הרשם התחבר

מכשירי מעקב לילדים

הטכנולוגיה המודרנית מציעה להורים שלל אמצעי מעקב אשר עשויים לסייע להם לפקח על הילדים במגוון מצבים. כך, כולנו מכירים את מכשיר המעקב הפופולארי בקרב ההורים הצעירים – מצלמת בייביסיטר, אשר נועדה לתעד את המתרחש בחלל בו נמצא התינוק עם המטפלת. באותה מידה, מצלמת מטפלת עשויה לשמש את ההורים לא רק כדי לפקח על האדם ששומר על הילדים, אלא גם על הילדים עצמם.

ואולם, כאשר מדובר במעקב אחר ילדים גדולים יותר, במיוחד בגילאי ההתבגרות, רבים מההורים חושבים כי קיים צורך במעקב אחריהם כאשר הם יוצאים מהבית. הדאגה של הורים מובנת והגיונית, כי בעידן הדיגיטלי כל הורה נחשף לסכנות שמאיימות על ילדיו, הן בתוך הבית, כאשר הם לבד, והן מחוצה לו.

יחד עם זאת, ילדינו המתבגרים אינם בהכרח מעוניינים בפיקוח צמוד של ההורים, אשר מבחינתם פוגע בפרטיותם וברצונם לעצמאות. על כך, רוב ההורים מחפשים אמצעי מעקב אשר יאפשר להם בטחון ושלוות נפש מצד אחד ואינו יגרום לילד להרגיש שמרגלים אחריו מצד שני.

מכשירי מעקב ואיתור לילדים

מדוע הורים זקוקים למכשירי מעקב אחר הילדים?

האם אתם יודעים מה עושים הילדים שלכם בעודם נמצאים לבד בבית? האם הם מכינים את שיעורי הבית או צופים שעות ארוכות בטלוויזיה ובמסכים הדיגיטאליים? האם הם משתמשים בחפצים שאסור להם לגעת בהם או מבצעים פעולה מסוכנת כלשהי ללא רשות? הייתכן כי בני הנוער שלכם מעשנים, או חלילה, משתמשים באלכוהול או סמים כאשר הם לבד בתוך הבית? האם במהלך המסיבה או “בית ריק” קורים בבית שלכם דברים שלא אמורים לקרות?

ובכן, השאלות הללו עוברות בראש של כל הורה, והיעדר התשובה עלול לגרום לדאגה אמיתית. ההורים לא יכולים לסמוך על ילדיהם באופן מלא לגמרי ותמיד קיים חשש שלא יענו בכנות לשאלותיכם. יתרה מכך, ייתכן שאם תשאלו אותם באופן ישיר, הם יעלבו או יכעסו. גם את זה אפשר להבין.

המצב אינו שונה כאשר הילדים נמצאים בחוץ, במיוחד כאשר הם מבלים עם חברים. האם אתם יודעים בוודאות איפה הם, מה הם עושים ועם מי נפגשים? רוב ההורים לבני נוער מודרניים אינם יכולים להיות בטוחים בכך.

מן הסתם, רוב ההורים משתדלים להיות בקשר עם הילדים שמבלים בחוץ באמצעות הטלפון. ואולם, כאשר הטלפון של הילד סגור או נמצא באזור ללא קליטה והתקשורת הרגילה אינה מתאפשרת, ההורים מרגישים חסרי אונים. מה גם, לעיתים קרובות הילדים עצמם מונעים אפשרות לתקשר אתם באמצעות טלפון סלולרי, מסננים את השיחות ולא מגיבים על ההודעות. כאשר המתבגרים מקבלים רישיון נהיגה ומתחילים לנהוג ברכב ללא מלווה, הצורך בפיקוח מרחוק רק מתחזק. ההורים מודעים לכך שהבן או הבת הנוהגים ברכב לא יענו לטלפון בזמן הנהיגה. אך אם הקשר בין ההורה לילד נותק לתקופה ממושכת, הדאגה מתחילה לחלחל פנימה וההורים נכנסים לפאניקה.

סיבה נוספת לדאגה ולרצון בפיקוח נובעת מסכנות של העולם הדיגיטלי. הילדים שלנו נחשפים לתכנים מסוכנים במדיה חברתית, ועלולים ליפול לידיים של עבריינים או להפוך לקורבנות של שטיפות המוח. על פי הסקרים הבינלאומיים, רוב ההורים אינם יודעים כיצד הילדים שלהם מעבירים את זמנם בעודם גולשים ברשת.

מצלמה נסתרת בשעון יד דיגיטלי

סוגי מכשירי מעקב לילדים

כפי שציינו, הדרך הטובה להשגיח על הילדים שנמצאים לבד בבית היא לאסוף מידע המתועד על ידי מצלמות נסתרות שמותקנות בחללי הבית. בימינו השוק מציע מגוון סוגי מצלמות אבטחה ביתיות, עם או בלי מיקרופון מובנה להקלטת השמע, ביניהם גם מצלמות נסתרות, המוסלקות באופן דיסקרטי בחפצים רגילים. המידע שמתעדת המצלמה נשמר בכרטיס זיכרון או מועבר ישירות לטלפון או המחשב של ההורה. כך למעשה, ההורים יכולים לצפות במתרחש בתוך הבית כאשר הם נמצאים בעבודה, מבלים בחוץ או יוצאים לחופשה.

כדי להשגיח על המתבגר שנוהג ברכב, ניתן להשתמש עם מכשיר מעקב GPS. כיום קיימים בשוק מגוון מכשירים מסוג זה, בין אם ניידים ובין אם קבועים, המותקנים בתוך הרכב. מכשירי מעקב אלה יכולים להעביר מידע חשוב לטלפון נייד או למחשב של ההורים: מיקום הרכב בזמן אמת, צילומי וידאו ותמונות ואף קבצי שמע. מידע זה יכול להיות קריטי, מציל חיים, כאשר הטלפון של הנוהג אינו פתוח או נמצא באזור ללא קליטה.

אמצעי נוסף אשר יכול לשמש לצורך מעקב הינו אפליקציית ריגול ספייפון המותקנת בתוך הטלפון הנייד של הילד. האפליקציה כזאת פועלת באופן סמוי, כך שהילד אינו מודע לקיומה. תוכנת ריגול לפלאפון יכולה לחשוף להורה מגוון רב של תכנים שנמצאים בטלפון, כגון התכתבויות שלו בצ’טים, רשתות חברתיות ותוכנות המסרים, אתרים בהם גלש, תמונות, סרטוני וידאו ועוד.

אין תגיות

מאמרים דומים

האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי
שוקר חשמלי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button