלמות נסתרות לקטנות, נוחות, משוכללות ואפקטיביות יותר.

כך למשל, בעבר מצלמות נסתרות הופעלו באמצעות חיבור לשקע חשמלי באמצעות הכבל. כיום רוב המצלמות הנסתרות אלחוטיות ומחוברות ל- WIFI ומשדרות מידע בזמן אמת למכשיר היעד. הדגמים החדשים והמשוכללים של מצלמות נסתרות אלחוטיות מאובזרות בסוללות חזקות יותר מאפשר בעבר, המאריכות את זמן הצילום למספר ימים. כמו כן, איכות הצילום וההקלטה של מצלמות נסתרות השתפרה בשנים אחרונות באופן ניכר. דגמים מתקדמים של מצלמות נסתרות חדשות מסוגלים לצלם בתנאי ראות קשים ואפילו בחושך. חלק מהמצלמות המשוכללות כוללות מערכות סולאריות זעירות שטוענות את המכשיר באמצעות אנרגיית השמש ללא צורך בהחלפת סוללה. אולם, השינוי המהותי ביותר שעברו המצלמות הנסתרות הינו פיתוח מנגנון משוכלל המבוסס על חיישן מיוחד אשר מאפשר למצלמה לפעול רק כאשר קיימת תנועה כלשהי בחלל.

שעון מעורר עם מצלמה זעירה נסתרת

מהו חיישן תזוזה של המצלמה נסתרת?

כאמור, רוב המצלמות הנסתרות החדשות הינן אלחוטיות, כלומר פועלות על בסיס הסוללה. ככל שהמצלמה קטנה יותר בגודל, כך הסוללה שלה תהיה קטנה. אולם סוללות קטנות בדרך כלל גם חלשות יותר ועל כך מאפשרות זמן צילום קצר יחסית ללא הטענה מחודשת או החלפת הסוללה. מנגנון חיישני תזוזה פותר את הבעיה, מכיוון שהוא מפעיל את הצילום רק כאשר מתרחש בחלל משהו שמצריך צילום. חיישני תנועה חוסכים את זמן הצילום וכך למעשה מאפשרים למצלמה לפעול לאורך שעות רבות, למשל לילה שלם.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

1 תגובות

  1. לענות

    אני חייב להודות שמצלמה נסתרת בעט FULL HD זה המוצר החביב עליי אבל אני גם ממליץ על ה- 2109B שעושה עבודה ממש טובה

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button