הרשם התחבר

שימוש באוזניות נסתרות

אוזניות נסתרות, עם חיבור פיזי או אלחוטי, מהוות אמצעי טכנולוגי מתקדם המאפשר לבצע תקשורת מקוונת ישירה בזמן אמת בין גורמים שונים. בניגוד לאוזניות רגילות, האוזניות הנסתרות אינן נראות לעין בשל גודלן הזעיר. על כך, מדובר למעשה באביזר ריגול, אשר מיועד לקבלה, איסוף והעברת המידע באופן דיסקרטי, ללא שימוש פיזי במכשיר  התקשורת.

לעיתים האוזנייה צבועה בגוון העור וכאשר מכניסים אותה לתוך תעלת האוזן, היא “נעלמת” וויזואלית לחלוטין. בתוך האוזנייה מותקן מסנן שמיעה שמאפשר חיבור אל המשדר. כיום ישנם מספר סוגים של מנגנוני שידור, בהתאם לדגם המכשיר. האוזנייה נטענת באמצעות הסוללה. הדגמים החדשים של אוזניות נסתרות מאפשרים הפעלה של האוזנייה למשך מספר שעות ברצף.

האוזניות הנסתרות מציעות שימוש קל, מהיר ונגיש. לאחר ההתקנה, החיבור אל המשדר מתבצע באופן אוטומטי, בלחיצת הכפתור וללא צורך בהתעסקות לוגיסטית שעלולה לסבך את הפעולה או לגרום לבזבוז זמן, כמו בדגמים נבחרים של מכשירי קשר המסוגלים להעביר מידע מצד אחד למשנהו. דגמי האוזניות הנסתרות המודרניות מתאפיינים במידות זעירות ובעיצוב מתקדם, המבטיח כי האוזנייה תהיה נוחה בעת הענידה ולא תיפול מהאוזן גם בזמן התנועה.

אוזניות זעירות נסתרות

כיצד פועלת אוזנייה נסתרת

האוזניות הנסתרות מאפשרות תקשורת דו כיוונית, כלומר קליטת המידע ושידור המידע. כדי לאפשר פעילות דו כיוונית, מותקן באוזנייה מיקרופון, ובדרך כלל גם מגבר, אשר מאפשר לבעל האוזנייה לדבר בלחישות, כאשר יש בכך צורך. התוכן של התקשורת נשמע היטב בין כל הצדדים, באם מדובר בשיחה בין שני אנשים או יותר.

השימוש באוזנייה נעשה באמצעות המשדר, אשר מקשר בין האוזנייה לערוצי קליטה או מתן המידע, כגון מכשיר סלולר, מכשיר האזנה, מצלמה נסתרת, מחשב או משדר אחר. בדגמים הישנים התקשורת בין האוזנייה למשדר הייתה מתבצעת באמצעות חוט פיזי שקוף אך הדגמים החדשים פועלים על בסיס חיבור אלחוטי, על ידי חיבור בלוטות’.

המשדר מהווה מכשיר קטן שניתן להכניסו לכיס או לחגורת המכנסיים. דגמי משדרים מסוימים מיועדים להסלקה בכרטיס אשראי או בחפצים יום יומיים (כגון עט כתיבה או שעון יד).

אוזניה נסתרת עם מערכת שידור מלאה

שימושים באוזניות זעירות נסתרות

לאוזניות נסתרות יש שימושים רבים, לא כולם באים מעולם הריגול ומעקב. כך למשל, דגמים מסוימים של אוזניות נסתרות עם תקשורת חד כיוונית (קבלת המידע ממקור סמוי) מיועדות למנחים בטלוויזיה או לשחקני תיאטרון, לצורך העברת הנחיות או פרטי המידע הרלוונטי בזמן אמת – מאדם שנמצא “מאחורי הקלעים” אל האדם שמופיע בפני הקהל. בנוסף, השימוש באוזניות נסתרות עשוי לסייע למרצים שחוששים כי לא יזכרו את כל החומר בעל פה, או לאנשי עסקים, בזמן פגישת עסקים חשובה.

אולם רוב השימושים באוזנייה נעשים למטרות תקשורת סמויה, כמו למשל בין המאבטחים, צוותי הביטחון והמודיעין. בנוסף להעברת המידע בזמן אמת, ניתן להשתמש באוזנייה נסתרת גם כמכשיר הקלטה של תוכן השיחה או אף לצילום מסמכים או מפגש בין אנשים הנמצאים במעקב. במקרים אלה, המידע נשמר על כרטיס הזיכרון.

אין תגיות

מאמרים דומים

גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button