הרשם התחבר

משקפיים עם מצלמה נסתרת

משקפיים עם מצלמה נסתרת, או משקפי ריגול, הינם פריט מעקב ייחודי המיועד בדרך כלל לאנשי מקצוע – חוקרים פרטיים, אנשי המודיעין או תחקירנים. ואולם, גם אנשים פרטיים עשויים לעשות בהם שימוש, למגוון רב של מטרות אישיות, כמובן בהתאם להגבלות שנקבעו בחוק הגנת הפרטיות. אביזר ריגול זה נוח לשימוש ומציע מגוון אפשרויות צילום, בהתאם לצורך.

משקפיים עם מצלמה נסתרת

משקפיי ריגול – מאפיינים מרכזיים

משקפי ריגול הינם למעשה משקפיי דמה (ללא מספר) אשר נראים לחלוטין כמו משקפיים רגילים (ראיה או שמש), כאשר העדשה שבהם ממוקמת במרכז המשקף, מוסתרת לחלוטין ואינה ניתנת לגילוי. המצלמה מצלמת תמונות בכיוון המבט של האדם העונד אותם ולכן מאפשרת שימוש במגוון רחב של מצבים, הן בזמן ההליכה, הן בבית או במשרד והן במהלך הנסיעה ברכב. כמו כן, מצלמה נסתרת המותקנת במשקפיים מצלמת גם כאשר המשקפיים עצמם אינם בשימוש, למשל כאשר הם מונחים על השולחן.

המידע שמצולם על ידי המצלמה מוסלקת במשקפיים מועבר לכרטיס הזיכרון אשר ממוקם בתוך המסגרת. ניתן בקלות לשלוף את הכרטיס לאחר הצילום, לחבר אותו אל המחשב ולעיין בנתונים שנקלטו בו. רוב הדגמים המודרניים של משקפיי ריגול מאופיינים במראה אופנתי, מסגרת חזקה ויציבה, משקל קל ואיכות צילום ב- FULL HD.

אפשרויות שימוש במשקפיים עם מצלמה נסתרת

  • בשל הנגישות וקלות השימוש, משקפי ריגול עשויים לסייע לחוקרים, בלשים, אנשי המודיעין והצבא. כך למשל, משקפיי ריגול עם מקליט קול ומצלמה נמצאים בשימוש של צוותי משטרה ומודיעין בעודם מבצעים מעקב מוסווה אחר עבריינים.
  • גם חוקרים פרטיים משתמשים במשקפי ריגול בסיטואציות רבות, כמו למשל במקרי חשד לבגידה. החוקר יכול לעקוב אחר החשוד/ה לבגידה ולתעד באמצעות המצלמה הנסתרת את ההתנהגות המחשידה של בן או בת הזוג.
  • שימוש נוסף במשקפי הריגול נפוץ אצל מעסיקים רבים כדי לעקוב אחר העובדים, החשודים בריגול תעשייתי או בגניבת כספים, רשלנות וניצול הכוח שלא כדין. כמו כן, באמצעות משקפיי ריגול יכולים המנהלים להקליט את הישיבות המקצועיות בהן הם משתתפים, בלי שאחרים ידעו על כך. הדבר עשוי לסייע להבין טוב יותר כיצד התנהלה הישיבה ולהסיק מסקנות בהתאם.
  • וכמובן, משקפי ריגול עשויים לשמש לצילום מסמכים מודפסים, קבצים פתוחים במחשב או חפצים – בדיסקרטיות מוחלטת.

משקפי ריגול HD

סוגי משקפיים עם מצלמה נסתרת

כיום, השוק מציע מגוון רב של דגמי משקפי ריגול בעלי תכונות מתקדמות, כאשר הבחירה בדגם המתאים תלויה באופן ומטרות השימוש. כך, דגמים מסוימים מגיעים עם סוללה פנימית קבועה ואחרים מציעים אפשרות החלפת הסוללה בזמן השימוש, אשר מאריכה את זמן השימוש מ-90 דקות ל-3 שעות. הדגמים נבדלים אחד מהשני גם בפרמטרים נוספים, כגון איכות הצילום, המיקום ואופן השימוש בצג המגע או בשלט הניהול (שני המנגנונים מפעילים או מכבים את המצלמה). ניתן לרכוש משקפי ריגול עם מיקרופון מובנה, להקלטת קול בנוסף לצילום התמונות.

אין תגיות

מאמרים דומים

גילוי האזנות סתר
האזנת סתר
מצלמה זעירה בשידור ישיר WIFI
מצלמה נסתרת
מכשירי האזנה זעירים
מצלמות נסתרות לצפייה בשידור חי

כתבו תגובה

לקוחות מספרים עלינו

יש המון מוצרים באתר וניראה שהוא מתעדכן בעוד מוצרים כל פעם שאני נכנס והמחירים ללא תחרות!
shahar ben zion
shahar ben zion
20/12/2022
מחירים הוגנים ביותר והגיע די מהר. ממליצה!
sharon agronov
sharon agronov
04/12/2022
שירות אדיב ומהיר
מיטל יעקובי
מיטל יעקובי
19/10/2022
שירות ומענה מהיר מוצרים איכותיים
Eden Azulay
Eden Azulay
13/10/2022
spy logo
Call Now Button